Uitstekend

1 review over BedAndBreakfast Cielito Sur in het Nederlands

Een rustgevende plek in een tropische tuin

r.nossin, 22-2-2010

Deze b&b was een perfect adres, kleinschalig, slechts 4 gastenkamers, gelegen tussen Volcan en Cerro Punta, hoog gelegen in de bergen. Daardoor was het er nooit te warm en 's avonds zelfs koud. Er was zelfs een kacheltje in de badkamer. Wij hadden de Ngobe-Bugle kamer met een goed kingsize bed en keukentje. Aan alles was gedacht om het verblijf zo comfortabel mogelijk te maken. Er was een veranda en terras met zitjes om naar de vele vogels te kijken, waaronder heel veel kolibries, die werkelijk om je oren vlogen! Ook kon je in een gemeenschappelijke lounge zitten met mogelijkheid om koffie en thee te zetten met bibliotheek en comfortabele stoelen en bankstel. Het goede ontbijt van Janet was elke dag anders en Glen voorzag ons van de nodige info voor dagtrips. Het enige nadeel vonden we dat we met de auto naar een restaurant moesten, was niet te lopen. Het beste was we de eco-lodge Los Quetzales in Guadalupe (ca 7 km). Dit b&b kunnen we iedereen van harte aanbevelen!
Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Cielito Sur in Nueva California, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Cielito Sur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Cielito Sur scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.