1 review over Hotel Buccaneer Resort in het Nederlands

Heerlijk relaxen! Met strandje aan je voeten!

mollyvictoria, 9-9-2013

Wij zijn hier een paar dagen geweest met onze kinderen. Genoten! TOen het begon te regenen wilden we een dag eerder weg en dat was geen probleem. We hadden een bovenappartement voor 4 personen. Gelukkig had elk bed een klamboe. De eigenaar Bram is super relaxed en lief. Hij regelde een taxi op het vaste land van Panama, die ons in 4 uur naar Boquete bracht, voor een mooie prijs. Heerlijk ontbijt vlak bij het appartement. We hadden afgesproken om 8.00 maar om 9.00 kwam mevrouw pas aan met het bootje om haar restaurant open te doen, maar dat is Panama, je went er meteen aan! Pas ook voor de cocosnoten die vallen! Super tijd gehad, toen het begon te regenen hebben we nog gezwommen met de kinderen en dat was een super ervaring!
    Gereisd familie in december 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buccaneer Resort in Carnero Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buccaneer Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Buccaneer Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.