Hotel Sacher *****

9,6

4 reviews over Hotel Sacher in het Nederlands

helemaal top!

Astrid Danklof, 29-8-2008

We zijn in een half jaar tijd nu al 2x naar Hotel Sacher in Wenen geweest. Het is het mooiste en meest romantische hotel waar ik ooit ben geweest. Alles is top!!

Aanrader is ook een diner in de Rote Bar.

Gereisd met partner in augustus 2008

Prachtig hotel

Astrid Danklof, 7-8-2008

We zijn in januari voor één nacht geweest. We waren op slag verliefd op dit hotel. In juni voor 3 nachten geweest samen met wederzijdse ouders. Prachtige kamers, in de "Rote Bar" van het hotel kun je heerlijk culinair dineren. Ontbijt is voortreffelijk. Het hotel ligt tegenover de Staatsoper en ligt om de bocht van de Kärntnerstrasse waar je kunt shoppen. De service is overweldigend. De Spa is klein maar mooi en knus. We gaan zeker ooit weer terug en niet alleen voor de overheerlijke Sachertorte.
Gereisd familie in juni 2008

gonda, 7-9-2005

Echt super, de verwennerij in dit wel zeer luxe hotel. Als je 's avonds terugkomt, zijn je gordijnen gesloten, je bed teruggeslagen en ligt er een chocolaatje op je kussen...

Alle kamer zijn verschillend maar allemaal even mooi. Super ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd anders in september 2005

CHS, 21-2-2005

Erg mooi hotel. Moet men een keer meemaken voor 1 nachtje. Absoluut de Sachertorte proberen in het cafe wat bij het hotel hoort. Zelfs Sachertorte als ontbijt is mogelijk, staat gewoon bij het ontbijtbuffet. Ligging is perfect, midden in het centrum.
Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sacher bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sacher in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sacher scoort een 9.6 uit 10 op basis van 5 reviews.