Hotel Rainers Vienna ****

Hotel Rainers Vienna
Rainers Vienna

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rainers Vienna bij:

1 review over Hotel Rainers Vienna in het Nederlands

Voor Weense begrippen niet duur

Paul, 27-9-2016

In eerste instantie dachten we: met de ramen dicht dendert de zon naar binnen, met de ramen open dendert de trein naar binnen, maar dat viel mee. Hoewel de kamer erg warm is, kun je dat compenseren met de airco. En van de treinen hoor je vrijwel niets.

Kamer is erg schoon en redelijk comfortabel. Dit in combinatie met de gunstige prijs en bereikbaarheid met openbaar vervoer kunnen we dit hotel aanraden. Ontbijt hebben we niet gebruikt want dat was zo duur, dat konden we zelf beter regelen, b.v. in het station Matzleinsdorfer Platz waar je goedkoper kunt ontbijten.

Het hotel heeft 4 sterren en die vinden we dat niet helemaal waard, maar 3 sterren zouden we er wel voor over hebben.

Voor de prijs die we hiervoor hebben betaald kun je normaal gesproken alleen in een jeugdherberg terecht

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rainers Vienna in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rainers Vienna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rainers Vienna scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.