Hotel Kunsthof ***

7,7

9 reviews over Hotel Kunsthof in het Nederlands

Leuk hotel, vriendelijke mensen,

W. van IJzeren, 18-11-2009

Het hotel is inderdaad een soort galerie. Overal hangt echte kunst aan de muren, ook in de hotelkamers.
Gereisd met vrienden in november 2009

prima hotel.

Jansen, 19-12-2008

Prima hotel, nette kamer. Leuk uitzicht op binnenplaatsje. Er werd netjes schoongemaakt, en rekening gehouden met uitslapen. Verder niets bijzonders, maar gewoon goed.

De locatie vond ik iets minder, beetje kale buitenwijk, met nachtclubs om de hoek. Maar wel is het centrum goed te bereiken (binnen 20 minuten te lopen, of met de metro, vlakbij hotel)

Ook is daarvandaan een directie verbinding naar het vliegveld.

Gereisd met vrienden in december 2008

prima hotel!!!

Pardon Glenn, 21-10-2008

Uitstekend hotel, vriendelijk personeel, goed verzorgd en heerlijk ontbijtbuffet. Afstand tot de metro en het station Praterstern 200m. Kamers prima in orde. Zeer tevreden over dit hotel.
Gereisd met vrienden in oktober 2008

Wenen: echt een topper!

Jasperina Erades, 25-7-2008

Wat ons opviel is dat er geen fohn of minibar aanwezig was op de kamer. Er was alleen een spiegel in de badkamer, maar geen grote waar je je helemaal in kon zien. En de tissues werden niet bijgevuld. Service was verder prima, op een minpuntje na. Op dinsdagochtend gingen we mee met de Schonbrunntour. Dit hadden we aan de receptie doorgegeven. Maar de buschauffeur was boos omdat hij 10 minuten had staan wachten, omdat de receptie ons niet op tijd had gewaarschuwd. Slordig. Daarnaast was het niet duidelijk hoe laat we zouden worden opgehaald. Op de vouchter stond, start tour om 9.45 uur. Maar we werden al om 9.00 uur opgehaald van het hotel. Gelukkig waren we al helemaal klaar. De bedden zijn verder goed. En de voorzieningen in het hotel ook. Ligging is ook prima. Je kan zo met de trein vanaf het vliegveld bij halte Praterstern komen en vanaf daar is het op loopafstand. Op deze manier is het centrum ook prima te bereiken.

De vlucht is echt uitstekend met Austrian airlines!

Gereisd met vrienden in juli 2008

e.aperloo, 15-6-2008

Na al eerder in de mooie stad wenen te zijn geweest,viel dit hotel erg tegen.

Terwijl dit onze huwlijksreis was en ze dit bij het hotel ook wisten werden we in een kamer gezet direct achter het schoonmaakhok waar de gang meer weg had van een douchecabine!De kamer zelf was vrolijk bevolkt door menig mot!De spiegel in de badkamer leek wel een lachspiegel en in combinatie met die altijd geweldige badkamer verlichting(niet)raad je het al!Misschien klinkt dit allemaal of we een beetje verwent zijn maar voor onze prijsklasse hebben we al veel mooiere hotels in wenen gehad bijv hotel austria op de fleischmarkt 20.Echt een aanrader!En de naam kunsthof...De echte kunstliefhebberzou in lachen uitbarsten als hij/zij de kunst in dit hotel zou zien.Helaas is er echt niets positiefs te melden over dit hotel terwijl wenen zelf perfect is.

Gereisd met partner in juni 2008

H. Breedveld, 28-3-2008

vriendelijk personeel en mooie kunst

rustig ontbijten tot 11 uur

Gereisd met partner in maart 2008

I. Terpstra, 29-12-2007

We zijn erg tevreden over het hotel! We vroegen of het mogelijk was een andere kamer te krijgen en daar deden ze erg hun best voor en we kregen een veel luxere kamer dan waarvoor we hadden geboekt. Echt top! Ook de service en het ontbijt waren prima. Het was mooi gericht met schilderijen en het hotel had een mooie ontvangsthal.
Gereisd met partner in december 2007

E. van Midlum, 16-8-2007

Kunsthof: Leuk hotel, goed te bereiken en met de tram 5 minuten van het centrum. Goede service. Lekker ontbijtbuffet en we hadden een upgrade que kamer gekregen, dus veel ruimte! Van het lawaai op straat hoor je niets als het raam dicht is.

Vlucht met Sky verliep heen en terug prima!

Gereisd familie in augustus 2007

Philip Greep, 21-2-2005

Een prima hotel vlakbij trein-, metro- en tramstation Wien Nord/Praterstern; uitstekend bereikbaar met openbaar vervoer. Reuzenrad in het Prater ligt op 10 minuten te voet van hotel.

Het ontbijtbuffet is een echte aanrader als u van een engels/amerikaans ontbijt houdt.

Het personeel is goed geïnformeerd en hartelijk. De kamers zijn schoon en zien er netjes uit; meubilair is wat gedateerd.

Ons verzoek om twee kamers bij elkaar (i.v.m. kinderen) is door het hotel als voor hen vanzelfsprekend ingewilligd.

Voor de gasten is er een computer voor gratis gebruik van het internet. Makkelijk voor het zoeken naar info over Wenen en voor een e-mailtje naar huis.

Schuin tegenover het hotel zit een prima familiair Italiaans restaurant met een keuken waar veel verse producten worden gebruikt.

Wij boekten een pakketreis (vlucht en hotel) bij Sunair en vonden de prijs/kwaliteitsverhouding goed.

Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kunsthof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kunsthof in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kunsthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kunsthof scoort een 7.73 uit 10 op basis van 11 reviews.