Hotel Fleming's Deluxe Wien City *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fleming's Deluxe Wien City***** bij :

1 review over Hotel Fleming's Deluxe Wien City in het Nederlands

Prima hotel, maar deluxe?

vi, 18-10-2013

Ik had een mooie, ruime kamer. WC apart, open badkamer (woon-, slaap- en badkamer in een). Ik vond het bed echt tegenvallen voor een hotel dat zich deluxe noemt. Een soort harde plastic matrassen en dunne kussens. Daarin had wel wat meer geinvesteerd mogen worden... Koffie en thee op de kamer.

Wat mij enorm stoorde was de ontvangst aan de receptie. Ik moest een creditcard geven, die heb ik niet. Dan borg t.w.v. 50 euro. Waarom? De kamer werd immers door mijn bedrijf betaald die regelmatig kamers huurt (en keurig betaald). Maar zij vinden dit kennelijk normaal. Weg deluxe gevoel, ik ervaarde dit als ongastvrij en onsympathiek. Bij vertrek hadden ze geen 50 euro in kas, maar kon ik de borg in 5 euro biljetten en een volle hand 2 euromunten terugkrijgen...

Het hotel ligt achter het stadhuis van Wenen en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Gereisd zakelijk in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fleming's Deluxe Wien City in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fleming's Deluxe Wien City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fleming's Deluxe Wien City scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.