Hotel Best Western Beethoven ***

8,5

4 reviews over Hotel Best Western Beethoven in het Nederlands

Altijd graag nog eens.

., 13-12-2012

Een klein hotel vlakbij Naschmarkt (3 minuten te voet naar het metrostation en ongeveer 10 minuten naar het centrum)! De kamer was erg schoon en netjes en ook de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel lieten niets te wensen over. We waren aangenaam verrast van de kamer en de rust. Hoewel onze kamer vlak naast de lift lag, hebben we daar niets van gemerkt. Het ontbijtaanbod was zeer uitgebreid en de keuken was ook bereid persoonlijke wensen (onder andere spiegeleieren) te vervullen. Al met al, een absoluut aanbevelenswaardig hotel.
Gereisd anders in december 2012

40e huwelijksdag.

., 4-10-2012

Mijn vrouw en ik hebben de 40e huwelijksdag aangegrepen om Wenen te bezoeken. Het hotel werd ons voorgesteld door een vriend. Het had alle verwachtingen overtroffen. We zouden altijd weer daar logeren.
Gereisd anders in oktober 2012

Rustig, degelijk hotel, maar geen absoluut hoogtep

., 1-10-2012

Wie in Wenen centraal wil zijn, in een rustig en schoon hotel met vriendelijk personeel en goede kwaliteit, is hier zeker goed. Voor degenen die tijdens een stedentrip voor het hotel een positieve ervaring willen, zou ik het toch afraden. De klassieke tweepersoonskamer is erg klein, en de luxere kamer is maar iets groter. De badkamer heeft de charme van de 50er jaren van de vorige eeuw, de douche is zeer klein. Het meubilair is in redelijke staat, maar weinig sfeer. Het ontbijt is goed. Het zeer vriendelijke personeel draagt met hun kleding, dat meer lijkt op een keukenhulp dan op personeel, niet echt aan een verfijnde sfeer toe. Voor het aanbod was de prijs voor ons toch te hoog.
Gereisd anders in oktober 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Beethoven bij:

Hotel voor terugkerende gasten!

., 27-6-2012

Op slechts een steenworp afstand van de 'Naschmarkt' (je kunt het overigens letterlijk nemen) en tegenover het theater gelegen, zeer chique hotel met huiselijke sfeer, waarin je je alleen maar goed kunt voelen. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De wegen naar de belangrijkste bezienswaardigheden zijn te voet te doen. De stad Wenen is prachtig en zullen we op ons volgende bezoek bij 'Beethoven' overnachten.
Gereisd anders in juni 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Beethoven bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Beethoven in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Beethoven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Beethoven scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.