Hotel Austria Trend Albatros ****

Hotel Austria Trend Albatros
Austria Trend Albatros
5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Austria Trend Albatros bij:

5 reviews over Hotel Austria Trend Albatros in het Nederlands

Dennis & Tamara, 13-4-2006

netjes en verzorgd ingericht hotel, uitgebreid ontbijt. Goede prijs/ kwaliteitverhouding. Qua bereikbaarheid goed te doen, metro en tram op loopafstand, je zit zo vanaf dit hotel in het centrum.
Gereisd anders in april 2006

Dick, 5-2-2006

Goed hotel. We hadden een hele grote kamer (3 personen).

Perfect onbijt. Alles ruim voorradig en luxe.

Metrostations op loopafstand. De hele stad is goed met het openbaar vervoer bereikbaar.

Kon het hotel in 1 keer vinden.

Parkeren in het hotel was niet mogelijk.

Bij het station gedaan (prijzig) en aan de straat (makkelijk als het een vrije dag is). Gebruik gemaakt van een kortingsaanbieding. Daarom een goede prijs voor de kwaliteit. Vriendelijk personeel.

Gereisd anders in februari 2006

Christa, 28-7-2005

De parkeergarage is inderdaad niet groot en de lift is erg krap.

Des al niet te min was onze kamer erg schoon en groot genoeg voor twee personen (daarnaast ben je niet in Wenen om de hele dag op je hotelkamer te zitten).

Het ontbijt was lekker, genoeg brood en beleg keuze, yoghurt, musli, noten, pannekoeken, roerei met spek, etc.

Wij hebben het er prima naar onze zin gehad!

Gereisd anders in juli 2005

marriette, 29-3-2005

we gaan er niet meeer naar toe
    Gereisd anders in maart 2005

Tom van Duijkeren, 26-10-2003

Vier sterren is zwaar overdreven. Parkeergarage is heel krap, maximaal 5 auto,s.

Kamer was schoon maar heel erg klein, zeker voor twee personen, ontbijt met heel weinig keuze.

Gereisd anders in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Austria Trend Albatros in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Austria Trend Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Austria Trend Albatros scoort een 5.5 uit 10 op basis van 6 reviews.