Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Astroverein bij :

1 review over BedAndBreakfast Astroverein in het Nederlands

nooit meer!!!

elisabeth Langezaal, 9-8-2011

Wij kregen een 'kamer' aangeboden waar we konden komen via een trapje waarvan de treedjes recht boven elkaar lagen, de maat was 10 c.m. breed en 40 c.m. lang met een stukje vloerbedekking erop. Je moest acheruit het trapje van ongeveer 6 treden af hier schrok ik erg van, levensgevaarlijk!

Nadat je naar boven geklommen was, kwam je in een ruimte waar je kon staan en hier was een raam. Het bed was weer op een hoger plan gelegen met laag plafond en bestond uit een plank met matras en tv. (het geheel was gemaakt onder het plafond in de gang)

We hadden dit nog wel geaccepteerd als de toegang beter was geweest. Het trapje was voor ons echter onacceptabel!

Wij vroegen daarom om een andere slaapplek. Hiervoor moesten we 30 euro extra betalen. We sliepen vervolgens op een bedbank onder een vide in een soort van huiskamer/bibliotheek. Op de rand van de bedbank en in de hele kamer, lag een dikke laag stof.

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Astroverein in Wenen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Astroverein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Astroverein scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.