Hotel Valluga ****

4 reviews over Hotel Valluga in het Nederlands

Geen vier sterren waard

gunter, 17-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Echt een tegenvaller zijn geld niet waard,ontbijt was triest niks uitgebreid tegenover de andere hotels in Oostenrijk zelfs nog geen gekookte ei was er,en het avondeten viel ook al tegen,Er viel echt niets te beleven in dit hotel hoe zijn aan de vier sterren komen weet ik niet.één keer nooit meer.
Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Goed oostenrijks hotel, uitstekende locatie

joko, 29-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug voor een paar dagen. Dit hotel was namelijk ook te boeken voor afwijkende aankomst en vertrekdatum. Uitstekend gehad. Echt oostenrijks hotel, goed eten en uitstekend ontbijt. Lekker dicht op de skilift en ook skibus naar st. Anton is max 10min. Alleen apresski is minimaal, ook in dorp niet veel anders te beleven. Daarvoor moet je naar st anton of lech. Ik vind het een aanrader als je voor het skien en relaxen gaat.
Gereisd met partner in januari 2009

Voorstelling is beter dan dat het werkelijk is

Joke, 11-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel ligt op een prima locatie. Hoewel het hotel niet vol was, kregen we een van de weinige kamers zonder balkon. Daarnaast hadden we een extra nacht bijgeboekt rechtstreeks bij het hotel, wat bijna evenveel heeft gekost als de hele reis samen die we via touroperator hadden geboekt. Hier viel achteraf absoluut niet over te praten (ze hadden ons niet geinformeerd over de prijs) en ze stelden zich uitermate arrogant op. Kortom, het "klant is koning" gezegde is niet helemaal bekend bij dit hotel en ondanks de prima ligging gaan wij daarom niet meer terug.
Gereisd met vrienden in januari 2009

De Weerdt-Robben, 27-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

echt 4sterren hotel,rustige ligging vlakbij skilift ideaal als vetrekpunt om de ganse regio te ontdekken.het hotel biedt alle comfort dat je voor deze prijsklasse mag verwachten en is een aanrader voor een skivakantie met 2. apres-ski toestanden zijn hier wel beperkt tot een glaasje naast de open haard of aan de bar.enig minpuntje zou de sobere welnessomgeving kunnen zijn.
Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valluga in Zürs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valluga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valluga scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.