Appartement Haus Wiesengrund

2 reviews over Appartement Haus Wiesengrund in het Nederlands

Prima verblijf.

Fam Zijderveld, 22-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier 2 keer met onze familie geweest.

Een zeer net appartement wat zeer schoon is en ook lekker groot.Wel zoals bijna alles in de wintersportverblijven behoorlijk gedateerd.

Prijs/kwaliteit verhouding een dikke 9.

Nadeel is dat je elke ochtend een steile helling op moet lopen of met de auto naar de lift moet rijden.Terug naar je appartement skieen is voor een expert wel te doen, anders moet je het laatste stukje even lopen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

erg schone appartementen met prachtig uitzicht

constant, 4-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij brachten hier onze kerstvakantie 2009 door met 2 tieners. eerste indruk van het appartement is dat alles zeer schoon is. tot onze verbazing werd bovendien om de dag de badkamer schoongemaakt en handoeken verschoond. zelfs is een keer de afwas gedaan door de gastvrouw. het huis bevindt zich, via een steile weg, op loopafstand van het centrum. de skiliften zijn bereikbaar via de bushalte op ca. 60 meter afstand. verder moet het prachtige uitzicht op het lechtal zeker genoemd worden.
Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Wiesengrund in Warth - Schrocken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Wiesengrund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Wiesengrund scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.