Hotel Brunella ***

Brunella

9 reviews over Hotel Brunella in het Nederlands

mooi hotel mooie plaats

van Mierlo, 14-8-2016

Een heel mooi onderhouden hotel en schoon.

ligt op een geweldige locatie.

bus stop voor de deur en trein is op loop afstand

een grote skipiste om de hoek en een grote skilift plus een roddelbaan die 2,5 kilometer lang is dit is voor de mensen en kinderen met lef!

wel lange wachttijden in de zomer bij roddelbaan

goede beden en grote tv.

mooie badkamer met ligbad en douch

heel schoon prima bedden een groot compliment voor de schoonmaksters!!

hier hebben ze geen sleutels meer maar een pasje om je deur open te maken een grote pluspunt beter dan een sleutel

we waren met een grote groep busreizigers dus de aankomst was zeer ongeorganiseerd en zeer gaotich !! zeg maar gerust een puinhoop.

hier moet echt verandering inkomen niet eens een warm welkom van eigenaars

de eigenaresse kwam zeer onprofessioneel over en riep als een kip zonder kop van alles door elkaar.

de eigenaar is een beetje terug getrokken man en slecht te verstaan komt zelfs ongeïnteresseerd over en loopt er slordig bij de eigenaresse is altijd beleeft en netjes gekleed.

jammer dat het personeel dat bedient niet in klederdracht loopt net als de eigenaresse het ontbijt is geen hoogstandje maar goed genoeg

eten was niet echt denderen vlees was vak taai.

s avonds is er niks te doen in het hotel daar mag ook wel wat aan gedaan worden.

dooie boel. hier in dit hotel zijn best nog verbeter punten.

zo ook de oude foto- op folders en site zijn oubollig en lang gelden gemaakt maak nieuwe folders en nieuwe foto- pas de site aan.

maar het is goed te doen voor een weekje.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

heerlijk

francis, 3-8-2016

kamers zeer ruim,flatscreen tv,toilet en bad/douche gescheiden.Wij hadden een kamer met balkon vooraan en hadden geen last van het weinige verkeer,prachtig zicht over de bergen.Eten prima en zeer vriendelijk personeel.Komen zeker terug.
Gereisd met vrienden in juli 2016

wel aardig

Pfarrer Franz, 13-7-2016

Ben een weekje gaan wandelen in dit gebied en heb gebruik gemaakt van dit hotel in Vandans. Kamer netjes en schoon met

grote flat screen dus goed. Het restaurant erg gedateerd, kwa inrichting het Oostenrijk uit de jaren 70 van de vorige eeuw.

Ik lees in vorige reviews dat het eten over het algemeen als goed wordt gewaardeerd, dan heb ik waarschijnlijk de pech gehad

dat in mijn week de kok ziek was en ik kan mezelf zeker geen fijnproever noemen. Enfin, kan wel eens gebeuren niet ?Voldoende parkeerruimte en behulpzame vriendelijke eigenaren. Zou er nog wel een keer naar terug gaan maar gezien mijn ervaring het avondeten buiten de deur doen, maar nogmaals misschien had de eigenaar ook wel te maken met voor hem onvoorziene omstandigheden.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

katrin_brack, 6-1-2013

Zeer gemoedelijk hotel waar wat je ook vraagt voor je gedaan wordt.

We boekten een familiekamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen (15 &9) en vonden deze kamer ruim genoeg. Bedkwaliteit kon iets beter maar de kamer was zeer net en voorzien van alle comfort.

Het eten was heerlijk en vooral het ontbijt- en groentebuffet werd gesmaakt. De man en vrouw des huizes waren echt warme mensen die steeds voor hun klanten klaar stonden.

We hadden een kamer vooraan het hotel met terras wat zeer leuk was en een mooi uitzicht gaf. Minpuntje was wel (en dan slechts voor de heel slechte slaper) de ligging aan de drukke dorpsstraat.

Anderzijds kon je vanuit dit hotel met de auto of de bus alle skigebieden van Montafon bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

gehandicaptenvriendelijk, attent, goede keuken

pierre, 24-7-2011

Wij reisden met mensen met en zonder handicap. De groep voelde zich welkom, voor elektrische rolstoelen zijn alleen de kamers op het gelijkvloers mogelijk. Directie is zeer meegaand en coöperatief.
Gereisd met vrienden in juli 2011

echt aan te bevelen

timo van leuven, 28-5-2010

Komen hier al voor de 6de keer.

Ligt ook lekker dicht bij de autobahn, dus geen moeilijk gedoe met aan of afreizen.

En de familie kamers zijn echt mooi en van alle gemakken voorzien, zelfs internet.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Heerlijk genoten

Michael Vreuls, 19-3-2010

Wij waren hier voor de skivakantie.

Ik kan de beoordeling van mijn voorgangers volmondig beamen.

Prima verzorgd, schoon en mooi Hotel met zeer vriendelijke bediening.

Je begint de ochtend met een uitgebreid ontbijtbuffet.

En is er toch net niet dat gebakken ei bij wat je wilt.

Vraag het en ze maken het zo voor je klaar.

's avonds altijd een lekker en kwalitatief uitstekend menu. Hierbij keuze uit twee hoofdgerechten en een overheerlijk saladebuffet. Met wensen zoals vegetarisch eten wordt rekening gehouden als men dit tijdig aangeeft.

En die heerlijke verzorgde kamers.

Het hotel licht in het dorp, op loopafstand van de skilift.

Jullie horen het al, wij hebben ervan genoten.

Gereisd met partner in februari 2010

Echte aanrader, voor herhaling vatbaar.

Theo en Willy Biezeman, 13-9-2009

Een prima hotel, geheel gerenoveerd.

Ruime parkeerplaats, gezellig terras.

Zeer vriendelijke bediening. Uitgebreid saladebuffet en lekker eten.Echt een aanrader. Geschikt gebied om te wandelen. Homepage hotel klopt helemaal. probeer ook eens de Alpine Rollercoaster: een belevenis.

Gereisd met partner in september 2009

een echte aanrader

willy biezeman, 13-9-2009

Een prima (geheel gerenoveerd hotel), ruime kamers, een mooi terras om buiten te zitten, voldoende parkeerplaats, Vriendelijke bediening. Op de homepage

is alles goed te bekijken. Bediening is uitmuntend. Eten idem, zeer uitgebreid saladebuffet en viergangen/keuzemenu.

Omgeving heel geschikt om te wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brunella in Vandans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brunella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brunella scoort een 8 uit 10 op basis van 10 reviews.