Hotel Tschanun ****

3 reviews over Hotel Tschanun in het Nederlands

Nooit meer

Thomas Heidstra, 7-9-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel ziet op op zich fantastisch onderhouden uit maar de manier waarop dit hotel gerund wordt is uitermate onvriendelijk. Als men geen kleine kinderen in het zwembad wil (dat voor de rest volkomen leeg was), dan moet men geen boekingen aannemen van mensen met kleine kinderen. De baas is onvriendelijk en buiten de gebruikelijke ritjes van en naar het ski station (want het is een behoorlijk eind vanaf de lift bergop terug lopen) moet er betaald worden. En als klap op de vuurpijl moesten we bijna Euro 20 afrekenen voor een kapot Ikea glas in de badkamer. Dit is niet de Oostenrijkste gemuetlichheid waarvoor we 900km gereden hadden en er zijn betere alternatieven in deze prijscategorie.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2008

Prima plek voor een skivakantie met kinderen

Otto Soede, 4-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn hier met 2 kinderen (3 en 4,5) voor een lange skivakantie geweest in januari 2009. De familie Tschanun is zeer gastvriendelijk, geinteresseerd en hulpvaardig. Ze hebben geinvesteerd in een klein binnenzwembad en een wellness gedeelte met whirlpool en sauna. Helemaal ideaal na een lange dag skien!

Meneer Tschanun rijdt je met alle spullen naar de gondel/skischool/skiverhuur (1 minuut) en staat 's middags weer klaar om je op te halen.

We hadden een appartement met 1 slaapkamer en twee bedden in de woonkamer. Door de grootte van het appartement is dit geen enkel probleem, want er blijft nog een eethoek en zithoek over. Badkamer en sanitair zijn onlangs vernieuwd. Het keukentje bevat alles wat je nodig hebt (inclusief vaatwasser). De broodjesservices 's ochtends (met eventueel jam, yoghurt ed) is echt super.

Het hotel ligt op 2 minuten lopen van het centrum waar een aantal restaurants zijn. Het hotel heeft zelf geen restaurant, maar dat hebben wij niet als een probleem ervaren.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Fam. Copman - Pattist, 4-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn koppel van beiden 54 jaar en dit jaar in juli voor de 3 keer te gast in apparthotel Tshanun.

Zeer goed hotel en rustige ligging, prijs wat aan de hoge kant, maar zeker zijn prijs waard.In dit hotel kan je best een appartementkamer boeken en het avondmaal is in het familie hotel naast dit hotel verbonden met een ondergrondse tunnel.

De formule met de silvrettakaart is een echte aanrader, alles is er inbegrepen en je mag onbeperkt alle liften benutten en vervoers middelen gebruiken, tot de trein toe.

Gereisd met partner in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tschanun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tschanun in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tschanun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tschanun scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.