Hotel Saladina ***

Hotel Saladina ***
8,3

• Ligging t.o.v. pistes9,4

4 reviews over Hotel Saladina in het Nederlands

ontspanning, uitstekende service en heerlijk eten

Suffistica, 2-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk verblijf gehad. Prima ontbijt. Eitjes werden vers voor je gebakken/ gekookt, wat je maar wilt. Uitstekende service! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelfs de schoonmaakster hielp me nog met het dragen van mijn koffer.

Ook de sauna was dik in orde! (sauna, stoombad, wirlpool, stort-/ masagedouche, warmtesauna met lichttherapie, mooie relaxruimte). Helaas geen zwembad, maar dat mocht de pret zeker niet drukken!

Ligging direct naast kabelbaan en dichtbij supermarkt. Drogisterij aan de overkant...altijd handig! We hebben een arrangement geboekt incl. ontbijt en diner. Ook diner was erg goed. Elke dag een gevarieerd menu, met bijpassende wijnsuggesties. Ben normaliter zelf geen soep eter, maar deze soepen waren echt verukkelijk!

Goede wijnkaart trouwens en uitstekende bediening. 's Middags is er een koekbuffet en kun je soep krijgen, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Vanuit kamer naar groot balkon, geeeld met alle buren. Wel slappe hoofdkussens!

Gereisd met partner in juli 2009

heerlijk hotel!

Fam. Dekkers, 19-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

In februari hier met z'n tweetjes geweest. We zaten in de nieuwe holzbau. Supermoderne kamer waar je elke dag een supergevulde mand met allerlei lekkere dingen als ontbijt kreeg. Op je slippers en badjasje naar de sauna met luxe relaxruimte, allemaal gloednieuw. 's ochtends ski je zo naar de lift (ong. 100 meter) 's avonds eten in het hotel, even lekker een wandeling voor en na het perfecte eten was geen probleem (150m). Voo rherhaling vatbaar.
Gereisd met partner in februari 2008

abos, 25-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

klein super hotel en prachtige service, kamers ietjes klein voor de prijs.. maar mooi (1500 Eur) waren met een baby van 6 maand en dat was toch niet zo makkelijk, maar personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker en gevarieerd, ligging op 150 M van skilift en piste (als er sneeuw is tot beneden). In omgeving veel te zien en te wandelen (zelfs met een buggy)
Gereisd anders in september 2006

Sonja, 8-11-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig hotel! Ik moet een speciaal dieet volgen, en ook hiervoor was alles prima geregeld. Super lekker en veel eten. Gezellige sfeer. Een wedstrijddag georganiseerd met skien. Het is wel wat prijzig, maar zeker de moeite waard!
Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saladina in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saladina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saladina scoort een 8.25 uit 10 op basis van 8 reviews.