Hotel Matschun ***

7 reviews over Hotel Matschun in het Nederlands

Zeer goed hotel

Monique van Driel, 13-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed hotel , prima ontbijt en avond eten. Heerlijke sauna en fijn dat de eigenaar ons naar de pistes bracht met zijn hotel busje.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Fijne gastvrije accomodatie

Fam. Welling, 10-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Het is een knus hotel. Toen wij er waren waren er veel gasten die er al jaren kwamen. Badkamer net gerenoveerd en ziet er prachtig uit. Ontbijt en avondeten was heerlijk!

Groot voordeel is dat de eigenaar Peter je naar de gondel brengt en ook weer ophaalt. Het hotel is wat hoger gelegen dus lekker als de auto kan blijven staan als het sneeuwt.

Wij hadden een broek en een overhemd laten hangen en dit werd netjes, kosteloos!, naar ons opgestuurd. Wat een service!

Skigebied is ook zeer mooi. Aanrader dus!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Perfecte Accomodatie op mooie plek in het Montafon

gerkob, 18-8-2016

Zeer modern ingerichte kamers met veel comfort ; zelfs een keuken.

Ontbijtbuffet is helemaal top.

Mooie locatie met uitzicht over het dal richting St. Gallenkirch,

Gereisd met partner in juli 2016

2012 tergugeweest alleen maar beter

Ad, 15-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Na onze goede ervaringen in 2011 zijn we in 2012 wederom naar Matschun geweest. Wederom was alles voortreffelijk. Door de enorme sneeuw hoeveelheden moesten we dit jaar de kettingen om om het hotel te bereiken. Eten en service zijn ronduit geweldig.
Gereisd met partner in januari 2012

heerlijk verblijf

mvanbelle, 17-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

we zijn hier een paar dagen geweest om te skiien. je wordt door de eigenaar op de gewenste tijd afgezet bij het dalstation en op de afgesproken tijd ook weer opgehaald, super.

Lekkere sauna, heerlijk eten.Dit is een goed verblijf voor degene die echt voor skiien komt.

Gereisd met vrienden in januari 2009

familiaire gastvrijheid

Petra, 12-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Familiepension met kamers, studio's en apartementen inclusief HP. Gastvrij, lekker eten, gezellig zonder opdringerigheid. Iets te ver van de lift om te lopen, dat is dan ook meteen het enige nadeel
Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Rustpunt voor de sportieve vakantieganger

Ad, 1-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel Matschun is een vriendelijk rustig gelegen hotel/pension met gastvrije en servicegerichte uitbaters. Het eten is goed en de kamers groot schoon en goed uitgerust. Dit is geen plek voor apres-ski mensen maar voor rustzoekers na een dag op de piste of na een lange wandeling.
Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Matschun in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Matschun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Matschun scoort een 9.04 uit 10 op basis van 7 reviews.