Appartement Haus Montibeller

• Ligging t.o.v. pistes8,3

3 reviews over Appartement Haus Montibeller in het Nederlands

Keijts, 26-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

We komen hier al jaren. Aardige mensen, fijn huis, mooie omgeving, prettige pistes.
Gereisd familie in februari 2007

Olga Klene, 2-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

je voelt je er thuis, gezellig, aardige mensen zij wonen op de eerste verdieping, ook de ouders die op de begane grond wonen zijn zeer gastvrij. Het appartement is gelegen op de tweede verdieping. Genoeg ruimte voor zes personen, drie slaapkamers, 2 badkamers en een heel uitgebreide keuken met inhoud o.a. afwasmachine, over, magnetron,koelkast. Het skigebied is zeer uitgebreid je kan op een pas vier verschillende gebieden gaan skieen. Mijn vrienden zijn van de zomer hier ook geweest en dan is het in dit gebied ook goed vertoeven. Zeer aantebevelen. Kom hier zeker terug.
Gereisd met vrienden in januari 2007

Mat Quodbach, 1-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer aardige familie, erg gastvrij, we konden zelfs de jeep krijgen van pa montibeller om broodjes te halen, toen we zelf met de auto niet naar boven konden rijden ivm net gevallen sneeuw. Het is overigens wel goed te bereiken vanaf de weg. Alleen als de ondergrond erg glad is. Prima gebied om te skieen.
    Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Montibeller in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Montibeller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Montibeller scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.