Beoordelingen Appartement Haus 4 Jahreszeiten

Haus 4 Jahreszeiten
15 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Haus 4 Jahreszeiten
Innere Gosta 17 A, A-6793, St. Gallenkirch / Gaschurn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus 4 Jahreszeiten in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus 4 Jahreszeiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Haus 4 Jahreszeiten scoort een 9,6 uit 10, op basis van 15 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus 4 Jahreszeiten in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus 4 Jahreszeiten, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Haus 4 Jahreszeiten de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 10 vakantiefoto's van Appartement Haus 4 Jahreszeiten vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Vorarlberg. Vergelijk Appartement Haus 4 Jahreszeiten met andere accommodaties in St. Gallenkirch / Gaschurn.
Even geduld a.u.b.

8,8
9,2
9,5
8,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met oudere kinderen, Aug. 2012
"Mooi ruim appartement"vertalen
Wim Brands
10,0

30-08-2012 Wij zijn afgelopen twee weken in het appartement Veilchen geweest.,met twee volwassenen en onze dochter van 14.
Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.Een mooi schoon appartement met alles erop en eraan. Wij hebben niets mis gegrepen.
De eigenaren deden alles om ons naar onze zin te maken. Wij kregen erg veel informatie over de omgeving,en daar hebben wij veel gebruik van genomen

Met oudere kinderen, Feb. 2012
"Mooi ruim appartement"vertalen
fam. milner
8,0

07-03-2012 Appartement haus 4 jahreszeiten is ons gezin goed bevallen. De eigenaren zijn vriendelijk en staan je graag te woord met tips en advies. We hebben Enzian gehuurd, dit appartement is ruim en erg prettig met twee badkamers.
Zeker wanneer je met zijn allen tegelijk terug komt van de piste. Restaurants en winkels, alsmede de piste, alles is op loopafstand. Prima aanrader voor gezinnen.

Met jonge kinderen, 2012
"AANRADER!!"vertalen
Maur1
9,0

05-02-2012 Wij zijn net terug van een vakantie. Wij verbleven in appartement Primel. Een ruime, schone en prachtig gelegen accomodatie voor een heerlijke vakantie! Vriendelijke gastvrouw/heer die elke morgen weer heerlijke verse broodjes bakken! De loopafstand naar de piste is prima te doen. Een echte aanrader!

De beste prijzen en last minutes voor Appartement Haus 4 Jahreszeiten ...

Met partner, Jan. 2012
"Mooie plek"vertalen
nel de ruiter

25-01-2012 Zeer nette kamers en schoon gasvrij en zeer gezellig
mooie omgeving goed ski gebied

Met partner, Sept. 2011
"Fantastische plek"vertalen
Jan en Janny Kriege...
9,0

17-09-2011 Een prachtige plek, je kunt lopend naar het dorp, zeer gastvrije en vriendelijke eigenaars , schitterende omgeving er is veel te doen, de appartementen zijn ruim en mooi ingericht

Met vrienden, Aug. 2011
"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
J.C.M. Hensen
7,0
10,0

05-09-2011 Haus 4 Jahreszeiten was voor ons 2 echtparen zonder kinderen in de leeftijd van 50 t/m 61 een hele goede keus.
Een prachtig appartement met een geweldig gezin (ja zelfs de kinderen) die maar één doel hebben; de gasten naar de zin maken.
Het is geen gebied waar je om de hoek een hoop vertier vindt, maar wie er voor rust, wandeling, lekker eten komt vindt hier genoeg.
De lift ligt op loopafstand, makkelijk in de winter maar ook een mooie trip naar boven in de zomer.
Supermarkt op loopafstand.
We hebben zelf een hele mooie boottocht gemaakt vanaf Bregenz over de Bodensee naar het mooie Insel Mainau (een aanbeveling).
Dit alles perfect uitgezocht door de vrouw des huizes.
Wil men iets doen, één nadeel er is teveel informatie.
Deze mensen doen echt hun uiterste best om het ieder naar de zin te maken.
Wij willen zelf nog een keer in de winterperiode gaan.
En dit alles is te bereiken in zo'n ruime 800 kilometer vanuit het zuiden des lands.

Fam Hensen en Van Strien
Gruss Gott

Met partner, Aug. 2011
"Onwijs genoten, heerlijk ontvangst, schoon en ruim"vertalen
Jacqueline
10,0

05-09-2011 Wij zijn hier een week geweest, en we voelden ons meer visite van gast. Hele gezellige mensen, prima service, héél erg veel info gekregen over wat er te doen is, en als klap op de vuurpijl: broodjesservice! Elke ochtend stonden er vers gebakken broodjes in een mandje voor de deur.
Het appartement (Alpenrose), is groot zat voor zijn 2en, en persoonlijk vind ik dat de foto's van de website niet laten zien hoe ruim het is. Het was ook erg schoon en prima onderhouden.
Toen we aankwamen waren we de enige gasten, dus meteen een hele tour door het huis gekregen. Volgens jaar willen we terug, en nemen de de kinderen ook mee!

Gasschurn an sich is behoorlijk saai, 's avonds is er bijna niets, en terrassen vind je ook niet. Dit doe je echt voor de natuur, de ruimte, de stilte. Een Montafon pas aanschaffen is erg handig, zo kan je gebruik maken van de liften naar boven, bus, trein, kortingen ed.

Met partner, Aug. 2011
"Geweldige plek die we iedereen kunnen aanbevelen."vertalen
Dicky en Monique
10,0

13-08-2011 De gastvrijheid, luxe, omgeving etc. heeft meer dan aan onze verwachtingen voldaan. We hadden de hond mee en dat was ook geen enkel probleem.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Met oudere kinderen, Aug. 2011
"Heel erg genoten"vertalen
Francis
9,0

07-08-2011 We zijn hier een week geweest maar het leek wel een dag. Het appartement waar we in verbleven is heel ruim en alles is heel schoon. Eigen zitkamer en een moderne nieuwe kookhoek, een balkon met schitterend uitzicht. De gastheer en vrouw zijn heel behulpzaam en spreken Ned. Onze kinderen hebben met hun kinderen heel de week gespeeld. Wij willen zeker nogeens komen, echt een aanrader voor zomer als wintervakantie!

Met partner, 2011
"Ideale plek voor een Luxe en ontspanne vakantie..."vertalen
anoniem
9,0

26-07-2011 Haus 4 Jahreszeiten is een luxieus vakantie-appartenmentencomplex voor zowel groepen als echtparen of gezinnen.
Het ziet er modern en fris uit en wordt goed bijgehouden!
Alles is mogelijk: Sauna, verse broodjes bij het ontbijt, fietsen huren, zelf een privé-gids tijdens een (berg)wandeling is mogelijk.
In ieder appartement zit een complete keuken, zelf koken ed. is goed te doen. Er zijn helaas geen mogelijk tot het nuttigen van een lunch of diner en voor de bar/borrel moet je ook zelf zorgen.

Let wel op: Alles heeft z'n prijs!
Haus 4 Jahreszeiten is niet de duurste, maar ook niet de goedkoopste.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?