9,4

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus 4 Jahreszeiten bij :

15 reviews over Appartement Haus 4 Jahreszeiten in het Nederlands

Toppertje!

Theo & Annie, 26-6-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Dit appartement is echt een aanrader, zeer comfortabel en van alle gemakken voor zien. We hebben nog nooit zo'n hartelijk ontvangst gehad bij aankomst en vertrek. Zeer gastvrije mensen waar de brabantse gezelligheid vanaf straalt.

Zeer veel goede tips gekregen die we hartelijk in ontvangst namen. Prachtige wandelomgeving met goede eetgelegenheden en vriendelijke mensen.

Prachtig uitzicht vanaf het balkon en 's morgens vroeg stonden de lekkere broodjes al in een mandje klaar voor ons.

Gereisd met partner in juni 2016

schitterend appartement

pwderks, 13-7-2015

We hadden appartement alpenroos, schoon ruim en modern, Hartelijke ontvangst door de Hollandse

eigenaars, ze zijn zeer behulpzaam heerlijk ontspannen en lekker gewandeld route`s gelopen op aan raden van de bewoners, broodjes service regelmatig schone handdoeken e.d

in het dorp is ``s`avonds weinig te beleven

Gereisd met partner in juni 2015

Mooi ruim appartement

Wim Brands, 30-8-2012

Wij zijn afgelopen twee weken in het appartement Veilchen geweest.,met twee volwassenen en onze dochter van 14.

Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.Een mooi schoon appartement met alles erop en eraan. Wij hebben niets mis gegrepen.

De eigenaren deden alles om ons naar onze zin te maken. Wij kregen erg veel informatie over de omgeving,en daar hebben wij veel gebruik van genomen

Gereisd familie in augustus 2012

?

mooi ruim appartement

fam. milner, 7-3-2012
      • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement haus 4 jahreszeiten is ons gezin goed bevallen. De eigenaren zijn vriendelijk en staan je graag te woord met tips en advies. We hebben Enzian gehuurd, dit appartement is ruim en erg prettig met twee badkamers.

Zeker wanneer je met zijn allen tegelijk terug komt van de piste. Restaurants en winkels, alsmede de piste, alles is op loopafstand. Prima aanrader voor gezinnen.

Gereisd familie in februari 2012

AANRADER!!

Maur1, 5-2-2012
      • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug van een vakantie. Wij verbleven in appartement Primel. Een ruime, schone en prachtig gelegen accomodatie voor een heerlijke vakantie! Vriendelijke gastvrouw/heer die elke morgen weer heerlijke verse broodjes bakken! De loopafstand naar de piste is prima te doen. Een echte aanrader!
      Gereisd familie in januari 2012

mooie plek

nel de ruiter, 25-1-2012
      • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer nette kamers en schoon gasvrij en zeer gezellig

mooie omgeving goed ski gebied

Gereisd met partner in januari 2012

Fantastische plek

Jan en Janny Krieger, 17-9-2011
      • Ligging t.o.v. pistes9

Een prachtige plek, je kunt lopend naar het dorp, zeer gastvrije en vriendelijke eigenaars , schitterende omgeving er is veel te doen, de appartementen zijn ruim en mooi ingericht
      Gereisd met partner in september 2011

Mijn favoriete vakantie plek!!

Maria Wagener, 12-9-2011
      • Ligging t.o.v. pistes9

Super appartement, keurig onderhouden en erg ruim. De eigenaars zijn echt super vriendelijk en gastvrij. Er is veel te zien en doen in de omgeving. Echt een aanrader voor ieder die graag een vakantie in de natuur heeft.
      Gereisd met partner in juli 2011

Zeker voor herhaling vatbaar

J.C.M. Hensen, 5-9-2011
      • Ligging t.o.v. pistes10

Haus 4 Jahreszeiten was voor ons 2 echtparen zonder kinderen in de leeftijd van 50 t/m 61 een hele goede keus.

Een prachtig appartement met een geweldig gezin (ja zelfs de kinderen) die maar één doel hebben; de gasten naar de zin maken.

Het is geen gebied waar je om de hoek een hoop vertier vindt, maar wie er voor rust, wandeling, lekker eten komt vindt hier genoeg.

De lift ligt op loopafstand, makkelijk in de winter maar ook een mooie trip naar boven in de zomer.

Supermarkt op loopafstand.

We hebben zelf een hele mooie boottocht gemaakt vanaf Bregenz over de Bodensee naar het mooie Insel Mainau (een aanbeveling).

Dit alles perfect uitgezocht door de vrouw des huizes.

Wil men iets doen, één nadeel er is teveel informatie.

Deze mensen doen echt hun uiterste best om het ieder naar de zin te maken.

Wij willen zelf nog een keer in de winterperiode gaan.

En dit alles is te bereiken in zo'n ruime 800 kilometer vanuit het zuiden des lands.

Fam Hensen en Van Strien

Gruss Gott

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Onwijs genoten, heerlijk ontvangst, schoon en ruim

Jacqueline, 5-9-2011

Wij zijn hier een week geweest, en we voelden ons meer visite van gast. Hele gezellige mensen, prima service, héél erg veel info gekregen over wat er te doen is, en als klap op de vuurpijl: broodjesservice! Elke ochtend stonden er vers gebakken broodjes in een mandje voor de deur.

Het appartement (Alpenrose), is groot zat voor zijn 2en, en persoonlijk vind ik dat de foto's van de website niet laten zien hoe ruim het is. Het was ook erg schoon en prima onderhouden.

Toen we aankwamen waren we de enige gasten, dus meteen een hele tour door het huis gekregen. Volgens jaar willen we terug, en nemen de de kinderen ook mee!

Gasschurn an sich is behoorlijk saai, 's avonds is er bijna niets, en terrassen vind je ook niet. Dit doe je echt voor de natuur, de ruimte, de stilte. Een Montafon pas aanschaffen is erg handig, zo kan je gebruik maken van de liften naar boven, bus, trein, kortingen ed.

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus 4 Jahreszeiten in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus 4 Jahreszeiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus 4 Jahreszeiten scoort een 9.42 uit 10 op basis van 17 reviews.