Appartement Gästehaus Rifa

• Ligging t.o.v. pistes8,3

7 reviews over Appartement Gästehaus Rifa in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Twan Graat, 8-8-2012

Dit was voor ons de tweede keer in Gasthaus Rifa,het appartement is goed ingericht met een moderne keuken, alleen de stoelen en bank in de kamer zijn verouderd.

Zwembad in de tuin is erg leuk

In de omgeving veel te beleven voor kinderen, maar ook voor wandelaars.

Het plaatselijke zwembad is zeer leuk en lekker rustig.

Wij gaan volgend jaar zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

prima appartement met goede ligging

marja, 2-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Afgelopen week verbleven wij in een appartement op de 1e etage van Gastehaus Rifa, we werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Het appartement is netjes en ruim, we waren met 2 volwassenen en 2 kinderen in een 6 persoonsappartement, we hadden de beschikking over 2 slaapkamers met in totaal 6 goede bedden. In de woonkamer staat alleen een tafel met stoelen/bank, er zijn dus geen gemakkelijke stoelen. De sauna beneden is comfortabel en prive te gebruiken. We hadden een groot balkon met mooi uitzicht op de bergen en vanuit onze woning konden we de lift zien. Het is slechts 10 minuten lopen naar de skilift, er stopt eventueel nog een skibus voor de deur. Het gebied is zeer uitgebreid en men kan ook een dagje naar Schruns gaan om te skieen. Het kleine centrum van Gaschurn ligt ook op 10 minuten lopen, het is een gemoedelijk plaatsje met 2 supermarkten en enkele aardige restaurants. We hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

geweldig

sasja visser, 24-8-2009

zeer nette en verzorgende appartementen leuk zwembad voor als je thuis kom na een wandeling zeer geslaagd zeker voor de kinderen wij komen zeker terug
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gästehaus Rifa bij:

Prima locatie voor leuke prijs!

Petra Neeft-Otten, 3-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

In de krokusvakantie 2009 geweest. Goede locatie, lopend naar de grote gondel, en centrum van Gaschurn. App. zijn sober ingericht, en bij ons zeer slechte verlichting. Beneden is een heerlijke sauna, echt top! Kortom een aanrader, met en prima prijs-kwaliteitsverhouding. Aardige eigenaar, die ook nog een grill-avond organiseerde, met heerlijke schnapps en gluhwein.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

horst, 26-1-2008

geweldig gastvrij mensen,verzorgd appartement,heerlijke trampoline en zwembad,vwerwarmt voor kinderen.
Gereisd familie in januari 2008

Robin, 29-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer mooi en handig op gezet appartement aan de rand van Gaschurn.

Met veel speel mogelijkheid voor de kinderen en zomers een zwembad.

Er is een wasmachine voor algemeen gebruik, zeer handig als je per ongeluk iets te weinig meeneemt of vuil maakt.

Er zit een Sauna, Solarium in.

De appartementen zijn ruim en modern en van alle gemakken voorzien.

De gastvouw/heer zijn zeer behulpzaam en aardig.

enz,enz.

Gereisd familie in augustus 2007

Monique, 4-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit huis heeft meerdere appartementen. Wij huurden het grootste, 12 persoons appartement. 5 ruime slaapkamers en afgesloten keuken. Geen luxe, maar prijs/kwaliteit verhouding is perfect! Het enige wat we misten was wellicht een gezellige open haard en een ligbad. Het huis heeft in de kelder een heerlijke sauna/solarium ruimte en achter een prive af te huren feestruimte met BBQ. Een van de betere accomodaties die wij ooit bezochten.
Gereisd met vrienden in maart 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gästehaus Rifa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Rifa in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Rifa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Gästehaus Rifa scoort een 8.63 uit 10 op basis van 7 reviews.