Beoordelingen Appartement Gästehaus Rifa

Gästehaus Rifa
7 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Gästehaus Rifa
Gandadaura 29, 6793, St. Gallenkirch / Gaschurn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Rifa in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Rifa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Gästehaus Rifa scoort een 8,5 uit 10, op basis van 7 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Rifa in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Rifa, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Gästehaus Rifa de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 19 vakantiefoto's van Appartement Gästehaus Rifa vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Vorarlberg. Vergelijk Appartement Gästehaus Rifa met andere accommodaties in St. Gallenkirch / Gaschurn.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

7 beoordelingen over Gästehaus Rifa

7 beoordelingen
8,1
8,3
7,7
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Juli 2012
"Volgend jaar weer!"vertalen
Twan Graat
9,0

08-08-2012 Dit was voor ons de tweede keer in Gasthaus Rifa,het appartement is goed ingericht met een moderne keuken, alleen de stoelen en bank in de kamer zijn verouderd.
Zwembad in de tuin is erg leuk
In de omgeving veel te beleven voor kinderen, maar ook voor wandelaars.
Het plaatselijke zwembad is zeer leuk en lekker rustig.
Wij gaan volgend jaar zeker weer terug.

Met oudere kinderen, Feb. 2010
"Prima appartement met goede ligging"vertalen
marja
8,0

02-03-2010 Afgelopen week verbleven wij in een appartement op de 1e etage van Gastehaus Rifa, we werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Het appartement is netjes en ruim, we waren met 2 volwassenen en 2 kinderen in een 6 persoonsappartement, we hadden de beschikking over 2 slaapkamers met in totaal 6 goede bedden. In de woonkamer staat alleen een tafel met stoelen/bank, er zijn dus geen gemakkelijke stoelen. De sauna beneden is comfortabel en prive te gebruiken. We hadden een groot balkon met mooi uitzicht op de bergen en vanuit onze woning konden we de lift zien. Het is slechts 10 minuten lopen naar de skilift, er stopt eventueel nog een skibus voor de deur. Het gebied is zeer uitgebreid en men kan ook een dagje naar Schruns gaan om te skieen. Het kleine centrum van Gaschurn ligt ook op 10 minuten lopen, het is een gemoedelijk plaatsje met 2 supermarkten en enkele aardige restaurants. We hebben het hier uitstekend naar ons zin gehad.

Met jonge kinderen, Aug. 2009
"Geweldig"vertalen
sasja visser
8,0

24-08-2009 zeer nette en verzorgende appartementen leuk zwembad voor als je thuis kom na een wandeling zeer geslaagd zeker voor de kinderen wij komen zeker terug

De beste prijzen en last minutes voor Appartement Gästehaus Rifa bij:

Met oudere kinderen
"Prima locatie voor leuke prijs!"vertalen
Petra Neeft-Otten
6,0
7,0

03-03-2009 In de krokusvakantie 2009 geweest. Goede locatie, lopend naar de grote gondel, en centrum van Gaschurn. App. zijn sober ingericht, en bij ons zeer slechte verlichting. Beneden is een heerlijke sauna, echt top! Kortom een aanrader, met en prima prijs-kwaliteitsverhouding. Aardige eigenaar, die ook nog een grill-avond organiseerde, met heerlijke schnapps en gluhwein.

Familie
horst
8,0

26-01-2008 geweldig gastvrij mensen,verzorgd appartement,heerlijke trampoline en zwembad,vwerwarmt voor kinderen.

Familie, Aug. 2007
Robin
9,0

29-08-2007 Zeer mooi en handig op gezet appartement aan de rand van Gaschurn.
Met veel speel mogelijkheid voor de kinderen en zomers een zwembad.
Er is een wasmachine voor algemeen gebruik, zeer handig als je per ongeluk iets te weinig meeneemt of vuil maakt.
Er zit een Sauna, Solarium in.
De appartementen zijn ruim en modern en van alle gemakken voorzien.
De gastvouw/heer zijn zeer behulpzaam en aardig.
enz,enz.

Met vrienden, Mrt. 2006
Monique
9,0

04-04-2006 Dit huis heeft meerdere appartementen. Wij huurden het grootste, 12 persoons appartement. 5 ruime slaapkamers en afgesloten keuken. Geen luxe, maar prijs/kwaliteit verhouding is perfect! Het enige wat we misten was wellicht een gezellige open haard en een ligbad. Het huis heeft in de kelder een heerlijke sauna/solarium ruimte en achter een prive af te huren feestruimte met BBQ. Een van de betere accomodaties die wij ooit bezochten.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?