Appartement Appart Laijola ****

91 reviews over Appartement Appart Laijola in het Nederlands

Prachtig appartement

Karin, 11-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij aankomst werd ons verteld dat de bank in de woonkamer beschadigd was door de vorige huurder. Als alternatief werd ons kosteloos een veel ruimer appartement aangeboden. Super geregeld dus !

Appartementen zijn erg smaakvol en volledig ingericht en liggen rustig maar toch op maar 5 min loopafstand van het centrum van Gaschurn.

Gastvrouw Eva was erg vriendelijk en behulpzaam en mochten er problemen zijn dan werd dat zsm opgelost.

Enige "minpuntje" vond ik de keuken die niet echt praktisch ingedeeld was ( vaatwasser in de hoek geplaatst) en erg klein voor een 8-persoons appartement.

Al met al een heerlijke vakantie gehad in Laijola !!

prachtig!

Maartje, 3-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Jammer dat het restaurant was gesloten, hierdoor mis je gezelligheid. Geen drankjes op het terras bij het zwembad, geen contact met andere gasten.

Verder super tevreden. Mooi en volledig appartement, gunstig gelegen tov dorp en liften. Prachtige omgeving. Heerlijk zwembad. Geen massatoerisme. Heerlijk eten bij restaurant Rossle in het dorp.

Super leuk

Fam. Van Dijk, 19-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het is een prima apart hotel. Het zwembad is geweldig. Het is niet erg groot maar prima als je na een dag wandelen of wat dan ook even wilt opfrissen. Helaas was het restaurant dat er bij zit gesloten. Is ook geen ramp, er zijn er genoeg in de omgeving. Wij vonden restaurant Muhle leuk. Al met al hebben we genoten van ons verblijf in laijola.

Echte aanrader

R.S., 1-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een erg fijn en comfortabel appartement op een rustige ligging en toch op steenworp afstand van het centrum Gaschurn, een skilift en de doorgaande weg die het dorp met andere dorpen verbindt. Het appartement was modern en toch sfeervol ingericht en was lekker royaal opgezet.

Het bed, in ons geval een opklapbed, was ietwat aan de smalle en korte kant voor ons. De badkamer was in verhouding tot de rest van het appartement ook aan de kleine kant, maar voor ons vormde dit geen beperking.

Het contact met het appartement voorafgaand aan het verblijf is erg goed, helder en overzichtelijk. Gastvrouw Eva is erg vriendelijk en behulpzaam.

Vanaf het appartement kunnen veel dagtripjes gemaakt worden in de omgeving en in de nabijheid van het appartement zijn verschillende goede restaurants te vinden. Probeer met name de restaurants in hotels, ook in omliggende plaatsen als Gargellen en St. Gallenkirch.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prettig appartement voor vakantie met kinderen

Niels, 27-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zaten op in appartement op de 2e verdieping (210) en was erg prettig. Met twee kinderen onder de 2 (kinderbedjes en stoelen van appartement) en 6 volwassenen was het goed te doen. Dit door twee toiletten en twee badkamers. Voldoende zit gelegenheden en groot balkon met uitzicht over het dal.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Fijn appartement maar verbeterpunten.

C.V., 20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een fijn verblijf gehad.

De ligging is ideaal, ski's e.d. in het depot dus de wandelingen naar de gondel waren gemakkelijk, omdat we een baby mee hadden ga je wat vaker heen en weer als voorheen.

Het appartement stond beschreven als 6 persoons, ik zou niet weten waar je die 6 zou moeten laten, wij waren met 3 volwassenen en een baby en het was krap zat. In de slaapkamer met het stapelbed was geen enkele vorm van ventilatie mogelijk. In het algemeen was het in het hele appartement dag en nacht te warm en benauwd. De andere slaapkamer viel qua ruimte tegen, er stond beschreven dat het bed 190 lang is maar ik kon er met mijn 181 nog niet recht in liggen. De keuken is klein met weinig opbergruimte, de aanwezige pannen waren ergens bij elkaar geraapt, geen enkele pan had een bijpassende deksel.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Luxe appartement

Jacolien Bolier, 17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement is prachtig . Ruime slaapkamers, erg veel opbergruimte. Prima onderhouden. Gratis gebruik skidepot bij de gondel. Hierdoor is het niet erg om een paar honderd meter te moeten lopen naar de lift.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Geweldig

Jannie, 13-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement dicht bij de skilift gezellig dorp volgend jaar weer hier naar toe
Gereisd met partner in maart 2017

Het was weer een fantastische vakantie

Bianca, 8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

al meerdere keren hier geweest nu eens in een ander appartement. prima appartement ruimte genoeg voor ons drieën. was goed schoon gemaakt. er beginnen wel wat puntjes te komen voor onderhoud, bijvoorbeeld de vaatwasser het werd schoon maar er kwam veel geluid uit het apparaat zeker niet een aanrader om 's nachts aan te doen..waren kleine puntjes heeft onze vakantie niet belemmerd. Wel een puntje van kritiek, het was zeer jammer dat de openhaard niet aan mocht beneden in de gezamenlijke ruimte hopelijk kan daar iets aan gedaan worden zodat we volgend jaar weer gezellig bij het haardvuur kunnen zitten, wij hebben weer geboekt voor volgens jaar.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Zoals altijd: Top!

W.Vermaat, 6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtige locatie op loopafstand van lift, depot, apres-ski, supermarkt en restaurants. Kortom ideaal voor gezinnen. Ski gebied is zeer overzichtelijk zodat kinderen ook zelfstandig kunnen skiën.

Nu 4 keer hier geweest en is absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appart Laijola bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appart Laijola in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appart Laijola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Appart Laijola scoort een 8.65 uit 10 op basis van 95 reviews.