8,6

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Appart Laijola**** bij :

88 reviews over Appartement Appart Laijola in het Nederlands

Echte aanrader

R.S., 1-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een erg fijn en comfortabel appartement op een rustige ligging en toch op steenworp afstand van het centrum Gaschurn, een skilift en de doorgaande weg die het dorp met andere dorpen verbindt. Het appartement was modern en toch sfeervol ingericht en was lekker royaal opgezet.

Het bed, in ons geval een opklapbed, was ietwat aan de smalle en korte kant voor ons. De badkamer was in verhouding tot de rest van het appartement ook aan de kleine kant, maar voor ons vormde dit geen beperking.

Het contact met het appartement voorafgaand aan het verblijf is erg goed, helder en overzichtelijk. Gastvrouw Eva is erg vriendelijk en behulpzaam.

Vanaf het appartement kunnen veel dagtripjes gemaakt worden in de omgeving en in de nabijheid van het appartement zijn verschillende goede restaurants te vinden. Probeer met name de restaurants in hotels, ook in omliggende plaatsen als Gargellen en St. Gallenkirch.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prettig appartement voor vakantie met kinderen

Niels, 27-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zaten op in appartement op de 2e verdieping (210) en was erg prettig. Met twee kinderen onder de 2 (kinderbedjes en stoelen van appartement) en 6 volwassenen was het goed te doen. Dit door twee toiletten en twee badkamers. Voldoende zit gelegenheden en groot balkon met uitzicht over het dal.
Gereisd familie in maart 2017

Fijn appartement maar verbeterpunten.

C.V., 20-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben een fijn verblijf gehad.

De ligging is ideaal, ski's e.d. in het depot dus de wandelingen naar de gondel waren gemakkelijk, omdat we een baby mee hadden ga je wat vaker heen en weer als voorheen.

Het appartement stond beschreven als 6 persoons, ik zou niet weten waar je die 6 zou moeten laten, wij waren met 3 volwassenen en een baby en het was krap zat. In de slaapkamer met het stapelbed was geen enkele vorm van ventilatie mogelijk. In het algemeen was het in het hele appartement dag en nacht te warm en benauwd. De andere slaapkamer viel qua ruimte tegen, er stond beschreven dat het bed 190 lang is maar ik kon er met mijn 181 nog niet recht in liggen. De keuken is klein met weinig opbergruimte, de aanwezige pannen waren ergens bij elkaar geraapt, geen enkele pan had een bijpassende deksel.

Gereisd familie in maart 2017

Luxe appartement

Jacolien Bolier, 17-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement is prachtig . Ruime slaapkamers, erg veel opbergruimte. Prima onderhouden. Gratis gebruik skidepot bij de gondel. Hierdoor is het niet erg om een paar honderd meter te moeten lopen naar de lift.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Geweldig

Jannie, 13-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi appartement dicht bij de skilift gezellig dorp volgend jaar weer hier naar toe
Gereisd met partner in maart 2017

Het was weer een fantastische vakantie

Bianca, 8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

al meerdere keren hier geweest nu eens in een ander appartement. prima appartement ruimte genoeg voor ons drieën. was goed schoon gemaakt. er beginnen wel wat puntjes te komen voor onderhoud, bijvoorbeeld de vaatwasser het werd schoon maar er kwam veel geluid uit het apparaat zeker niet een aanrader om 's nachts aan te doen..waren kleine puntjes heeft onze vakantie niet belemmerd. Wel een puntje van kritiek, het was zeer jammer dat de openhaard niet aan mocht beneden in de gezamenlijke ruimte hopelijk kan daar iets aan gedaan worden zodat we volgend jaar weer gezellig bij het haardvuur kunnen zitten, wij hebben weer geboekt voor volgens jaar.
Gereisd familie in februari 2017

Zoals altijd: Top!

W.Vermaat, 6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prachtige locatie op loopafstand van lift, depot, apres-ski, supermarkt en restaurants. Kortom ideaal voor gezinnen. Ski gebied is zeer overzichtelijk zodat kinderen ook zelfstandig kunnen skiën.

Nu 4 keer hier geweest en is absoluut een aanrader.

Gereisd familie in februari 2017

Prima appartement voor 6 volwassenen en 1 peuter.

J.W. Kluivers, 11-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement ligt dichtbij de gondel en in Gaschurn is een uitstekende pizzeria, La Taverne.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Fantastisch alles was aanwezig

Arie vos, 9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Kort bij de ski piste mooie droog ruimtes om ski kleding te drogen Alles is loop afstand
Gereisd familie in februari 2016

Keurig verzorgd appartement.

Fam.karsten, 26-1-2017

Keurig ingericht appartement.
Gereisd familie in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Appart Laijola in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Appart Laijola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Appart Laijola scoort een 8.62 uit 10 op basis van 92 reviews.