Aparthotel Appart Gastauer ***

44 reviews over Aparthotel Appart Gastauer in het Nederlands

Genieten van de bergen

Carla, 22-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aparthotel Gastauer heeft mooie, schone appartementen. Doordat sommige vakantiegangers ruw met de spullen omgaan hebben de appartementen wel wat gebreken. Sankt Gallenkirch is een leuk bergdorpje en het is heel fijn dat je keuze hebt uit meerdere kabelbanen zodat je elke keer een andere bergtocht kunt maken. Liechtenstein is ook leuk om te bezoeken.......maar wel prijzig. Sommige appartementen hebben erg weinig zon.....maar dit staat ook aangegeven bij de beschrijving van de appartementen. Het zwembad is erg klein. Het restaurant en bar zijn gesloten. Heel fijn dat er een parkeergarage is. Het gebouw zelf is weinig aan, erg saai en wij misten toch absoluut de fleurigheid van bloemen die veel hotels wel hebben. Aardige gastvrouw, die nergens een probleem van maakt!
Gereisd met partner in augustus 2017

Fijn verblijf

Familie uit Nederland, 19-8-2017

Veel privacy,goed onderhouden,ideale parkeergarage.

Wel jammer dat restaurant gesloten is,wordt niet vermeld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie accomodatie

Anne, 13-8-2017

Mooie moderne accommodatie, compleet ingericht appartement met groot balkon. Fijn zwembad en prima ligging. Midden in het dorp maar toch rustig en een mooi uitzicht!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appart Gastauer bij:

Fijn appartement. Je voelt je driect thuis

A. Klerk, 6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Op 900 meter is de sneeuw zekerheid niet gegarandeerd maar we hebben daar elk jaar toch echt een wit dorp gezien. Heerlijk voor de kinderen en de sfeer.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Prima plek, ruim en zeer net appartment

Corina, 27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Aparthotel gastauer is zeer service gericht, heeft moderne en fijne appartementen. Het was heerlijk om hier een week te verblijven in de voorjaarsvakantie. Prima bedden, heerlijke badkamer. Super goed verzorgt.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Uitstekend modern en ruim appartement

Veninga, 18-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

..dat er gewoon 7 stoelen staan voor 6 personen. Dat er voldoende bestek en servies is. Dat er 2 douches en 2 wc's zijn. Het is allemaal lekker riant.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Super appartement

Bram, 17-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden in gebouw 1, appartement no. 108 geboekt. Een 4 pers. appartement met blkoalkon met zuidoost uitzicht (t.p. bleek een ander gebouw het uitzicht te belemmeren.)

Wij werden hartelijk ontvangen door de behulpzame en vriendelijke gastvrouw, Bernadette.

Omdat er weinig gasten waren, kregen wij, ongevraagd, appartement 212 in gebouw 2. Dit appartement is ook 4 pers. met balkon, maar is veel ruimer. Het balkon is groter en ligt op het westen. Het uitzicht is er goed.

Het is een heerlijk ruim, schoon en modern appartement en van alle gemakken voorzien. Ook konden wij onze auto in de parkeergarage stallen. Het restaurant was gesloten. De meeste kabelbanen waren nog open.

Wij hebben er een heerlijk verblijf van 10 dagen gehad. Het is voor herhaling vatbaar.

Door andere gasten is er geklaagd over de klokken van de kerk, die 2 gebouwen verder staat. De klokken slaan, m.u.v. 's-nachts, elke 15 minuten. Wij hebben er geen last van gehad. Het is een gezellig geluid en door de isolatie van het appartement (o.a. isolerende beglazing) amper te horen. Dat moet dus geen belemmering zijn om daar een appartement te huren. Gewoon doen als jij graag naar de bergen ga.

De appartementen hebben geen last van verkeersgeluiden

Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastische vakantie gehad ,

Familie Poppema, 27-8-2016

3 dagen van te voren geboekt en perfect geholpen door de gastvrouw , kamers waren boven verwachting , zeer ruim en schoon , ook was het zwembad top ,niet groot maar heerlijk schoon en op tempratuur.

Ook de omgeving was heel leuk en zeker voor een actieve vakantie aan te raden. Een tien is niet reëel want die geef ik nooit maar dit komt zeker in de buurt. Aanrader !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig

Robert van der Veen, 24-8-2016

Heel mooi appartement. Modern en heel compleet. Snel WiFi. Keurig schoon. Geen moeite teveel voor de beheerder.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heel fijn verblijf gehad

Fam. Maes, 18-8-2016

Levendig dorpje, bakker en supermarkt op wandelafstand. Mooi appartement, ruime kamers en voorzien van alle gemakken. Mooi terras en zwembad. De kids hebben zich super geamuseerd met biljarten en voetbalspel.

Slechts 1 minpuntje, de stoffen stoelen in de eetkamer vertoonde vlekken en zijn niet onderhoudsvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appart Gastauer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Appart Gastauer in St. Gallenkirch / Gaschurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Appart Gastauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Appart Gastauer scoort een 8.56 uit 10 op basis van 45 reviews.