Appartement Schruns

2 reviews over Appartement Schruns in het Nederlands

Fantastisch Appartement

Simone Kerssies, 25-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben een heerlijk weekend gehad met ons gezin. Ontzettende gastvrije mensen en voor de kinderen een leuke attentie bij aankomst. Schoon appartement en mooie kamers. Voor ons was de kleine loopafstand naar de skilift de doorslag om dit Appartement te boeken. Volgend jaar gaan we zekers hier weer naar toe.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

Heerlijk Appartement

van der Sluis, 21-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk genoten van een wintersport in het Montafon dal in het plaatsje Schruns.

Wij hebben "appartement Schruns gehuurd'het appartement is sinds kort in handen van een nederlandse familie,erg vriendelijke mensen.

Het appartement ziet er goed uit,bij aankomst lag er op elk kussen een lekkere verwennerij erg leuk detail.Het zag er allemaal lekker schoon en fris uit,Wij vinden dit appartement ideaal het ligt pal naast de zamangbaan die je naar het mooie skigebied op de Hochjoch brengt.Op de dag van vertrek kregen we van de eigenaresse lekkere chocala voor onderweg en een fles schnaps voor thuis.Wij gaan zeker weer boeken voor volgend jaar.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schruns in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schruns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schruns scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.