Vakantiehuis Juliane

1 review over Vakantiehuis Juliane in het Nederlands

fantastisch vakantieadres

Hetty Wissink, 26-7-2009

juli 2009

Wij hebben 2 weken in het appartement Juliane verbleven en hebben het geweldig naar onze zin gehad. De gastvrouw is zeer vriendelijk en hulpvaardig, we hebben meerdere malen een leuk gesprek met haar gehad en ze weet veel van de omgeving. Het is een fijne rustige plek om te verblijven, maar toch zit je dichtbij vele faciliteiten, zoals een aktivpark met zwembad, volley, speeltuid, etc, voor kleine kids is er ook veel te doen en in de buurt zijn vele kabelbanen van waaruit je talloze wandelingen kunt maken.

Om lekker en goedkoop uit eten te gaan moet je echt bij Chesa Motta zijn die aan de weg ligt naar het dorp, vriendelijke eigenaar en geweldig goed eten, een echte aanrader.

Fam. Wissink, Nijmegen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Juliane in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Juliane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Juliane scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.