Gasthof & Appartement Drei Türme ***

61 reviews over Gasthof & Appartement Drei Türme in het Nederlands

Ontzettend geslaagde vakantie!

Fam. de K uit CH, 20-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben een heerlijke week bij Susan en Harrie en het 3T team gehad. Onze kinderen (7 en 8) waren voor het eerst op wintersport en vonden het geweldig. Het eten, de toetjes, het schaakspel, UNO, het lieve personeel, ja helemaal top. Ligging t.o.v. Golmerbaan is perfect (grote parkeerplaats en in nog geen tien minuten te bereiken) en zeker voor beginners zoals wij. De kamer was groot genoeg met voldoende opbergruimte, ook erg prettig. Veel terugkerende gasten hebben wij gemerkt en dat is ook wel te begrijpen. Ook hele leuke andere gasten (NL, CH) leren kennen!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

We hebben een geweldige vakantie gehad in januari

Andrea Weijts, 29-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede ligging via de ski pendelbus, geweldig verblijf in een huiselijke sfeer, heerlijk eten, lief personeel kortom zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Uitzonderlijk mooi appartement

Arnold en Corine Sanders, 17-8-2014

Wij hebben genoten van het mooie appartement (top 4) en natuurlijk van de gastvrijheid van Harry en Susan. Tijdens de WK-voetbalwedstrijden waren het steeds hele gezellige avonden, waarop we met zijn allen zaten te eten en te kijken. Het appartement heeft een super balkon, waardoor je naar alle kanten kan kijken en is leuk en modern ingericht. Werkelijk alles is aanwezig, dit is echt een aanrader. We komen hier zeker terug, we hebben nog lang niet alles gezien.
Gereisd met partner in juli 2014

Ontzettend fijne vakantie !!

A.S., 17-8-2014

Wij hadden een ontzettend fijne vakantie bij Drei Tuerme! Appartement 3 (top 3) was heel nieuw en praktisch ingericht (er was een gereserveerde parkeerplek in de parkeergarage). De keuken was zeer compleet ingericht (vaatwasser, nespresso etc.)

De bedden lagen lekker en onze zoon sliep prima op de grote slaapbank.

De broodjesservice was heel fijn ('s ochtends hing een zak met warme broodjes aan de deur).

In het restaurant lagen voldoende folders van de omgeving en Susan was altijd bereid om nog nadere tekst en uitleg te geven.

Het Aktivpark Montafon (met diverse zwembaden en glijbanen) lag op 5 minuutjes rijden met de auto en was gratis toegankelijk.

Tschagguns heeft een eigen treinstation en het is relaxed (en goedkoop) om met de trein te reizen. Toen we in Bludenz uitstapten, rook het naar chocolade. Bleek de Milka-fabriek (met winkeltje) tegenover het station te liggen.

Kortom: wij hadden een heerlijke vakantie en we hopen graag nog een keer terug te komen !!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Uitstekend verblijf in Vorarlberg voor de zomer.

John, 28-6-2014

Susan en Harrie hebben er alles aangedaan om ons verblijf zo goed mogelijk te faciliteren. Dat geldt vanaf het moment van ontvangst t/m het moment van vertrek. Harrie en Susan stonden als het nodig is altijd voor je klaar. We hebben in deze periode veel gewandeld. Harrie was bijvoorbeeld behulpzaam met tips om wandeltochten te maken. Het appartement was schoon en keurig netjes "nieuw en modern" ingericht.

Deze locatie is een prima uitvalsbasis voor vele wandeltochten.

In het aanpalende hotel kan uitstekend worden gegeten. En de bediening is klasse!

Kortom een aanrader en wij kunnen het iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2014

Appartement 2 Fantastisch

marijke, 12-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement 2

Een sfeervol appartement, met heerlijke bedden.

Het appartement is echt van alle gemakken voorzien, praktische, mooie keuken, WIFI, kluisje, eigen parkeerplaats (ondergronds) en op alle kamers ook nog een TV. Het uitzicht vanaf het appartement is prachtig. We hebben, ondanks dat het oktober was, genoten van het grote terras.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Zeer mooie nieuwe appartementen

Henk_Vegter, 11-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Door omstandigheden hier terecht gekomen tijdens hun verbouwing. Dit was typisch een staaltje van "red mijn vakantie". Hoewel ze tijdens de verbouwing niet echt "open" waren, werd met spoed Top 1 voor ons klaar gemaakt. Wat een pracht, praal en schoonheid. Een grote huiskamer met grote schuifdeuren naar het terras, drie grote slaapkamers en 2 zeer luxe badkamers stonden tot onze beschikking. Verder een keuken die extreem af was. Inclusief inductie kookplaat en super oven, pannen om je vingers bij af te likken. Alles enorm luxe ingericht tot en met een mega 3D TV toe met enorm geluidssysteem, boxjes rondom. Na een valse start hier geweldig opgevangen en vervolgens 2 heerlijke weken beleefd.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Geweldig!

Wim en Wilma, 11-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prachtig nieuw appartement in een plaats waar we al jaren met veel plezier komen. Drei Türme ligt precies goed t.o.v. de pistes, de liften, het dorpscentrum.

De (NL) eigenaren (en medewerkers) doen er alles aan om je vakantie tot een succes te maken. Prima prijs/kwaliteitsverhouding, alles nieuw en van goede kwaliteit. Op welk vakantieadres vind je een fijnere douche dan thuis?

Ook het kinderbedje stond klaar toen we arriveerden, onze kleinzoon heeft er heerlijk in geslapen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

aanrader

ingridv60, 5-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Susan, Harry en personeel erg vriendelijk. Eten lekker en leuk opgemaakt. Kamers netjes en schoon. Alles perfect geregeld, elke ochtend kregen we een bonnetje met de drankjes die we de vorige dag gebruikt hadden om te controleren en aan eind van de week kon je afrekenen en kreeg je nog een uitgebreide rekening met daarop alle kosten en betalingen. Ski ruimte lekker ruim en schoenen goed gedroogd. Bus stopt vlak bij hotel. Bussen in gebied rijden niet zo erg vaak. aansluiting s'morgens goed. 's middag moet je vaak wel langer wachten. Omgeving is erg mooi.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Zeer gastvrij

M.Schreuders, 29-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gastvrij hotel in rustig dorp.

Verzorgde kamers met mooi uitzicht.

Het eten icm het zeer gastvrije en vriendelijke team is uniek.

vanuit het centaal gelegen dorp in Montafon kan men alle richtingen op.

Als wij een volgende keer richting Tschagguns/Montafon gaan komen wij zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof & Appartement Drei Türme in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof & Appartement Drei Türme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof & Appartement Drei Türme scoort een 9.06 uit 10 op basis van 92 reviews.