Hotel Alpenhof Messmer ****

Hotel Alpenhof Messmer
Alpenhof Messmer
7,1

• Ligging t.o.v. pistes6,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenhof Messmer bij:

2 reviews over Hotel Alpenhof Messmer in het Nederlands

Prima hotel met goed eten

Juul, 8-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima hotel, met S avonds een prima 5gangen menu, voor de kinderen is er een kinderkaart en kan er S morgens iets anders besteld worden. Heerlijk zwembad. Enige nadeel is dat de skibus 1x per uur gaat dus of opschieten S morgens of met de auto naar de lift. Het personeel is erg vriendelijk en geeft net een stukje extra service, na een avondje rodelen was de barman speciaal opgebleven om ons nog te voorzien van een drankje. Minpuntje was de bedbank voor de kinderen, 10 en 12 jaar maar er kan ook een kamer met tussendeur geboekt worden, ze zijn wel een beetje oubollig qua sanitair.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

P 't Hart, 2-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij komen al jaren in dit hotel en dat zegt iets!! Prima eten, ruime kamers en een lekkere zwembad/sauna voor na een dagje knallen op de piste. Het enige is (wij vinden dit overgens geen probleem!!) dat je met de auto (+/- 5 min) naar de grote skilift moet. Ondanks dat wij wel wat gewent zijn is dit kort samen gevat een lekker hotelletje.
Gereisd familie in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof Messmer in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof Messmer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhof Messmer scoort een 7.08 uit 10 op basis van 6 reviews.