Hotel Alpenblick ***

6 reviews over Hotel Alpenblick in het Nederlands

Geweldig genoten.

Ton en Heidi, 8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Alex en Gabi proberen het echt naar je zin te maken. Alex kookt in de wintermaanden zelf en hij doet dat op hoog niveau!! De bediening is vriendelijk en ze doen hun best om je te verwennen. De kamer is netjes. Niet al te groot, maar voldoet prima. Het hotel ligt in een rustige buurt en het centum van Schruns is op loopafstand.
Gereisd met partner in januari 2012

Uitstekend! Voor herhaling vatbaar.

erica en jaap, 21-7-2011

Toen wij verleden jaar bij hotel Alpenblick aankwamen bleek dat Gabi en Alex het net hadden overgenomen van de fam. Obwegeser. Het hotel is typisch Oostenrijks, met bloembakken langs de balkons. Het is relatief klein, super schoon, gemoedelijk, rustige ligging en amper 5 minuten lopen van het centrum met bus en trein. Een paar minuten verder lopen ligt de Hochjochbahn.

Gabi en Alex proberen er alles aan te doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze zijn meelevend en zorgzaam. Het ontbijt is fantastisch, de gekookte eitjes van Alex heerlijk. Eén keer heeft Alex - hij is kok! - voor ons gekookt. Uit de kunst! 's Winters kookt hij dagelijks voor de gasten.

Hoewel we eigenlijk andere plannen hadden, zijn we dit jaar toch maar weer teruggegaan naar hotel Alpenblick en daar hebben we geen spijt van. Het was weer fantastisch. Als we gezond mogen blijven gaan we beslist volgend jaar weer.

Gereisd met partner in juni 2011

Heerlijk hotel, zeer goed eten en prijs

Arjan, 11-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor een 3 sterrenhotel een zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Dit hotel in typisch Oostenrijkse sfeer is goed onderhouden, schoon en redelijk centraal, maar lekker rustig gelegen. Het centrum van Schruns is 5 minuten wandelen, de gondel van de Hochjoch is 5 minuten met de auto/bus. De bedden zijn goed en het is stil. Alex, Gaby en hun personeel onderscheiden zich door hun vriendelijkheid en ouderwetse gastvrijheid. Daarbij is Alex een zeer goede kok. Er wordt een goed ontbijtbuffet aangeboden en Alex maakt elke ochtend een ei-variant op verzoek. Indien het 4-gangenmenu aangeboden wordt, is het een absolute aanrader hier gebruik van te maken. Wat hebben we heerlijk gegeten en gedronken (Oostenrijks wijnprogramma en lokale ingredienten). De desserts waren werkelijk super. Ook hier geldt dat de totale kwaliteit boven dat van een gemiddeld 3-sterren niveau is.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenblick bij:

Heerlijk hotel (zeer goede keuken en prijs)

Arjan, 11-3-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

Tijdens een ski-vakantie met het gezin in Hotel Alpenblick verbleven. Voor een 3 sterrenhotel een zeer goede prijs kwaliteit verhouding! Dit hotel in typisch Oostenrijkse sfeer is goed onderhouden, schoon en redelijk centraal, maar lekker rustig gelegen. Het centrum van Schruns is 5 minuten wandelen, de gondel van de Hochjoch is 5 minuten met de auto/bus. De bedden zijn goed en het is stil. Alex, Gaby en hun personeel onderscheiden zich door hun vriendelijkheid en ouderwetse gastvrijheid. Daarbij is Alex een zeer goede kok. Er wordt een goed ontbijtbuffet aangeboden en Alex maakt elke ochtend een ei-variant op verzoek.

Indien het 4-gangenmenu aangeboden wordt, is het een absolute aanrader hier gebruik van te maken. Wat hebben we heerlijk gegeten en gedronken (Oostenrijks wijnprogramma en lokale ingredienten). De desserts waren werkelijk super. Ook hier geldt dat de totale kwaliteit boven dat van een gemiddeld 3-sterren niveau is en de prijs de prijs-kwaliteitverhouding geweldig is.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

ZEER GOED *** HOTEL

Herman, 21-1-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

Dit Hotel heette voor juli 2010 Obwegeser en is een typisch Oostenrijks hotel. De nieuwe eigenaren doen heel erg hun best om het iedereen naar het zin te maken en dat lukt ze geweldig goed. Het eten is fantastisch, de kamers zijn schoon en uitstekende bedden. We zijn hier de tweede week januari een lang weekend geweest met een groep mannen van onze Lionsclub en iedereen was enthousiast. Volgend jaar weer naar Hotel Alpenblick in Schruns. 17-01-2011
    Gereisd met vrienden in januari 2011

Ab van Acquoij, 10-12-2005
    • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn maart-2004 1 week te gast geweest. Pauschall Woche

Goede Sauna en Dampbad met alrmknop.

10 min lopen naar centrum.

Parkeerruimte voor Hotel Restaurant capaciteit kleiner dan aantal gasten.

Gereisd anders in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenblick bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenblick in Schruns / Tschagguns, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenblick scoort een 8.88 uit 10 op basis van 7 reviews.