Hotel Gasthof Adler ****

Hotel Gasthof Adler
Gasthof Adler
9,2

11 reviews over Hotel Gasthof Adler in het Nederlands

Fantastisch, subliem, overtroffen ......

Bogaert Patrick, 21-8-2017

Je wordt in het hotel echt in de watten gelegd. Niks is voor de hoteluitbaters te veel.

Ze stippelen zelf een wandelroute uit die ze zelf begeleiden en waar ze met iedereen rekening houden. Het ganse team van het hotel is vriendelijk en staan altijd open voor je vragen en proberen in de mate van het mogelijke aan alle wensen te voldoen.

Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch, gastvrij

Ronny en Caroline Demeulenaere - Degryse, 12-11-2015

De zeer nette kamers, het zeer gemotiveerd en gastvrij personeel, en zeker niet vergeten de super gastvrouw en gastheer Hermi und Willi, het lekkere eten en de zeer goede ligging, met de mooie bergzichten, kortom alles is er voor ons perfect......, dit jaar was het voor ons de twintigste maal de we daar waren, zijn gehuldigd geweest van het hotel en ook van de gemeente Schoppernau via de burgemeester him self........!

Een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2015

Fantastisch leuk

Vicky, 5-9-2015

Het was al de derde maal dat we gingen. Heel mooi hotel, lekker eten, mooie omgeving, heel vriendelijk personeel. Een echte aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastisch leuk Gasthof

Erik Dewitte - Izegem, 22-9-2011

Enorm vriendelijk onthaal. Gastvrouw en personeel om van te snoepen. Mooie kamers. Gevarieerde maaltijden. Een absolute aanrader.
    Gereisd met vrienden in september 2011

Adler is thuiskomen

Fam. Comyn-Dewitte, 3-6-2010

Naar Adler op reis gaan is telkens weer genieten ! Het ontbijtbuffet, het lekkere eten 's avonds, de tuin, de kamers (supergroot en prachtig uitgerust voor gezinnen met kinderen), een fijne welnessruimte en de gastvrouw en volledig crew maken het werkelijk naar je zin. Wij waren er al 5 keer met drie kinderen. Er is een kleine speelkamer en aangepast eten (wat mss iets fijner mag, alhoewel je mag er alles vragen). Alleen de tuin is niet omheind en ligt langs de straat, dus eventjes oppassen dat kids niet op straat lopen.

Hotel Adler is klasse en wij gaan er zeker nog terug. Onze kinderen dromen van Schoppernau en 'bakjes', de liften. Je krijgt er een Bregenzewaldkarte en daarmee kan je vrij gebruik maken van liften, zwembaden en bussen,.. Het openluchtzwembad is er ook heel fijn en op wandelafstand van Adler.

Onze kinderen stappen wel heel graag en met echte stapschoenen gaat dit nog een gans stuk beter,....de gastvrouw zorgt steevast voor prachtige wandelingen,....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

We keren terug

Tom en Soet, 8-2-2010

Dit jaar gaan we er voor de derde maal naar toe.

Mooie, ruime familiekamers, met twee aparte slaapkamers, mooie badkamer, Eten: uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds keuzemenu.

De kinderen zijn er graag gezien en verheugen zich al op de terugkeer.

Groot voordeel is ook de Gästekarte: daarmee kan je gratis gebruik maken van de stoeltjesliften en zwembaden en bussen (zelfs naar Lech) in het Bregenzerwald.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Zeer gastvrij en gezellig hotel

J V G Roeselare, 11-11-2009

We zijn er geweest met acht vrienden samen in een minibusje.

Warme ontvangst, zéér vriendelijk personeel, fijne keuken en nette kamers.

Gastvrouw Hermi (een toffe madam), organiseert 2 X per week een wandeling in de bergen met de gasten, echt gezellig.

Gaan zeker nog terug naar "Hotel Gasthof Adler".

EEN AANRADER !!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Zeer vriendelijk, kindvriendelijk, super gastvrouw

Decroos Alain, 29-8-2009

Zeer vriendelijk, kindvriendelijk, super gastvrouw, fijne lekkere keuken en een nette kamer.

Hermi (gastvrouw)maakt met haar gasten prachtige wandelingen.Er is een mogelijkheid om fietsen en wandelstokken te gebruiken. Kortom een aanrader en zeker om terugtegaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

voor familie's met kinderen een topper.

fam Schepens uit België, 14-8-2009

Zeer vriendelijke bediening, lekker eten, eigenares organiseert uitstappen zoals bergwandelingen, ontbijt in de bergen, zomerbuffet in de garten van het hotel, enz.

zonder bij komende toeslag, zeer kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

een aanrader

fam schepens, 14-8-2009

zeer kindvriedelijk, uitstekend en vriendelijk personeel, eigenares neemt je mee op wandelingen in de bergen,

mogelijkheid om te onrbijten in de bergen, en nog veel meer....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gasthof Adler bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Adler in Schoppernau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Adler scoort een 9.24 uit 10 op basis van 11 reviews.