Appartement De Baar ****

Zoover award

• Ligging t.o.v. pistes9,5

14 tips over De Baar

Rob, 30-6-2015
Je kunt heerlijk eten in de Gondelstube. Verder zijn er genoeg wandelingen op verschillende niveaus te maken in het dal of in de bergen. Laat de auto staan en pak de bus. Hoogtemeters met gemak te overbruggen met de vele liften.
Martin en Bea van der Wiele, 26-6-2014
De bergbahncard zeker aanschaffen.
r_slakhorst7, 16-9-2013
Bij regen kun je het zwembad in Oberstdorf bezoeken of Wonnemar in Sonthofen. Wij zijn in Wonnemar geweest en hebben ons prima vermakkt in de diverse badeb eb glijbanen. Super. Koop een goede wandelkaart en zet vooraf mooie routes uit. Kompas kaart 03 is perfect

Geert en Bettie, 14-9-2013
Met de Allgäu Walsercard hebben we de hele week gebruik kunnen maken van de bus en alle bergbanen in het dal. Dit is een aanrader, we hebben prachtige wandelingen gemaakt. Wat is het daar mooi.
Peter en Aranka, 3-8-2013

- koop een bergbahnticket bij Peter en Yvon, voor ik dacht 25 euro een kaart met gratis entree in alle liften in Klein Walsertal en Oberstdorf (Duitsland)

- wandeling maken in de Breitachklamm

- boodschappen kopen bij Lidl in Oberstdorf, is goedkoper dan Feneberg in Riezlern

- ontbijt nemen bij Peter en Yvon in de ontbijtzaal, heerlijk!

- voor mooie wandelingen informatie opvragen bij Peter en Yvon, zij weten welke wandelingen voor wie geschikt zijn

- koop goede wandelschoenen!!

Laurens en José, 2-8-2013
De bergbaantickets die je voor €27 kunt kopen zijn een aanrader,je hebt ze er zo uit! Je kunt zo vaak met de bergbanen mee als je wilt,je komt op de mooiste plekken en uitzichten!

Laurens en José, 2-8-2013
Op onze vakantie houden we niet van koken maar wel van lekker eten,nou genoeg goede restaurants op loopafstand!
yvon, 4-7-2013
Kijk op de website van de baar voor foto's en info.
Martin en Bea van der Wiele, 25-6-2013

Als het weer het toelaat gebruik dan ook de heerlijke stoelen in de tuin.

De Breitachklamm is echt de moeite waard, wat een prachtige natuur.

Robbert, 27-10-2012

Aanbevelingen die wij doen is de Sommer bergbahnticket te nemen voor €26,-- waarmee je onbeperkt van alle bergbahnen gebruik kan maken + de bus in Kleinwalsertal.

Ook kun je heerlijk eten bij Steakhaus, Italiaan en Gondelstube.