Camping Terrassencamping Sonnenberg ****

106 reviews over Camping Terrassencamping Sonnenberg in het Nederlands

Super

Maria, 5-10-2017

In een woord Super!

Nog nooit zo'n mooi en proper sanitair op een cmp. Gezien.

Cmp ligt best hoog, daarom niet echt geschikt om te fietsen vanaf de cmp.

Wandelingen op de Muttersberg meteen vanaf cmp. Mogelijk.

Cmp. Ligt op loopafstand van Bludenz.

Gereisd met partner in september 2017

Camping in woonwijk.

Wouden, 10-8-2017

De camping ligt jammer genoeg midden in een woonwijk.

Geluid van snelweg.

Dicht op elkaar.

Misleidende foto's op Internet.

hele mooie camping!

fam. van Sonsbeek, 6-8-2017

Wij hebben twee weken op deze camping gestaan. Het sanitair is super schoon en netjes. Voor de kinderen wordt van alles georganiseerd. Zowel bij mooi weer (zelf stokbroodjes bakken boven een vuurtje, tafeltennistoernooi, kegelen etc) en ook bij slecht weer proberen ze er iets van te maken voor de kinderen.

De plekken zijn groot genoeg, wij hadden kiezel ondergrond, in eerste instantie vond ik het een beetje hard maar toen het begon te regenen merkte we meteen dat de afwatering door de kiezels super was. Het water zakt meteen de grond in.

De omgeving is super mooi! Er is van alles te doen en te beleven in de omgeving. Soms moet je wel even rijden maar dat was voor ons niet storend. Er zijn verschillende wandelpaden en belevenispaden die erg leuk zijn met kinderen. Er zijn genoeg zwembaden in de omgeving voor als het warm weer is.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vriendelijk, Schoon, Gezellig !!

Ribra, 20-7-2017

We verbleven in juni/juli tweeënhalve week op camping Sonnenberg. Alles was top. Erg genoten. Ook van de wandelingen o.l.v. gids Martha en het wekelijkse alpenhoornconcert op de camping. WiFi perfect. Wel betaald. Broodjes te bestellen. Boodschappen bij de Spar op korte afstand. Alles super schoon.

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Super camping

Jan van de Voort, 16-7-2017

Hele mooie schone camping vooral het sanitair is altijd netjes schoon.

Heel vriendelijke en behulpzame camping beheerders

Mooie georganiseerde wandel tochten

De fam Dunser krijgt van ons een grote pluim

Gereisd met partner in juli 2017

Vriendelijk, behulpzaam, netjes, schoon.

John en Annita Burger, 15-7-2017

Een camping die netjes is, schoon sanitair, behulpzaam bij het plaatsen van de caravan. Vanaf de camping worden wandeltochten georganiseerd. Mooie omgeving. Met de Bludenz card (gratis) kan je vrij gebruik maken van het zwembad in Nenzig (15min rijden)
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch camping

Susan, 14-7-2017

Fantastisch camping heel gezellig. En veel te doen. Eigenaren zijn ook onwijs lief helpen je snel. Een woord top
Gereisd met vrienden in juli 2017

prachtig gelegen en schone camping

Gerrit en Fenny, 25-6-2017

Prachtige terrassencamping met mooi uitzicht op de bergen gelegen tussen het Brandnertal , Klostertaal , Gross Walsertal en vlakbij de Montafon , hele schone camping met mooi sanitair , eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam .Echt een aanrader .
Gereisd met partner in juni 2017

super schone, nette camping

Marie-Henriette, 3-11-2016

We vonden het een schone en nette camping. De camping ligt midden in een woonwijk maar daar merk je eigenlijk niks van. Het uitzicht op de bergen is prachtig. Eigenaars waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie wandeltochten in de omgeving kunnen maken. Prachtig zwembad in Bludenz. Wat ons minder aanspraak was het jaarlijks aantal terugkerende vaste campinggasten en de certificaat-uitreikingen voor vaste gasten nadat men x-aantal jaren op de camping heeft gekampeerd (maar goed smaken verschillen nou eenmaal).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Prima camping

Jan, 27-9-2016

De camping wordt veel gebruikt door wandelaars en fietsers.

Er zijn dan ook veel mogelijkheden daartoe.

Er worden vaak geführte wandelingen gratis aangeboden.

Schitterende omgeving.

Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Sonnenberg in Nüziders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Sonnenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terrassencamping Sonnenberg scoort een 9.11 uit 10 op basis van 119 reviews.