9,6

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,6

110 reviews over Appartement Haus Walser Berge in het Nederlands

Wim Willems, 23-6-2017

Zeer smaakvol appartement waar werkelijk niets mist. Een zeer gemoedelijke sfeer.

Er wordt een gezamenlijk etentje in een Bergrestaurant geregeld voor alle gasten

Gereisd met partner in juni 2017

Blijft thuiskomen

Patricia, 5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Al vele malen in dit fijne huis geweest en het blijft geweldig.

Het is altijd heerlijk schoon bij aankomst, als er iets mist wordt het ditect geregeld.

Dicht bij de pistes en skischool.

De eigenaren organiseren leuke uitstapjes en weten erg veel te vertellen over de omgeving.

Ja voor ons is het keer op keer thuis komen in ons 'eigen' appartement.

Gereisd familie in februari 2017

Haus Walseberge voelt als thuiskomen

Remco en Esther, 12-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heel hartelijk werden wij ontvangen na een lange reis. Prachtig huis, lieve mensen, schoon, modern en van alle gemakken voorzien. Oog voor detail. Iedere ruimte was in de kerstsfeer gebracht. Een gezellige algemene ruimte om met medegasten wat te drinken of samen te eten. Appartement is voorzien van sauna. Heerlijk na een dagje buiten zijn. Nederlandse tv-zenders en prima WiFi.

De eigenaren zijn helemaal thuis in het gebied en vertellen vol enthousiasme over alle ins en outs van het gebied.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in december 2016

Geweldig huis!

Mulder, 18-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We zijn 2 weken in appartement 01 geweest. Altijd veel gezelligheid en kijken enorm uit naar deze 2 weken. We komen al meer dan 15 jaar in het mooie Mittelberg.

Binnen het huis word door de week heen veel georganiseerd zoals een koetstocht of met iedereen uit eten in een van de berghutjes. Ook een heerlijke schoonheidsbehandeling is mogelijk in het huis door de eigenaresse. Wanneer je in het huis bent kun je gebruik maken van de grote tuin met verscheidende zitjes. De eigenaren komen er vaak even gezellig bij zitten, overigens staan deze ook altijd voor je klaar wanneer er problemen zijn. Verder weten de eigenaren alle ins en outs van de omgeving en vertellen er altijd met groot enthousiasme over! Groot pluspunt is de bushalte die erg dichtbij zit en een kaart die inbegrepen is bij de reservering die geldig is voor alle bergbanen!

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastich

Joy Meckelenkamp, 18-7-2016

Super locatie, mooi wandelgebied, aardige mensen, compleet huis, top!
    Gereisd met partner in mei 2015

Leuk voor 65 plussers.!

Guifo, 17-7-2016
    • Ligging t.o.v. pistes8

Bij aankomst hadden Odette en Hans duidelijk hasst; ze gingen uit eten. Valse start gevold door een half rolletje WC-papier voor het weekend en de tip om zondags naar de supermarkt te gaan voor verse broodjes. Jammer dat ze op zondag geen broodjes bakken! Als je behoefte hebt aan duidelijkheid dan zit je hier goed! Veel regels en voorschriften over het gebruik van de sauna, schoonmaak van de badkamer, afhalen beddegoed bij vertrek afval scheiden en pas op, pantoffels aan in huis! Dit werkt wel, want het huis is prima schoon en netjes.

Prachtige omgeving en lekker eten! Vergeet niet te reserveren als je later wilt eten, want om 17.00 uur staan de oudjes al in de rij.

Je bent erg afhankelijk van het weer. Je verwacht half juli geen sneeuw en ijzel, maar dat maakt zo'n vakantie ook bijzonder!

Voor herhaling vatbaar, maar dan in een huis waar je hond ook welkom is, want dat mag in huis Walserberge niet!

Gereisd met partner in juli 2016
    Hans ter Braak,

Beste familie Strijker,

Wat jammer voor u en voor ons, deze beoordeling. Had toch even aan de bel getrokken, letterlijk en figuurlijk. Dan hadden we u extra toiletpapier en broodjes kunnen brengen. Gebruiksaanwijzing sauna is noodzakelijk, en vuilnis scheiden is in Oostenrijk verplicht en vraagt wat extra uitleg voor de gasten. De opmerking over oudjes vinden wij ronduit beledigend. Honden zijn bij ons inderdaad niet toegestaan , geven wij ook aan op onze website, en we hebben u daarover vooraf uitgebreid over geïnformeerd. En ja,savonds gaan ook wij een hapje eten. Zouden we er niet zijn geweest wordt voor vervanging gezorgd, maar wij waren er immers nog en hebben u uitgebreid kunnen ontvangen.

Geweldig

Edwin de Just, 6-7-2016

Gast vrijheid, geweldige mensen
      Gereisd met partner in september 2015

Super gezellige accomodatie

Maryta vollenbroek, 6-7-2016

Mooi appartement /ruim /mooie wandelongeving

Gezellige eigenaren die met veel passie over de omgeving kunnen vertellen

Gereisd met partner in juni 2016

Super de luxe

Charles Kolner, 6-7-2016

Alles bijzonder zeer net ingericht.

Broodjes aan de deur, bus voor de deur en een super uitzicht.

En niet te vergeten n heerlijke sauna voor jezelf.

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Mooi met balkon en geweldig uitzicht..

Hannie Karssenberg, 5-7-2016

Dat je overal in het dal met de bus kan komen.Ook met een rollator (ervaring)goed te doen.
          Gereisd met vrienden in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Walser Berge in Mittelberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Walser Berge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Walser Berge scoort een 9.6 uit 10 op basis van 113 reviews.