Lech

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes9,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haus Schneeflocke bij :

1 review over Appartement Haus Schneeflocke in het Nederlands

Heerlijke plek in Oberlech

Stefan en Anouk, 24-2-2010
    • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Schneeflocke is een heel prettig huis direct aan de piste in Oberlech. De appartementen zijn netjes ingericht en compleet. Wij hebben het appartement Kriegerhorn gehuurd. Dit is een woon/slaapkamer met een badkamer. De inrichting is netjes en de meubels zijn van normale goede kwaliteit.

Voor je boodschappen moet je naar Lech wat prima kan omdat er allerlei verbindingen zijn (gondel, bus of natuurlijk per ski). De eigenaren zijn heel aardig en vriendelijk. Het ontvangst is hartelijk. Wij kwamen 's avonds later aan en er werd direct geholpen met uitladen en de tassen naar het appartement brengen. Alles is zeer schoon.

Wat ons betreft voor herhaling vatbaar en dat gaan we ook zeker doen. Hoewel Lech de naam heeft van duur valt het wel mee. Je kan natuurlijk helemaal los met een 5 sterren plek maar dat hoeft helemaal niet. Er zijn voldoende appartementen in chalets voor een redelijke prijs. Het is wel wat duurder dan andere gebieden maar minder dan je denkt.

Gereisd met partner in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Schneeflocke in Lech, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Schneeflocke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Schneeflocke scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.