Chalet Carina ****

• Ligging t.o.v. pistes5,0

1 review over Chalet Carina in het Nederlands

Gerrie, 18-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij zijn hier een aantal jaren geleden een weekje in de herfst geweest. Wij vonden het huis erg ruim van binnen. Alles wat je nodig had was aanwezig. Wel stond alles heel erg vol gepakt met potjes en prulletjes ed. Niet echt handig met kleine kinderen. Het uitzicht was werkelijk schitterend, zowel van buiten als van binnen. Ook kon je in het nabijgelegen pension heerlijk eten. Het grootste nadeel van dit huis vonden wij de ligging bovenop een berg, want je moest toch elke keer weer die berg af/op om in het plaatsje/huis te komen. Maar al met al waren wij zeer tevreden over het huis, zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in oktober 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Carina in Egg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Carina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Carina scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.