Camping Heidi's

Heidi's
8,5

9 reviews over Camping Heidi's in het Nederlands

Prima camping voor de omgeving, maar niets meer

Rikkert van schagen, 27-8-2016

Wij vonden het Nederlandse echtpaar niet bijzonder vriendelijk. Ik kreeg meerdere keren te horen dat het hoogseizoen was en dat de plaatsen zo vol zouden zitten. Deze camping staat in de charmecampings van de Anwb. Slechts een enkele plek is dit waard. De overige plekken zijn echt te klein. Ik schat 25 m2.

We hebben hier een dsg gestaan en toen de bergen in gegaan voor een tocht. Je tent laten staan tijdens een tocht mag niet (vanwege hoogseizoen).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

kleine rustige camping

renate, 12-8-2015

camping in een super mooie omgeving. Hoog gelegen. Wij zijn op de bonnefooi gegaan en hadden het mooiste plekje van de camping. In de wei, met prachtig uitzicht op de bergen en niets en bijna niemand om ons heen. Plekken hoger op de camping kijken uit op de winterverblijven en zijn kleiner. Douche ruimtes zijn schoon maar aan de kleine kant. Daarom maar douchen in de familiedouche, is prima!! Camping is zeer geschikt voor rustzoekers. Camping wordt beheerd door een ouder echtpaar die er alles voor over hebben om het hun gasten naar de zin te maken. Erg vriendelijke mensen. In de prachtige omgeving zijn talloze wandelmogelijkheden. Zoek je terrassen, eetgelegenheden, uitgaansmogelijkheden, marktjes enz. dan ben je hier aan het verkeerde adres. Wil je genieten van een prachtige omgeving, eenvoudige schone kleine, rustige camping en ben je niet veel eisend.....dan ben je hier aan het goede adres.
Gereisd met partner in juli 2015

kleine, rustige camping ideaal voor wandelaars

Esther, 26-7-2015

kleine rustige camping bereikbaar via slingerweg (misschien wat pittig voor caravans).

geen last gehad van de weg welke er langs loopt, 'savonds en 'snachts is het erg rustig in dit gebied. Op de camping was het vanaf 22.00 stil (heerlijk geslapen).

Sanitair is schoon, doucheruimte wel wat aan de kleine kant, maar schoon en goede douches.

Voor kinderen een kleine speeltuin.

Gratis gebruik van koelkast en invriezen koelelementen voor tentgebruikers.

Bets en Cor bedankt voor jullie gastvrijheid tijdens onze heerlijke week Vorarlberg!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Super vakantieplek !

Louisa en Nick de Weerd, 7-7-2015

Kleine, verzorgde camping met prachtige ligging en uitzicht op de machtige bergen, gerund door vriendelijk Nederlands echtpaar. Een aanrader voor de wandelende , fietsende, maar ook voor de rustzoekende vakantieganger !
Gereisd met partner in juni 2015

Geweldige plek aan de rand van de skipiste.

Mark de Bois, 7-2-2013

In de winter zijn sneeuwkettingen zeker aan te raden. Heel vriendelijk ontvangen door het Nederlandse echtpaar v.d. Heuvel.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

zeer te vreden voor herhaling vat baar

gerritvan de rijt, 23-8-2012

is het zeer gezellig en het personeel is heel vriendelijk
Gereisd alleenreizend in februari 2012

Heerlijk uitgangspunt voor bergwandelingen

margrieta, 19-8-2012

Prima camping, zeker in prijs/kwaliteitsverhouding.

De plekken zijn niet heel groot. Er is een soort gemeenschappelijke ruimte/afdakje met 2 houten tafels en waslijnen. Dit was heel functioneel voor ons, want ons zoontje van 1.5 jaar heeft hier heerlijk in kunnen spelen. De camping ligt aan een redelijke drukke weg, wij hebben hier geen last van gehad maar de mensen die wat meer langs de rand stonden wel.

Het sanitair was schoon. De doucheruimtes erg klein.

We hebben heerlijk gewandeld in de omgeving met ons zoontje in een rugdrager. In de omgeving is voor elk wat wils qua moeilijkheid.

In sommige boekjes (Anwb) staat dat er ook een hotel met zwembad bij hoord, dit klopt maar is wel 3 km verder op. Het zwembad is heel simpel, in het dorpje Brand is een mooi natuur zwembad.

De camping wordt hoofdzakelijk bevolkt door Nederlanders en daarna Duitsers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Heerlijk genoten...gemoedelijk+centrale ligging!

Ine en Henri, 25-8-2010

Wij stel zonder kids waren hier de 1e 3 weken van augustus 2010.

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op deze kleine gemoedelijke camping!

De camping ligt vanuit Burs/Bludenz richting Brandnertal ongeveer 3 km de berg omhoog

maar is goed te doen met de caravan.

Deze camping wordt ‘beheerd’ door een nederlands echtpaar Cor en Bets en deze mensen doen er alles voor om de camping in goede banen te leiden.

In tegenstelling tot het vorige bericht vonden wij het sanitair wel schoon. We hebben in 3 weken altijd een schone wc en douche aangetroffen. Complimenten Bets!

De camping is ideaal voor bergtochten en ligt zo’n 15 km van het montafongebied waar veel bergbanen zijn. Tip is om een bergbaanpas te kopen waar veel banen dan gratis zijn evenals diverse musea, zwembaden en openbaar vervoer.

Voor ons een aanrader en een goede reden om terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2010

Niet voor iedereen dé zomercamping!

Oscar2, 20-8-2009

Voor fraaie uitzichten in de wijdere omgeving ben je hier aan het goede adres. In feite ontleent deze camping haar bestaandsrecht aan de wintersport. En voor mensen die in de zomer graag een paar dagen hoog in de bergen willen lopen, van hut naar hut, is dit een goed basiskamp. Voor mensen die wat vaker op de camping `hangen`(boek lezen, luieren) vinden wij het niet zo'n geschikte camping. Vooral de plaatsen dichter bij de weg in combinatie met het tentkamperen zijn niet aan te bevelen. Het sanitair wordt netaan wel/niet goed genoeg schoongehouden. De doucheruimtes zijn te klein bemeten.
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heidi's in Brand/Bürserberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heidi's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Heidi's scoort een 8.47 uit 10 op basis van 9 reviews.