Hotel Burtschahof ***

Burtschahof
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,6

11 reviews over Hotel Burtschahof in het Nederlands

Heerlijk hotel in prachtige omgeving

Fam de Weerd, 8-8-2017

Het hotel ligt in een prachtige omgeving, met geweldig uitzicht. Het hotel is keurig, schoon en heerlijk eten. Echt een gezellig familie hotel waar je prima vakantie kunt houden. Heidi en Tonie samen met dochter Laura staan graag voor je klaar. Ook het nieuwe gedeelte waarin een sauna en sportruimte is ondergebracht is erg mooi! We gaan zeker nog eens terugkomen!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijn hotel

Meijer2322, 31-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

We komen al een paar jaar bij Burtschahof en het bevalt ons goed. Door de persoonlijke aandacht van Heidi en Toni en de flexibiliteit is het er goed vertoeven. 's Ochtends bij aankomst de ski's en schoenen regelen bij Toni en we kunnen van start. De pistes zijn op zo'n kleine 10 minuten lopen. De geoefende skier kan overigens wel terug skien naar het hotel. Het avondeten is iedere keer weer een verrassing en de porties zijn meer dan voldoende. De kamers zijn prima wat ons betreft, net als de gratis Wifi.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Geweldig hotel

Monique , 28-12-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit is een prima hotel, wat prachtig ligt met uitzicht op de pistes. Helaas hadden wij te weinig sneeuw, maar dat was zo'n beetje het geval in heel Oostenrijk. De eigenaren Heidi en Toni zijn zeer vriendelijke en hulpvaardig. Altijd een vriendelijk woord voor elke gast, en ook oprechte interesse.
Gereisd met oudere kinderen in december 2014

prima hotel

Saskia Bromet, 7-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

De Dames Heidi en Tony hebben er alles aan gedaan om ons een prima vakantie te bezorgen. We konden vanwege sneeuwval niet boven komen omdat de sneeuwkettingen niet pasten. Cor van de Heidi camping werd door Heidi gebeld en heeft ons met bagage naar boven gebracht. Voor onze dochter die een lactose intolerantie heeft, werden speciale aangepaste maaltijden bereid. We hoefde dit ook niet steeds te vragen, er werd automatisch andere soep, vlees etc. voor haar opgediend. Tony die het eten bereidt kan trouwens prima koken. Schone nette kamers, prima bedden. Dat het gehorig zou zijn hebben wij niet gemerkt.
Gereisd met oudere kinderen in december 2011

prima familiehotel voor de rustzoeker

j87, 20-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wintersport met 4 personen gedaan vanuit dit hotel. Helaas weinig sneeuw, wel voldoende kunstsneeuw. (was uitzonderlijk jaar, zal je net zien, week erna 20 cm sneeuw.)

Toen wij in het hotel waren was het lekkr rustig. Iedere morgen krijg je een prima ontbijt, met naar wens versgekookt ei. 's avonds krijg je iedere dag een grote pan soep en iedere dag gevarieerd diner, vooraf door rauwkost. Als je het vlees of vis echt niet lust kan je soms wel iets anders krijgen, maar in principe is het iedere dag een verrassing wat het diner is. De kamers zijn in orde, geen nl tv. Ik vond de bedden tekort, maar wel warme dekens. Douchen was bij ons meestal warm en als het druk is in hotel 's winters niet tussen 4 en 5 douchen.

Ski's kun je ook in het hotel huren. Lopen naar de piste is 200-300 m, je auto kan je, als je vroeg ben ook voor de lift parkeren. Het is echt een familiehotel. Er wordt door de eigenaren goede persoonlijke aandacht aan je besteed.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Lieve mensen

Gerrie en Herman Pek, 31-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in 2008 in het hotel geweest, het was geweldig, mooie kamers, goed eten en heel vriedelijke mensen. Eigenlijk willen wij er wel weer naar toe, maar om gezondheidsredenen kunnen wij niet meer. Het hotel ligt hoog in de bergen, dus als je gaat wandelen hoef je niet met de auto weg, want je gaat gelijk de bergen in geweldig is dat. En als je s'avonds zit te eten in het hotel, kijk je zo naar de bergen waar je bent wezen wandelen. Het is iedereen aan te bevelen, om daar naar toe te gaan !!

Een vriedelijke groet van Gerrie en Herman Pek.

Gereisd met partner in augustus 2008

Voor herhaling vatbaar

Aris Goudriaan, 13-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Is een fantastich hotel voor de zomer en winter vakantie , en tot rust te komen
Gereisd met partner in december 2009

Wij komen hier graag terug

Cor en Bets van den Heuvel, 13-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi hotel waar je vriendelijk ontvangen wordt, een huiselijke sfeer uitstraald.

Het hotel wordt gerund door de 2 Heidi's en de kok Toni die iedere avond een heerlijk diner bereid.

De hotelkamers zijn allemaal vernieuwd en ziet er keurig uit.

Je kan van de piste door het bos naar het hotel skie-en.

Ook in de zomer is het een heerlijk verblijf daar, er in een zwembad bij, en je kan goed wandelen in de bergen.

Het is een aanraden om in de winter en zomer daar te zijn.

Gereisd met partner in januari 2010

Volgend jaar zijn wij weer van de partij!

Fam. Hendriksen, 8-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Elk jaar gaan wij met de hele familie een weekje skiën, echter konden we niet op onze vertrouwde plekje reserveren dus we zijn overgelopen naar de buren en wel Hotel Burtschahof. Ontzettend aardige mensen, kindvriendelijk want tenslotte komen wij met 4 kinderen in de leeftijd 2 tot 8 jaar. Hotel was erg netjes lekkere warme dekbedden en welke tijd je ook wou douchen warm water had je altijd. Wij waren als 11 man sterk erg tevreden. Heidi tot volgend jaar

Groetjes de fam. Hendriksen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

net hotel met onvriendelijke eigenaresse

veenstra, 16-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is netjes. Wij hadden balkonkamers aan de zonzijde. Dat waren prima kamers. Verwacht overigens geen dikke donzen dekbedden. Er was geen warm water rond 16-17 uur vanwege hoog verbruik. Verder is het behoorlijk gehorig. Het ontbijt was goed.

Het avondeten was een verrassing tot het etenstijd was. Er was geen keuze maar de kwaliteit was niet slecht. De eigenaresse was een zeer onvriendelijke vrouw behalve als het op betalen aankwam. Haar dochter en echtgenoot deden wel hun best en waren vriendelijk.

De weg naar de skilift was niet ideaal.Via de (berg)weg (als er sneeuw ligt) kun je een stukje naar beneden skieen, het laatste stuk (100 meter)moet je klimmen. Je kunt wel tot vlak bij het hotel terugskieen.

Landal Green is op 500 meter afstand van dit hotel 11 gebouwen met 94 appartementen aan het bouwen en dan zal het gedaan zijn met de rust in Burserberg.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Burtschahof in Brand/Bürserberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Burtschahof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Burtschahof scoort een 8.48 uit 10 op basis van 12 reviews.