8,5

Uitstekend

1 review over Hotel Sonnenhof in het Nederlands

Yorick en Peter Waltmans, 1-1-2007

Leuk hotel, wat ons betreft 4 sterren waard. Lekker eten, goede verzorging, rustige ligging, ietwat verwijderd van de hoofdstraat van Andelsbuch, echter gemakkelijk te vinden (goede bewegwijzering). Kamers zijn voorzien van alle noodzakelijke faciliteiten: toilet/douche/TV met satelietkanalen. Verder aanwezig sauna, infraroodcabine, solarium, fitnessruimte en yacuzi.

Heinz en Helene zijn vriendelijke mensen en hebben veel voor je over. Wij hebben er leuke kerstdagen en een spectaculair einde 2006 met veel vuurwerk en muziek doorgemaakt. We zullen beslist nog eens terugkeren. De winter hebben we gehad, de zomerperiode willen we ook eens meemaken. Over Andelsbuch verder: skiverhuur in dorp aanwezig. Skigebied aldaar vanwege slechte sneeuwcondities niet kunnen testen. Op nog geen kwartier afstand echter 2 goede vervangende pistes uitgeprobeerd: Bodele en Schetteregg, leuk voor een familie met kleine kinderen. Andelsbuch is zeker een bezoek waard en de afstand erheen valt ook mee.

Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhof in Andelsbuch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnenhof scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.