1 review over Hotel Gasthof Zur Sonne in het Nederlands

Gemütlich familiehotel

Kat, 6-12-2011

Mijn schoonfamilie komt hier al jaren, wij zijn hier nu ook 2x 's winters geweest met zes volwassenen en vijf kinderen. Voorheen hadden ze hotelkamers en appartementen, tegenwoordig worden geloof ik alleen de appartementen nog verhuurd. Voorheen was er ook een restaurant in het hotel, dat is tegenwoordig niet meer. Het eigenaarsechtpaar is bijzonder vriendelijk, de appartementen netjes en schoon. Herr und Frau Zobel zijn gek op kinderen. De kleinste uit ons gezelschap mag altijd "meehelpen" in de keuken en bij het schoonmaken van de kamers. Schattwald en omgeving is prachtig. Zur Sonne ligt aan een doorgaande weg maar het is er heerlijk rustig. Voor het hotel is een grote parkeerplaats. Er zijn in de directe omgeving meerdere mogelijkheden om te skiën. Wij kunnen altijd broodjes bestellen voor het ontbijt, die werden 's ochtends warm gebracht! Kortom, als je een gemoedelijk familiehotel zoekt zit je hier goed!
Gereisd met vrienden in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Zur Sonne in Zöblen / Schattwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Zur Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Zur Sonne scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.