Appartement St. Georg

1 review over Appartement St. Georg

Fantastisk sted

Steffen, 24-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fantastisk sted, vi har været på sommerferie der 6 gange, og på efterårsferie 1 gang, og vi skal også på sommerferie der i år. Der er en dejlig by at være i, og det tager ikke lang tid at gå ind til centrum. Der er rigtig flot natur og mange gode vandreruter, i byen og omegn er der mange gode og hyggelige spisesteder. Lejligheden er rigtig dejlig, og har en flot stor balkon hvor vi har siddet mange gange og spist, spillet spil og bare nyt udsigten. Ejerne som bor i stueetagen, er rigtig rare, og vi har haft mange hyggelige timer sammen. Vi glæder os meget til at vi skal der ned, og kan kun anbefale stedet.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement St. Georg in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement St. Georg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement St. Georg scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.