• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Appartement Schiestl in het Nederlands

prima en schoon appartement

amalia, 10-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij zijn na klachten over andere accomodatie hier na toe overgeboekt. fijn om te weten dat er vriendelijke gastvrouw bestaat na eerdere ervaring. Vriendelijke gastvrouwen en heer die ons op goede vrijdag in de avond nog verwelkomde. Appartement is brandschoon heerlijke bedden groot balkon. wel een beetje gedateerd. als het niet kapot is word het niet vervangen. bovenste appartement is helemaal nieuw en dan ook wel schitterend groot hoekbad spinternieuwe witte trendy keuken grote bank wij waren met zn 5 en en dat was dit appartement te klein vandaar dat wij het oude appartement hadden maar die heeft dan wel weer een balkon rondom het huis. door deze mensen is onze vakantie toch nog een beetje goed gemaakt. mevr. stond ons zelfs 's ochtends voor het raam uit te zwaaien als we gingen skien.
Gereisd met vrienden in april 2012

Eric Plak, 1-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit huis ligt aan een rustige weg net buiten het centrum, met uitzicht op de skilift van Zell am Ziller. Het appartement is op de 1e etage. De skibus stopt bijna voor de deur. Bij aankomst zijn we vriendelijk verwelkomd door de vrouw des huizes met een flesje wijn. Wij hebben geslapen in zeer goede bedden met goede dekbedden. Onze zoon van 2 jr heeft prima geslapen in een goed kinderbedje. De inrichting is wat gedateerd en de uitrusting van de keuken is een allergaartje de tv is erg klein. De ski's moeten worden gestald in de garage (geen rek en/of verwarming) en de skischoenen kunnen worden geplaatst in het stookhok van de kelder. Alleen jammer dat na een aantal dagen skien de schoenen niet droog meer worden op deze manier. Er is een broodjes service maar ook een oven om zelf broodjes te bakken. Kortom prima basic appartement alleen niet in verhouding met prijs/kwaliteit.
    Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schiestl in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schiestl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schiestl scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.