Landhuis Sampl

3 reviews over Landhuis Sampl in het Nederlands

Eén keer is voldoende

Mar en Jan, 11-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

De ligging is prima. Het huis zelf is sober ingericht en er mocht geen gebruik gemaakt worden van de afwasmachine.

De huiskamer is ook niet erg gezellig ingericht. Prima week gehad, maar we komen er niet meer terug.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Gedateerd huis met opdringerige eigenaresse

Peter En Kim, 4-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Om te beginnen moet ik vertellen dat we een heerlijke wintersportweek hebben gehad met de kerst in Haus Sampl. Alleen mochten we pas om 15.00uur het huis in. Touroperator meldt tussen 13.00 en 14.00 uur.

Bij de rondleiding in het huis werd ons meteen verteld dat de vaatwasser niet gebruikt mag worden.

Er zit een nieuwe keuken in (2011). Vaatwasser is nieuw maar er is iets met de afvoer. (eigenaresse in niet van plan dit te maken). Alle bedden zijn 190cm en er is maar 1 bed zonder rand. Matrassen zijn doorgelegen ( pas 1 jaar oud volgens eigenaresse). We zijn echt wel wat gewend maar dit kan echt niet. Om over het servies en de overige inventaris maar niet te spreken. Dit is minimaal. Voor ons geen tweede keer in Haus Sampl. Wij vonden dit huis niet touroperator waardig.

Gereisd met vrienden in december 2013

prima voor groep!

Martijn, 14-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

prima plek. dichtbij skibus. Aardige mensen. Na een flinke val van mijn zwager kreeg hij zelfs een reiki behandeling...

Slaapbank in de kamer is niet helemaal optimaal, maar voor een weekje is dat prima.

Gereisd met vrienden in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landhuis Sampl bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Sampl in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Sampl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Sampl scoort een 6.73 uit 10 op basis van 3 reviews.