Beoordelingen Hotel Neuwirt***

Neuwirt***
167 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Neuwirt***
Unterdorf 12, 6280, Zell am Ziller

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neuwirt*** in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neuwirt*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Neuwirt scoort een 7,3 uit 10, op basis van 167 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neuwirt*** in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neuwirt***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Neuwirt*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 47 vakantiefoto's van Hotel Neuwirt*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Hotel Neuwirt*** met andere accommodaties in Zell am Ziller.
Even geduld a.u.b.

7,7
6,7
7,1
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Jan. 2014
"Hotel Neuwirt centraal gelegen."vertalen
Hans Stiphout
8,0

3-2-2014 Hotel Neuwirt Zell am Ziller hebben wij al voor de 4e maal bezocht en heeft een goede indruk achtergelaten.
De omgeving is prachtig en het Hotel ligt direct aan de rivier en geeft uitzicht op bergen.
De accommodatie is centraal gelegen tussen winkels en zeer dicht bij het station van waaruit men diverse ski-gebieden kan bereiken. Gratis reizen middels ski-pas.
De verwachting gebaseerd op prijs/kwaliteitverhouding en is meer dan prima.
Een restaurant is aanwezig en het eten wordt voorafgegaan van een ruim salade-buffet. Dagelijks wordt één nieuw 3-gangenmenu vastgesteld en wordt geserveerd en wij vinden het prima eten. Bijbestellen is altijd een optie. Het ontbijt is uitgebreid met ei, geroosterd brood, verse broodjes, diverse soorten jam (6x), vlees, kaas en yoghurt met soorten muesli.
Kamers welke wij 4x hebben gereserveerd zijn ruim en hadden een balkon. Douchecabine is niet al te groot maar voldoet. Dagelijks worden bedden opgemaakt en schoongemaakt.

met partner, Jan. 2014
"Aanrader voor de eenvoudig ingestelde reiziger."vertalen
Hans
8,0

26-1-2014 Gezellig familie hotel zonder franje met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Dit was de vierde keer dat we tijdens onze ski vakanties in dit hotel verbleven. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Andreas, zoon van Herman en Heidi de eigenaars. Het personeel was tijdens ons verblijf vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en hebben voldoende ruimte om bij te komen na een dag skiën. S'morgens bij het ontbijt is er koffie of thee met verse broodjes, beleg, toost, jus de orange en yoghurt met diverse granen. Elke avond een smakelijk drie gangen diner. Er is keuze uit één menu. Om bij de skipistes te komen neem je de gratis skibus naar de lift. De bushalte is op minder dan 50 meter afstand van het hotel. S'avonds kun je gezellig relaxen in het hotel lounge. Wi-fi aanwezig (ook op de kamer) : circa €11,00 per 7 nachten / telefoon. De familie is van s'morgens tot s'avonds aanwezig om het de gasten naar de zin te maken. Al met al was het weer een super ski vakantie.

met oudere kinderen, 2013
"Prima hotel"vertalen
Fam. de Haan
7,0

6-10-2013 Deze zomer een week in Hotel Neuwirt vakantie doorgebracht. Prima hotel, schoon vriendelijk personeel. Echt familie hotel. In deze prijsklasse uitstekend hotel.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Neuwirt*** bij:

met oudere kinderen, 2013
"Prima hotel gelegen in centrum van Zell am Ziller"vertalen
Halderman
7,0

1-10-2013 Gedurende mijn korte verblijf alles goed verzorgd. Eenvoudige ruime kamers met prima bedden. Vriendelijke hotellier die verschillende tips gaf om in de omgeving te bezoeken.

met partner, Sept. 2013
"Prima voor de lage prijs"vertalen
svkeulen
8,0

9-10-2013 Prijs/ kwaliteitverhouding was zeer goed. Service goerd en vriendelijk. Alleen info over b.v. gratis wandelbus etc. ontbrak.

"Goed hotel"vertalen
jeanny vd Ven
7,0

27-9-2013 netjes en schoon hotel, mooie omgeving ..aardig en klantvriendelijk personeel.
Voor de prijs/kwaliteitverhouding prima hotel
de eetgelegenheden zijn netjes en goed verzorgd
kamers zijn netjes

"Geweldige omgeving, prima hotel."vertalen
A. Bellemakers
9,0

8-9-2013 Hotel Neuwirt in Zell is een gemoedelijk, gezellig hotel. Zeer centraal gelegen in een prachtige omgeving, waarvan je op allerlei manieren kunt genieten. Voor ons: bergwandelingen, wandelingen door het dal, fietsen langs de Ziller en de Inn. Heerlijk 'thuis'komen in het hotel waar het goed rusten is. Gewoon lekker eten, fijne ruime kamer, schoon, leuk balkon. Buitengewoon vriendelijk personeel.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Super gezellig."vertalen
M. Buitenhuis
9,0

5-9-2013 Het hotel is simpel maar goed. Je hebt alles wat je nodig hebt, samen met een super vriendelijke bediening. Het hotel was schoon en er was niks kapot.
De familie die het beheerd is heel klantvriendelijk en enorm behulpzaam.

met partner, Aug. 2013
"Fantastisch hotel"vertalen
TE Dias
10,0

18-8-2013 Prima hotel, mooi gelegen in het Zillertal. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Vlotte en nette bediening van de warme maaltijd. Ontbijt was goed verzorgd, verse broodjes. Toen wij een morgen erg vroeg vertrokken werd voor ons een ontbijt verzorgd om 6.00u. Kamers zagen er goed uit, elke dag keurig schoongemaakt. De eigenaar was erg behulpzaam bij het zoeken naar een fijne dagactiviteit en gaf waardevolle tips over de omgeving.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prettig hotel"vertalen
Aart de Vos
8,0

18-8-2013 Prima ervaringen met dit hotel! Wij (1 volwassene, twee pubers) verbleven hier 5 nachten op basis van volpension. Onze verwachtingen waren bescheiden vanwege de budgetvriendelijke prijs, maar die werden ruim overtroffen! Onze kamer was ruim en schoon, met balkon dat we deelden met de gasten van omliggende kamers.

De basis van alles hier is sober/eenvoudig maar de kwaliteit vonden we goed. Het gezin dat het hotel runt is vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar kwam iedere ochtend alle ontbijttafeltjes langs om een kort praatje te maken en geeft dan interessante toeristische tips.

De sfeer en entourage is enigszins oubollig/ouderwets, maar dat vonden wij goed passen in onze beleving van het mooie Oostenrijk!

Ben je op zoek naar luxe en culinaire hoogstandjes, kies dan beter een ander hotel.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?