Beoordelingen Hotel Neuwirt***

Neuwirt***
171 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Neuwirt***
Unterdorf 12, 6280, Zell am Ziller

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neuwirt*** in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neuwirt*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Neuwirt scoort een 7,3 uit 10, op basis van 171 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neuwirt*** in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neuwirt***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Neuwirt*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 47 vakantiefoto's van Hotel Neuwirt*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Hotel Neuwirt*** met andere accommodaties in Zell am Ziller.
Even geduld a.u.b.

7,8
6,8
7,2
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Heel goede plek om te verpozen"vertalen
Dolf Gadellaa
8,0

21-07-2014 leuk plaatsje, goed hotel , vriendelijke mensen zeer behulpzaam.
vooral de sugesties van de eigenaar wat betreft uitstapjes was zeer de moeite waard.

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fijn hotel in prachtige omgeving."vertalen
Nicole Kerssens
8,0

13-07-2014 Wij hebben (gezin met 2 jongens van 11 en 13) begin juli 6 dagen doorgebracht in hotel Neuwirt. De ligging is prachtig. Er ligt een groot recreatiepark in de buurt. De kamers zijn ruim genoeg en schoon. Dagelijks werd er schoon gemaakt. Wij hebben genoten van het dagelijkse ontbijt. De lunch maakte je zelf klaar. Wij vulden doppers op de hotelkamer. De dagen vulden we met prachtige wandelingen. Het is daar zo mooi. Watervallen en wandelen tussen de koeien, uitzicht op de bergen. We zijn zelfs een keer naar Italië gewandeld...fantastisch. Het was heerlijk als je dan in het hotel avondeten kreeg. Het eten was prima. Als je een aanpassing wilde, hielden ze er rekening mee. Bijvoorbeeld als je geen varkensschnitzel wilde, dan kreeg je er 1 van kip. Je kon erbij drinken wat je wilde.
We hebben veel tips gekregen over de mogelijke uitstapjes. Genoeg te doen in de het mooie Zillertal. De mensen in het hotel zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een heerlijke week gehad.

met partner, 2014
"Prima Familiehotel."vertalen
Gerrie en Eric
9,0

26-06-2014 Hotel Neuwirt ligt in een schitterende omgeving met uitzicht op de bergen,
gelegen in het centrum van het leuke dorpje Zell am Ziller. Vader en Zoon Hermann zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Vader geeft goede tips voor prachtige wandelroutes en wat er in de omgeving interessant of mooi is om te bezoeken.
Prijs/kwaliteitverhouding is meer dan voldoende. Het hotel is schoon, er wordt iedere dag schoongemaakt en de kamers zijn ruim met goede bedden. Het ontbijt is voldoende en je mag voor de lunch broodjes meenemen. 's Avonds 3-gangen menu en als je niet voldoende hebt, kun je een extra portie vragen.
Gaan we nog een keer die richting uit, zullen wij zeker teruggaan naar dit hotel.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Neuwirt*** bij:

met partner, Juni 2014
"Zeker voor herhaling vatbaar!"vertalen
J.Veldhuizen
9,0

23-06-2014 Een echt gezellig Oostenrijks hotel.Prachtige omgeving met een mooi uitzicht.Het hotel ligt midden in het dorpje,langs de Ziller. De Fam.Hermann en Heidi Egger zijn hele vriendelijke en behulpzame mensen.De prijs/kwaliteitsverhouding is goed want het is er niet duur.Ze hebben een restaurant.Wij hadden geboekt met het eten incl.Wij hadden een goede kamer.Er werd dagelijks schoongemaakt.Wij waren er samen .Wij zijn zeer tervreden en zullen zeker nog een keer een weekje boeken.

met vrienden, Jan. 2014
"Hotel Neuwirt centraal gelegen."vertalen
Hans Stiphout
8,0

03-02-2014 Hotel Neuwirt Zell am Ziller hebben wij al voor de 4e maal bezocht en heeft een goede indruk achtergelaten.
De omgeving is prachtig en het Hotel ligt direct aan de rivier en geeft uitzicht op bergen.
De accommodatie is centraal gelegen tussen winkels en zeer dicht bij het station van waaruit men diverse ski-gebieden kan bereiken. Gratis reizen middels ski-pas.
De verwachting gebaseerd op prijs/kwaliteitverhouding en is meer dan prima.
Een restaurant is aanwezig en het eten wordt voorafgegaan van een ruim salade-buffet. Dagelijks wordt één nieuw 3-gangenmenu vastgesteld en wordt geserveerd en wij vinden het prima eten. Bijbestellen is altijd een optie. Het ontbijt is uitgebreid met ei, geroosterd brood, verse broodjes, diverse soorten jam (6x), vlees, kaas en yoghurt met soorten muesli.
Kamers welke wij 4x hebben gereserveerd zijn ruim en hadden een balkon. Douchecabine is niet al te groot maar voldoet. Dagelijks worden bedden opgemaakt en schoongemaakt.

met partner, Jan. 2014
"Aanrader voor de eenvoudig ingestelde reiziger."vertalen
Hans
8,0

26-01-2014 Gezellig familie hotel zonder franje met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Dit was de vierde keer dat we tijdens onze ski vakanties in dit hotel verbleven. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Andreas, zoon van Herman en Heidi de eigenaars. Het personeel was tijdens ons verblijf vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon en hebben voldoende ruimte om bij te komen na een dag skiën. S'morgens bij het ontbijt is er koffie of thee met verse broodjes, beleg, toost, jus de orange en yoghurt met diverse granen. Elke avond een smakelijk drie gangen diner. Er is keuze uit één menu. Om bij de skipistes te komen neem je de gratis skibus naar de lift. De bushalte is op minder dan 50 meter afstand van het hotel. S'avonds kun je gezellig relaxen in het hotel lounge. Wi-fi aanwezig (ook op de kamer) : circa €11,00 per 7 nachten / telefoon. De familie is van s'morgens tot s'avonds aanwezig om het de gasten naar de zin te maken. Al met al was het weer een super ski vakantie.

met oudere kinderen, 2013
"Prima hotel"vertalen
Fam. de Haan
7,0

06-10-2013 Deze zomer een week in Hotel Neuwirt vakantie doorgebracht. Prima hotel, schoon vriendelijk personeel. Echt familie hotel. In deze prijsklasse uitstekend hotel.

met oudere kinderen, 2013
"Prima hotel gelegen in centrum van Zell am Ziller"vertalen
Halderman
7,0

01-10-2013 Gedurende mijn korte verblijf alles goed verzorgd. Eenvoudige ruime kamers met prima bedden. Vriendelijke hotellier die verschillende tips gaf om in de omgeving te bezoeken.

met partner, Sept. 2013
"Prima voor de lage prijs"vertalen
svkeulen
8,0

09-10-2013 Prijs/ kwaliteitverhouding was zeer goed. Service goerd en vriendelijk. Alleen info over b.v. gratis wandelbus etc. ontbrak.

met partner, Sept. 2013
"Goed hotel"vertalen
jeanny vd Ven
7,0

27-09-2013 netjes en schoon hotel, mooie omgeving ..aardig en klantvriendelijk personeel.
Voor de prijs/kwaliteitverhouding prima hotel
de eetgelegenheden zijn netjes en goed verzorgd
kamers zijn netjes

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?