Hotel Neuwirt ***

197 reviews over Hotel Neuwirt in het Nederlands

geweldig

Bep, 18-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

eten was prima, ontbijt genoeg en diner kan uitgebreider
Gereisd met vrienden in december 2015

(te) Matig

Nihe Senjan, 21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gedateerd hotel met minimale culinaire inspanning. Het ontbijt was sober en het diner erg matig. De kamers waren klein maar wel schoon.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

(te) matig

Nihe Senjan, 21-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Thuis ontbijt je ook niet altijd heel uitgebreid en als je het zo bekijkt was er voldoende. Echter, op vakantie mag het iets meer zijn. Het ontbijt is matig en het diner is jammer genoeg te matig. Kamers zijn klein maar wel schoon.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

Gezellig en goed verblijf

De grootjes, 29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vanaf het hotel (klein stukje lopen) kan je met de bus naar verschillende plaatsen toe. In het hotel zelf is ook een skiruimte waar je je schoenen kan laten opdrogen en is er plaats voor je ski's en stokken. Dit is goed geregeld. De service in het hotel is uitstekend, het zijn gastvrije mensen en willen je graag helpen en maken een praatje met je. Elke dag hebben wij goed gegeten, maar er is altijd een standaard menu voor die dag. Je kan dus niet kiezen, wel is er een klein salade bar. Het eten op je bord was meestal voldoende. Als je nog iets extra's wilde kon je dit aangeven en was dit geen probleem. Er wordt hard gewerkt in het restaurant en het eten staat ook snel voor je neus. De kamers zijn goed, veel ruimte, tv en lekkere bedden. Elke dag komt er een schoonmaakster die de kamers doet en schone handdoeken geeft. Kortom: wij hebben genoten van de vakantie en vonden het een goed hotel.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Voldoet aan het minimum

Mike, 24-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mijn tweede skivakantie. De eerste keer in dit gebied. De ligging van het hotel is prima! Er stopt een skibus bijna voor de deur. De skiraum is een beetje behelpen qua ruimte, maar heeft wel genoeg faciliteiten om je schoenen te drogen. Uiteindelijk hebben wij (ook vanwege de afstand) ervoor gekozen om een locker te huren bij de gondelbaan. We hebben hier iedere dag een 3 gangen menu gekregen. Hierin was echter geen keuze. Als iemand iets niet lustte dan kon er (met tegenzin) iets anders klaargemaakt worden. De soep wordt iedere dag geserveerd in metalen kommetjes (gaf een beetje het idee van een gevangenis...). Er zat weinig variatie in het menu. Vaak leek het erop alsof restjes van gisteren waren gebruikt om de maaltijd van vandaag te maken. Het personeel was ook niet erg vriendelijk, met uitzondering van de gastheer.

De kamers zijn goed. Schoon en genoeg ruimte, wij hadden zelfs een extra bed op de kamer staan en nog was er genoeg ruimte. Ook de badkamer is ruim genoeg. Wifi is tegen betaling. De poolbiljart is tegen betaling. De rest van de groep gaf aan dat ze al in veel betere hotels zijn geweest voor dezelfde prijs.

Gereisd met vrienden in februari 2015

Gierige uitbater, goedkoop blijkt duurkoop.

Hans Verhoeven, 9-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geen warm water , geen koud bier, karig ontbijt, avond eten geen keus, alles is afgemeten, geen rokersruimte staat wel in brochure. Betalen voor WiFi, kluisje, biljart.

Open stinkende pisbak, muffe ouwe tent. Onvriendelijke zoon, nep aardige eigenaar, kleine geniepige wolf in schaapskleren. Geen merk eten of drinken bv coca cola of nutella alles ingekocht bij de Lidl. Kortom ons zien ze hier nooit meer !!!!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Heerlijke wintersport gehad!

Danielle, 1-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met mijn ouders en vriend een heerlijke week gehad in Hotel Neuwirt. Erg vriendelijk personeel (op de dag van vertrek werd er om 6 uur 's ochtends door de eigenaar een ontbijtje voor ons klaargezet), prima eten (als je extra wilde was dat altijd mogelijk!), schone kamers (elke dag schone handdoeken) en een ski bus voor de deur.

Enige minpuntje was dat je moest betalen voor de WiFi.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Voor herhaling vatbaar! Zeer net hotel.

Ipe en Magda, 26-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een prima accommodatie, goede ontvangst, zeer nette en schone kamer met uitstekend bed. Goed eten. Als het niet voldoende was kon je altijd meer eten en/of drinken bestellen. Behulpzaam. Zelfs werd aangeboden om ons, met onze ski-uitrusting, naar het station te brengen.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Gemoedelijk

Alet, 8-11-2015

Hotel Neuwirt is een eenvoudig maar gemoedelijk hotel. Het eten was prima en het personeel heel vriendelijk!! We hebben leuke tips voor uitjes gekregen en mede daardoor hebben mijn dochter en ik een erg leuke vakantie gehad!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Een prachtige lokatie.

M.W.M. van der Aa, 9-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Neuwirt heeft een goede sfeer, prima bediening heerlijk eten.
Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Neuwirt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neuwirt in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neuwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neuwirt scoort een 7.23 uit 10 op basis van 203 reviews.