Camping Hofer ****

WebsiteLink naar website

39 reviews over Camping Hofer in het Nederlands

paar dagen zillertal

Emilio, 21-9-2017

perfect sanitair, alleen continue muziek met een hoog bieber gehalte, niet mijn smaak,stille camping,goed eten,en betaalbaar, min puntje is de hoge toeristenbelasting waardoor je 17 eu acsi prijs doorschiet naar 25 eu/pn ?

de staanplaats blijft lang drassig na een buitje, mooie omgeving ,genoeg te zien

Gereisd met partner in september 2017

Mooie camping en omgeving, voor herhaling vatbaar!

Tim, 9-8-2017

Relatief kleine camping, met leuk verwarmd zwembad en restaurant. Er zijn broodjes te krijgen op de camping maar de bakker is 5 minuten lopen. Zell am Ziller is 10 minuten lopen.

Goed gegeten in het restaurant.

Sanitair is perfect, mooiste wat ik in 44 jaar kamperen heb gezien.

omgeving is geweldig, groot zwembad in het dorp, Krimml watervallen, Rodeln, wandelen etc...

Langer willen blijven maar i.v.m. het dagelijkse onweer doorgereden naar Italie.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super camping

Fl p, 2-8-2017

Deze redelijk kleine camping in Zell am Ziller is ons prima bevallen. Qua ligging super. Je bent zo in het dorpje en zo op de doorgaande weg.

Erg gemoedelijk. Zeker ook onder de gasten.

Sanitair is super. Zelden zulke mooie toiletgebouwen gezien op een camping. Enige nadeel: maar 4 douches. Als de camping vol is, is dat weinig.

Omgeving gezellig en leuk.

Mayrhofen is leuk.

Maar ook de berg op.

Restaurant op de camping ook super en van het verwarmde zwembad werd veel gebruik gemaakt.

Wij voelden ons thuis op deze camping.

Ik zou er zo weer naar toe gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige camping!

Suzanne Bemelmans, 24-9-2016

Zeer vriendelijk personeel
    Gereisd met vrienden in september 2016

Prima camping in het Zillertal

Rolf van der Veld, 21-8-2016

Wij vonden dit een prima camping, centraal gelegen in het Zillertal. Met de plekken moet je beetje geluk hebben, die van ons was niet al te groot maar het paste allemaal net. Sanitair is helemaal dikke prima, ook het zwembad is door ons veelvuldig gebruikt. Al is het klein, het is wel een heel fijn bad. Wel jammer dat het om 18:00 dicht gaat, 's avonds even zwemmen kan dus niet. Komt waarschijnlijk omdat het vlak naast het restaurant ligt wat dus blijkbaar belangrijker wordt gevonden. Vonden wij wel een minpuntje.

Prima sfeer, uiteraard veel Nederlanders. Een echte wandelcamping is het niet, veel mensen blijven de hele dag op de camping. Ligt lekker makkelijk bij het dorp, dus even lopend naar de bakker of op de fiets naar de Spar.

Wel een tikkeltje gehorig door de weg welke langs de camping loopt, aan de andere kan van de camping zal je dit probleem niet hebben.

Ik vond de prijs persoonlijk wel aan de hoge kant voor de redelijk kleine plek welke we hadden. Mooi centraal gelegen plek om wandelingen te doen in de vele zijdalen van het Zillertal. Ondanks zijn vele toeristen kan je in deze zijdalen van het Zillertal prachtig wandelen, je moet echter wel altijd met de auto naar het begin punt rijden. Al met al dus een prima camping!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

fijne camping

Antoine, 14-8-2016

Camping Hofer is een camping waar we nu al 4x geweest zijn.Dit jaar 2x op de camping op heen en terugreis naar Italie.

We hebben het er altijd naar ons zin en vinden het er erg prettig, liever deze camping als een megacamping.

Er zijn grote en minder grote plekken, wij hebben steeds het geluk dat we een ruime plaats konden bemachtigen.

Sanitair is prima, we hebben nooit (lang) hoeven wachten bij afwassen of douchen, maar we doen dat wel later op de avond.

Er is een klein zwembad om even af te koelen, je kunt wel in de grotere plaatsen naar een groot buitenzwembad.

Binnen 5 minuten vanaf de camping sta je midden in het dorp waar je alle boodschapjes kunt halen.

Gereisd met partner in juli 2016

Super uitzicht op mooie rustige camping

Jan Jongstra, 11-8-2016

Mooi uitzicht op het hooggebergte.Rust Ruimte en ontspannen maar.Klein zwembad voor de spelende jeugd.

Redelijk schoon sanitair.Bij volle bezetting.

Gereisd met partner in juli 2016

Rustige camping aan de rand van het dorp

Esther, 28-8-2015

Heerlijk rustige camping. Vrij grote staanplaatsen op gras. Sanitair is wat weinig als de camping vol staat (wachten op de douches), maar ziet er netjes uit. Heerlijk restaurant op de camping.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

matige camping

tanja, 25-8-2015

camping ligt dicht bij het dorp, is te voet goed te doen. Vanuit de camping is er ontzettend veel te ondernemen. Sanitair is niet groot, maar voldoende en netjes genoeg.

Eigenaren vonden wij niet vriendelijk; bij betalen en vertrek werd niet eens gevraagd hoe we het hadden gevonden.

campingplaatsen zijn niet al te ruim. Voor de kinderen was er erg weinig ruimte om te spelen zonder geparkeerde auto's te raken. Speeltuintje en zwembad zijn ze nauwelijks geweest. Liggen niet centraal en nodigen ook niet echt uit (om bij zwembad te komen moest je door het terras van het restaurant lopen).

's nachts glibberden we uit over naaktslakken (minstens 20 in de voortent).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Tegenvaller

Judith, 24-8-2015

Beetje een stadscamping met weinig vertier op de camping voor de kinderen. Het zwembad was erg koud, min of meer op het terras van het restaurant en slechts tot 18 uur open. Sanitair verouderd, maar wel schoon. Een slechte afvoer zorgde waarschijnlijk voor een allesbehalve frisse lucht. Campingeigenaar was aardig, maar antwoorden op vragen waren vrij summier en bij vertrek kon er amper een goedendag vanaf.

De hoge beoordelingen op Zoover zijn ons dus een raadsel.

Het Zillertal zelf is een fantastische omgeving met heel veel activiteiten, voor ieder wat wils.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Hofer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hofer in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hofer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hofer scoort een 8.63 uit 10 op basis van 53 reviews.