9,9

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,1

5 reviews over Appartement Haidacher in het Nederlands

het kan haast niet beter

Wim, 20-7-2017
    • Ligging t.o.v. pistes8

perfecte ligging mooie appartementen en goed gelegen t.o.v. centrum, openbaar vervoer, zwembad, restaurants en natuur.
    Gereisd met partner in juli 2017

toppertje

olstvan, 24-8-2011
    • Ligging t.o.v. pistes8

al vanaf 2007 ons vaste adres, ook weer geboekt voor 2012, echt goed.

goede inrichting en perfecte bedden.

een minpuntje er stond in 2011 nog geen flatscreen en dvd speler, maar dit staat op de planning volgens caroline.

Gereisd met partner in juli 2011

bijzonder mooi appartemenet op een prachtige plek

hermanenmarja, 19-8-2011

Voor de vierde keer zullen we dit adres gaan bezoeken in september 2011. Het is dat we zomers wel eens iets anders willen, anders boekten we hier altijd onze vakantie. Aan alles is gedacht en niets ontbreekt. Zeer smaakvol ingericht. Mooie badkamer met ligbad. Ook in de keuken ontbreekt werkelijk niets. Het appartement is uitermate schoon en verzorgd en de ligging is prachtig! (rustig en toch is het dorp op loopafstand, evenals het prachtige plaatselijke openluchtzwembadcomplex.) Kortom een superaanrader!
    Gereisd met partner in september 2010

zeer goed

Ans en Wim van Olst, 1-2-2010
      • Ligging t.o.v. pistes9

eerste keer juli augustus 2008, erg goed bevallen dus gelijk weer geboekt voor juli augustus 2009 nauurlijk weer goed, helaas moesten wij onze vakantie afbreken vanwege ziekte , maar gelijk weer geboekt voor juli augustus 2010 het is gewoon zeer goed. enig minpuntje, je hebt maar een 2 pitskookplaat dus dan maar veeluit eten, en een flatscreen met dvd zou eigenlijk wel leuk zijn. maar goed dit is voor ons geen reden om niet mee naar dit fantastische adres te gaan.
      Gereisd met partner in januari 2010

fantastisch!

Marja, 4-8-2009

We zijn hier al 2 keer geweest. En het is dat we zo nu en dan wat anders willen, maar anders kozen we telkens voor dit fantastische adres. Voor wat je er voor betaalt, krijg je werkelijk alle luxe die je je maar denken kan.

een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Haidacher**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haidacher in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haidacher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haidacher scoort een 9.91 uit 10 op basis van 5 reviews.