Beoordelingen Appartement Haidacher****

8,4
Het weer

14  °C

31 oktober 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
4 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Haidacher****
Zellbergeben 43, A-6280, Zell am Ziller

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haidacher**** in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haidacher**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Haidacher scoort een 9,6 uit 10, op basis van 4 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haidacher**** in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haidacher****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Haidacher**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 13 vakantiefoto's van Appartement Haidacher**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Appartement Haidacher**** met andere accommodaties in Zell am Ziller.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Haidacher****

4 beoordelingen
7,9
9,4
8,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Juli 2011
"Toppertje"vertalen
olstvan
7,0
8,0

24-08-2011 al vanaf 2007 ons vaste adres, ook weer geboekt voor 2012, echt goed.
goede inrichting en perfecte bedden.
een minpuntje er stond in 2011 nog geen flatscreen en dvd speler, maar dit staat op de planning volgens caroline.

Met partner, Sept. 2010
"Bijzonder mooi appartemenet op een prachtige plek"vertalen
hermanenmarja
10,0

19-08-2011 Voor de vierde keer zullen we dit adres gaan bezoeken in september 2011. Het is dat we zomers wel eens iets anders willen, anders boekten we hier altijd onze vakantie. Aan alles is gedacht en niets ontbreekt. Zeer smaakvol ingericht. Mooie badkamer met ligbad. Ook in de keuken ontbreekt werkelijk niets. Het appartement is uitermate schoon en verzorgd en de ligging is prachtig! (rustig en toch is het dorp op loopafstand, evenals het prachtige plaatselijke openluchtzwembadcomplex.) Kortom een superaanrader!

Met partner, 2010
"Zeer goed"vertalen
Ans en Wim van Olst
9,0

01-02-2010 eerste keer juli augustus 2008, erg goed bevallen dus gelijk weer geboekt voor juli augustus 2009 nauurlijk weer goed, helaas moesten wij onze vakantie afbreken vanwege ziekte , maar gelijk weer geboekt voor juli augustus 2010 het is gewoon zeer goed. enig minpuntje, je hebt maar een 2 pitskookplaat dus dan maar veeluit eten, en een flatscreen met dvd zou eigenlijk wel leuk zijn. maar goed dit is voor ons geen reden om niet mee naar dit fantastische adres te gaan.

De beste prijzen en last minutes voor Appartement Haidacher**** bij:

Met partner, Juli 2007
"Fantastisch!"vertalen
Marja
10,0

04-08-2009 We zijn hier al 2 keer geweest. En het is dat we zo nu en dan wat anders willen, maar anders kozen we telkens voor dit fantastische adres. Voor wat je er voor betaalt, krijg je werkelijk alle luxe die je je maar denken kan.
een absolute aanrader!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?