Hotel Bräu ****

Bräu
8,3

• Ligging t.o.v. pistes7,5

19 reviews over Hotel Bräu in het Nederlands

Prima hotel, touroperator komt belofte niet na!

Gerard, 13-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel, allen is the prijsbeleid van touroperator wel erg twijfelachtig. Vorige week betaalde ik nog € 721,- voor 6 nachten. Nu wordt het hotel aangeboden voor € 504,- bij een verblijf van 7 nachten.
Gereisd met partner in maart 2017

Geen jaccuzi .Staat wel op de reservering .website

robert, 31-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Bij aankomst .Familiekamer was lekkage. Kregen een andere kamer. De lekkage duurden denk ik een week, Kregen deze kamer niet. Wel geboekt.

Op de factuur en website staat jaccuzi. Deze hadden ze vleden jaar weg gedaan. Is nu een mooie sauna, En van die strand stoelen die er nu staan om te relaxen ??? .Waar ik niet op zit te wachten. Receptie overdreven vriendelijk. Eten was wel redelijk. Voor ons geen brau meer.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Sfeervol en goed hotel

Monica Ramadhin, 7-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben hier verbleven met 2 gezinnen met 2 kinderen van 8 en 11 jaar. De service in dit hotel is uitstekend. Het eten is goed je kunt iedere avond kiezen uit 3 hoofdgerechten. Voor de kinderen kon je ook gerust een portie frietjes bestellen. Weinig variatie in de salades. Het ontbijt was redelijk. Er wordt een thermoskan met koffie op tafel gezet je kon ook wel een cappuchino bestellen. De kamers zijn uitstekend. Een kleine nadeel er was geen koelkastje.Wij hadden zelf een 4-persoonskamer. Het was erg ruim met een grote kast waar je goed je kleding in kon opbergen. Bedden waren goed afgezien van de lakens. Dat voelde aan als plastic. Ik raad iedereen aan een eigen laken mee te nemen. Ski's kun je om de hoek bij Intersport huren.Een skibus stopt vlakbij en binnen 5 tot 10 minuten ben je bij de skilift Rosenalm. Wij zijn Frankrijk gewend met doorgaans een accommodatie pal aan de piste en zagen ertegen op gebruik te maken van een skibus maar het viel allerdings wel mee. Een skipas kun je bij de lift kopen en er zijn ook verschillende skischolen onder aan de lift. Zelf hebben wij gebruik gemaakt van Pro am Zell omdat deze om 10:00 uur begon en de andere skischolen begonnen eerder. Een prima skischool met een aantal Nederlandse leraren. Nadeel van alle skischolen hier is een pauze van een uur tot anderhalf uur tussendoor. Alle skischolen starten boven bij Rosenalm 1. Je moet dus met de lift naar boven en als je optijd wil zijn moet je rekening houden met hele lange rijen bij de lift. Calculeer gerust 30 minuten in voordat je boven bent. Het skigebied is prima te doen. Een tip neem eerst een andere lift namelijk de Karspitze 1 en stap bij het tussenstation over op de Rosenalm het kan je een stuk in tijd schelen. Voor beginners is er niet echt veel . Je kunt dan beter met de bus of trein naar het veel uitgebreidere Kaltenbach waar je als beginner maar ook als gevorderde aan je trekken kunt komen. Leuk is om vanuit Kaltenbach een tocht te maken naar Hochfügen en vandaar de bus en trein terug naar Zell am Ziller. Zell am Ziller zelf was niet veel aan het had ook ook niet gesneeuwd in het dal wellicht dat het daarom aan sfeer ontbrak.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bräu bij:

Goed hotel, een aanrader!

M&M, 19-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel, prijs/kwaliteit is oke, ontbijt en diner zijn ksuper, en bediening is top, champagne bij het ontbijt ook niet verkeerd!, netheid van de kamer ruim voldoende, saunalandschap ook oke, kortom

Geen negatieve dingen te noemen, een echte aanrader!

Gereisd met partner in februari 2013

Mooi, fijn hotel in een leuk dorpje.

J. Grefkens, 7-10-2011

We werden goed ontvangen. Vriendelijk en zeer net personeel. Onbijt en diner was zeergoed verzorgd. Erg netjes allemaal. Wehadden een grote kamer met mooi balkon.

Kortom, niets op aan te merken.

Gereisd met partner in augustus 2011

ik kon er zo weer heen

Frank, 7-9-2011

We waren met twee stellen in Hotel Brau ,vorr een wandel vakantie .

Allemaal heel vriendelijk super schoon hotel goed eten met keuzemenu en een avond Oostenrijksboerenbuffet.

Gereisd met vrienden in september 2011

Goed hotel, wel commercieel

J. IJzerman, 20-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes3

kwamen om 11.00 uur aan. Te vroeg, de kamers waren nog niet schoon en er werd vriendelijk doch dringend verzocht te wachten tot 15.00 uur. Oké dat wisten we dat we pas entrée konden krijgen v.a. die tijd. Toch keek ik blijkbaar iets verbaasd, en vroeg of we een kamer met balkon konden krijgen wat we als preferentie hadden opgegeven. De zoon v.d. eigenaresse keek moeilijk terwijl hij ondertussen zijn bankbiljetten zat te tellen. (opbrengst van de net uitgecheckte gasten). De kamer uiteindelijk wel gekregen. Was erg klein t.o.v. onze overige familieleden die geen balkonkamer hadden. Er werd gelijk gezegd: "für Ihre Hunde sollen Sie zahlen ". Ja, dat wisten we al. De navolgende dagen zei zoon van de eigenaresse keer op keer tegen familieleden of Muttie nog böse was. Snap eerlijk gezegd niet waar hij dit op baseerde. Misschien door mij ietwat verbaasde houding tijdens de entrée ? Eten is goed. Personeel vriendelijk. Geen welkomsdrankje. Volgend keer een gemütlich Pension.
Gereisd met vrienden in maart 2011

teleurgesteld

R. Harmsen, 17-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

Via e-mail een kamer met bad en balkon gevraagd en aangekomen ook gekregen. Daar aangekomen een kamer van 4m bij 3m wel met bad gekregen. Maar zo'n ontzettend kleine kamer, dat ik er benauwd van werd. Direkt bij de receptie gevraagd om een andere grotere kamer bij de zoon van de eigenaar (bleek achteraf)

Heel raar antwoord. Onbeschoft eigenlijk( achteraf) Geen andere kamer gekregen.

Eten was erg goed. Naar piste moest je altijd met de bus. Terug skien naar dorp niet mogelijk.

Gereisd met vrienden in januari 2007

Nooit meer.

Peter Hogerheijde, 30-8-2010

Hotel Brau is een prima plek om te vertoeven. Echter wij komen er niet meer v.w. een meer dan onbeschofte bejegening door de manager / (zoon van de) eigenaar.

Afgesproken was een kamer met bad, bevestigd in veelvuldig e-mailverkeer. Bij aankomst bleek die kamer - het hotel heeft slechts 4 of 6 kamers met bad - te zijn vergeven 'tot hun grote spijt'. Wij waren daar zeer teleurgesteld over, te meer daar dit zo zorgvuldig was afgesproken. Wij hebben dat dan ook niet onder stoelen of banken gestoken en de man in kwestie duidelijk laten blijken zeer teleurgesteld te zijn. Had hij telefonisch overlegd of anderszins contact gezocht, waren we absoluut overeengekomen. Slot van het liedje was dat hij boos werd en ons adviseerde een andere plek te kiezen. Even later kwam hij wel melden dat hij ' ein Fehler' gemaakt had en bood ons een kop koffie aan. Maar het leed was voor ons al geschied en heeft op ons overigens prima verlopen verblijf een schaduw geworpen.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Hotel Brau, Oostenrijkse degelijkheid

yorben, 1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Toen ik hotel Brau had geboekt was ik een beetje bang dat ik op een wat oudere accommodatie terecht kwam. We kwamen aan in het hotel, werden vriendelijk onthaalt door de altijd vriendelijke receptioniste en kregen een nette maar niet al te grote kamer. Maar netheid primeert!

Het eten was zeer goed in het hotel. Als enige opmerking heb ik (en het is muggeziften, dat weet ik) dat je bij het avondmaal vierkante boterhammen krijgt i.p.v. stokbrood of iets dergelijks. Maar voor de rest zeer goed eten!

De bar met Andy de barman is de grote troef van het hotel, hij zal je altijd vriendelijk te woord staan en maakt altijd wel een praatje, de bar is tevens zeer gezellig ingericht.

Als enkele puntjes van kritiek heb de volgende:

- Saunagedeelte ziet er een beetje verouderd uit.

- Zoon van eigenares is een beetje rare kerel

- Hotel zegt dat ze videobewaking in de skikelder hebben maar dat is een nepcamera

- Na berichten over kluis hier goed opgepast met geld (niets gestolen)

Gereisd met partner in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bräu bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bräu in Zell am Ziller, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bräu scoort een 8.33 uit 10 op basis van 25 reviews.