Hotel Hauserwirt

82 reviews over Hotel Hauserwirt in het Nederlands

Ongewenst

Anne vreesden, 27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij waren met school op wintersport en hadden zes en zevenpersoonskamers geboekt. We wisten dat we geen suite moesten verwachten, maar het personeel had gewoon twee stapelbedden in een tweepersoonskamer neergezet. Daar komt bij dat, nadat we vier dagen geleden het al hadden aangegeven, de verwarming nog steeds niet gerepareerd was, wat inhield dat we vier dagen lang met ramen en balkondeuren open hebben moeten slapen, omdat het hoger dan 30 graden binnen werd.

Ook de houding van het personeel was niet geweldig. Als je door het gasthaus heenliep, werd je boos aangekeken en als je hallo zei werd je genegeerd.

Het water in de douches was maar vijf min warm en daarna ijskoud. Niet voor herhaling vatbaar dus....

Gereisd met vrienden in februari 2017

Uitstekend hotel, centraal gelegen tov skigebieden

Petra, 18-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Verblijf, verzorging, klantvriendelijkheid. Vanuit het restaurant kijk je zo de paardenstal in. De eigenaar doet er alles aan om zijn gasten het naar de in te maken. Bovendien zijn vanuit dit hotel meerdere skigebieden op korte reisafstand, circa 20 minuten, te bereiken.
Gereisd met partner in februari 2017

Goed hotel, prima verzorging

Aart Dijs, 11-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goed hotel: vriendelijk personeel. Goede menu's voir avondeten en prima verzorgd ontbijt. Wirt Hans verzorgt fakkeloptocht en sledetocht met dnaps en gluehwein.

Grote kamer, die schoon is.

Hotel aan te raden voor paardenliefhebbers.

Waar de minder goede reviews vandaan komen is ons raadsel, wij hebben het prima naar onze zin gehad.

Gereisd met partner in januari 2017

Zeer zeker nooit meer .

Ontevreden, 19-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gastvrij is een loze belofte overdag ,hetdiner blijkt bord op tafel niet warm kwaliteit zeer matig

Rommelig entree,geen receptie niemand aanwezig, harde bedden gratis drink geen keuze ,iedereen van de staf

Is niet klant vriendelijk .advies laat hausewirht vallen ondanks zijn goede prijs zoek wat anders

Gereisd met partner in september 2016

nooit meer

W van Vroonhoven, 5-9-2016

Er is helemaal niets te doen. Je krijgt maar 1 keer per week schone handdoeken. Het eten is van minimale kwaliteit vlees is hard en taai en weinig variatie. in de avond kan je niets kopen van snacks alleen bier of slechte wijn. De bedden kraken. Er is helemaal geen sfeer. Het is verder een mooi pand maar er word niets mee gedaan
Gereisd met partner in augustus 2016

Low budget hotel- prima prijs/kwaliteit verhouding

Jan Anemaat, 22-8-2016

Uiterst vriendelijk personeel doet zijn best het je naar de zin te maken. Alles is eenvoudig, eten, bediening, schoonmaak enz, Kamers zijn zeer goed verzorgd en schoon. Eten is eenvoudig, maar goed en gezien de prijs zelfs zeer te waarderen. Het hotel is kindvriendelijk, het heeft speeltoestellen en een trapveldje aan de overkant. All inclusive - low is inderdaad nogal low. Prijzen voor overige drankjes zijn wat aan de royale kant, maar dat is dan ook het enige minpuntje.

De Turkse familie die het hotel runt is erg betrokken en probeert alle vragen te beantwoorden.

In de directe omgeving is -s zomers niet veel te beleven. Je hebt een auto wel nodig, of je gaat met de bus die voor de deur stopt. In de omgeving is vooral voor de kinderen voldoende te beleven.

Zowel mijn vrouw als ikzelf als de 2 kinderen van 9 jaar die bij ons waren hebben het erg naar onze zin gehad en vinden het hotel, vooral door de prijs/kwaliteitsverhouding zeer aan te bevelen. We komen beslist nog eens terug

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima hotel!

M., 21-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prijs/ kwaliteit is dik in orde!

Het eten in de ochtend en avond is eenvoudig maar lekker en genoeg!

Wat ons betreft mocht er na het eten wat meer sfeer gebracht worden aan de bar.

Hotel kind vriendelijk, genoeg kinderen om mee in en buiten het hotel te spelen.

Hotel kamer schoon, maar aan de kleine kant met 4 personen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima hotel

C. Goossens, 6-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

De eigenaar doet zijn uiterste best om iedereen tevreden te stellen.

Eten is prima, het ontbijt is minimaal.

De kamers zijn schoon en worden iedere dag schoongemaakt. Handdoeken zou fijn zijn als ze vaker werden vernieuwd als dat nodig is.

Het hotel ligt op een rustige plek en in de omgeving is genoeg te ondernemen. Prima hotel!

Met 2 speeltuintjes kunnen ook kinderen zich prima bij het hotel vermaken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Prima prijs-kwaliteit!

Ine, 28-7-2016

Als kritische Belgen... vonden we dit hotel echt waar voor zijn geld. Ideaal voor gezinnen! Alles is basis, maar met liefde en detail bereid. Eten: goed; de kinderen zijn geen vlotte eters, maar hebben alles wel vlot gegeten. Lekker saladebuffet, ontbijt verzorgd (elke dag een eitje, kaasbuffet etc). Drank a volonte zonder problemen: cola, water, appelsap, sprite etc...

Kamer (nr 18 hadden wij, naar ons mening wel één van de betere kamers?) was ruim; met gemeenschappelijk terras. Wel krakende bedden. Zeker proper. Dagelijks gepoetst.

2 speelruimtes vr de kinderen; dat was echt fijn! De straat is echt wel rustig - niet zoals andere reviews soms beweren. De ligging is goed; Worgl is een zeer degelijke stad met veel winkels etc.

Globaal: zeer goed verlof gehad; prijs kwaliteit is prima!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie ervaring ..

Jose vd Veen, 27-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gasthof Hauserwirt is dat wat je voor de prijs mag verwachten. Het eten is ruim voldoende, en wordt in rap tempo geserveerd. Afhankelijk van wat je lekker vindt eet je goed. Kinderen krijgen een kleinere portie maar je kunt altijd bijbestellen. De eigenaar doet zijn best variatie in het menu aan te brengen, dit lukt aardig.

Het ontbijt is simpel en zou wel wat beter kunnen.

Onze kamer was erg klein voor vier personen maar voor wat we betaald hadden, naar verwachting. Alles is schoon en keurig.

Qua sfeer niets dan lof, de kinderen mochten overal spelen en het veldje t.o. het gasthof werd goed benut. Eigenaar en personeel doen alles om het de gasten naar de zin te maken.

Een gasthof waar nog best wat kan verbeteren maar waar het nu al prettig is om te verblijven. Onder het motto dat sfeer belangrijker is dan luxe...een 8

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hauserwirt in Wörgl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hauserwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hauserwirt scoort een 7.21 uit 10 op basis van 82 reviews.