Vakantiehuis Unterguggenhausen

4 reviews over Vakantiehuis Unterguggenhausen in het Nederlands

Geweldig

Judith Bes, 1-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Supermooi appartement, alles aanwezig. Mooie omgeving, dicht bij dorp, maar toch weer lekker vrij en buiten af. Vriendelijke eigenaren.

Zeker voor herhaling.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

zeer mooi apartement

Elmer, 7-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

heel mooi uitzicht vanuit apartement bergblick en het is een heel groot apartement voor het geld met een uitstekend ingerichte keuken en ook belangrijk goede bedden
Gereisd alleenreizend in januari 2017

Wunderschön!!!

Bert Driessen, 18-8-2016

What you see is what you get. In het 3 jaar oude appartement was het goed toeven. Er ontbrak werkelijk niets. Stijlvol en praktisch geoutilleerd. Schitterend uitzicht op bergen. Een oogweide! Zeer vriendelijk echtpaar dat ons verwelkomde en ook weer uitgeleide deed. Er waren geen aanbevelingen te doen want alles was er. En wat er niet was konden we 'einfach nur' vragen. Je kunt er niet betalen met cc maar dat was wel het minste probleem. Kortom zeer aanbevelingswaardig appartement in Brixen.
Gereisd met partner in augustus 2016

FANTASTIES!!

Familie Molenkamp - 5 personen allemaal volwassen, 29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Eigenlijk was alles aan dit appartement goed. Het was smaakvol ingericht, echt alles was aanwezig, aardig eigenaars echtpaar, goede bedden, mooie ligging op de berg en heerlijk schoon en netjes. Bij aankomst stond er een Oostenrijkse lekkernij op tafel met heerlijke eigen gemaakte jam, we hebben er van genoten.

Als ik dan toch een nadeel mag noemen; door de hoge temperaturen was de dalafdaling niet echt mogelijk en konden we niet vanaf ons huis naar de piste lopen en dan naar beneden skiën. Daarom namen we iedere dag de auto mee naar beneden het was nog geen 5 minuten trouwens... Niet erg maar skiën vanaf het appartement is de ultieme wintersport vinden wij. Maar daarvan kun je niemand de schuld geven, behalve het weer dan...

Dit huis is 100% aan te bevelen, prachtig!!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Unterguggenhausen in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Unterguggenhausen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Unterguggenhausen scoort een 9.8 uit 10 op basis van 6 reviews.