Pension Strasserhof ****

3 reviews over Pension Strasserhof in het Nederlands

geweldige plek

c_branje, 1-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Al vanaf 1968 kom ik af en toe bij de familie Fuchs op Strasserhof. Eerst met mijn ouders, later met mijn man. Onze hond was ook altijd welkom. Er is in die jaren veel veranderd: vroeger was het toilet afgeschoten van de hooizolder en het weggetje naar de boerderij was een karrenspoor. Dat is nu geasfalteerd. Wat altijd bleef is de gastvrijheid van de familie Fuchs. Rustige ligging met mooi uitzicht op Brixen, keurige kamers, lekker ontbijt. Aanrader is de kamer op zolder met eigen douche/wc en balkon. Het wordt hoog tijd dat we er weer eens heen gaan.
Gereisd met partner in juni 2001

Al bijna 30 jaar super tevreden naar Strasserhof

Fam van Vliet, 22-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

13 Februari 2010 terug gekomen van 11 dagen wintersport op de boerderij Strasserhof te Brixen im Thale. Het was weer groots, de vriendelijkheid van gastvrouw Margit en hele familie stond weer garant voor een prima vakantie. Ook regelmatig in de zomer geweest, waar je kunt genieten van prachtige natuur. Wandelen,fietsen,zwemmem, heerlijk in de zon en op zaterdagavond de barbeque op de boerderij met alle stamgasten en familie Fuchs. Volgend jaar 2011 gaan wij weer voor de 30 keer. 30 jaar Brixen im Thale 30 jaar Boerderij Strasserhof 30 jaar Fam Fuchs
Gereisd met partner in februari 2010

Zeer gezellige en gemoedelijke boerderij

Jeffrey, Mariël & Frederieke, 18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen niet voor niets al 25 jaar met veel plezier elk jaar (soms meerdere malen) bij de fam. Fuchs. Het ontbreekt je tijdens het verblijf werkelijk aan niets: lekkere ontbijtjes, mooie kamers, gezelligheid, altijd tijd voor een praatje met/informatie van Margit (de gastvrouw). De authentieke boerderij is helemaal vernieuwd, maar straalt nog steeds de gezelligheid uit van weleer.

Bij de biologische boerderij (4 Blumen Bewertung) hoort rondom een mooi stuk land, met een stal waarin in de winter koeien, kalfjes, een paardje, een konijn en een geit worden geherbergd. In de zomer biedt de tuin volop gelegenheid tot ontspanning en de kinderen worden ook zeker niet vergeten (grote trampoline, schommels, wipkip enz.).

Het skigebied is Oostenrijks grootste aaneengesloten gebied, wat ook in de zomer volop mogelijkheden tot vertier, sportmogelijkheden en leuke plaatsjes in de omgeving biedt.

Kortom, we komen elk jaar weer graag bij de Fam. Fuchs terug en met ons nog vele anderen!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Strasserhof in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Strasserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Strasserhof scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.