Appartement Schermerhof ***

• Ligging t.o.v. pistes8,4

19 reviews over Appartement Schermerhof in het Nederlands

geweldig!!

fam uit de Bulten., 5-8-2017

De eigenaar en zijn vrouw zijn erg gastvrij en vriendelijk.

Alles is super schoon en de omgeving is erg mooi.

Wij hebben een liftpas voor meerdere dagen gekocht, echt een aanrader.

Schermerhof ligt op een mooie rustige locatie en toch maar 10 minuten lopen vanaf het centrum.

Het zwembad is heerlijk.

En de grillavond was super gezellig.

Gereisd met partner in augustus 2017

Beste adres in Westendorf!

Fam. Piso, 23-7-2014

Voor de derde maal in Schermerhof geweest. Appartement Alpenrose deze zijn recent helemaal vernieuwd. En ze waren al zo goed! Prettige nieuwe lichte inrichting alle faciliteiten voorhanden. Badkamer met regendouche. Zwembad heerlijk afkoelen na een dag buiten, speeltuintje prima en ook recent vernieuwd. Geen moeite is teveel voor de gastheer en vrouw en de "grillabend" is een heerlijk feestje voor het hele gezin.

Het geheel is fantastisch onderhouden, superschoon en netjes. Handdoeken in overvloed. Veel gezinnen met jongere kinderen dus altijd wat om te spelen. Er is zelfs een heel saunagedeelte dit is in de zomer op aanvraag geopend, dit is geen enkel saunaatje maar echt een volledig uitgeruste wellnes.

Echt waar voor je geld!

Gereisd familie in juli 2014

super vriendelijk,heel netjes

gerhard, 28-9-2013
    • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi, netjes en bijna overdreven vriendelijk.

Ze willen alles voor je doen. Goede beden en een klein mooi welness zo schoon dat het lijkt of het nog nooit gebruikt is. ligt ongeveer 10 minuten lopen van het centrum met een paar leuke restaurants. Ligt mooi centraal gelegen in het brixenthal. Binnen 20 minuten ben je in Brixen ,Kirchberg ,Kitzbul, st Johan, Hopgarten Scheffau Ellmau Soll

mooi wandel gebied

Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Schermerhof*** bij :

Fantastische zomervakantie met de kinderen!

Fam. Piso, 4-9-2011

Wij zijn van 25-7 t/m 4-8 met onze twee kinderen in Westendorf geweest. En zaten in Appartementen Schermerhof. Ons appartement was ruim....echt ruim twee grote slaapkamers riante badkamer en een prima woonkamer. Het zwembad was prima en alles was echt grondig schoon...en niet alleen "optisch" zoals je zo vaak ziet.

De gastvrouw en -heer doen er alles aan om de vakantie perfect te laten verlopen. In de omgeving is ontzettend veel te doen zeker met kinderen in de leeftijd van 4 -10. Ook Westendorf is een leuk plaatsje waar ook in de zomer van alles georganiseerd wordt (braderie). 11 dagen was te kort! Zeer aan te bevelen.

Gereisd familie in juni 2011

super!!!

maury, 18-9-2010

wij zijn in de zomer met 2 koppels in een appartement geweest. lekker veel ruimte. mooi uitzicht!! lekker zwembad met mooie lig tuin. was zeker een goed verblijf daar. zeker een aanrader en hele vriendelijke mensen daar....
      Gereisd met vrienden in juni 2010

3 jaar een supervakantie

Fam.ten Haaf, 3-9-2010

Al drie jaar achter elkaar de zomervakantie bij de fam.Fuchs doorgebracht.

Mooie ruime en schone appartementen waar veel tijd en energie in gestoken wordt.

Na een dag weg te zijn geweest lekker een frisse duik in het zwembad.

Je voelt je in huis Fuchs erg snel op je gemak en de kinderen vragen er dan ook zelf naar om weer terug te kunnen gaan.

Bij een nieuw bezoek aan Westendorf voor ons zeker geen andere lokatie meer dan de Schermerhof.

Gereisd familie in augustus 2010

Erg mooie lokatie voor vele uitstapjes

G. Engbers, 24-8-2010

Hoewel Westendorf een typisch wintersport dorp is valt er in de zomerperiode ook erg veel te zien en te beleven. Het appartementenhuis ligt aan de rand van het dorp met zicht op het dal en de bergen. Check hun internetsite en bekijk de ruime mogelijkheden die ze bieden. De eigenaren Martha en Franz Fuchs zijn erg vriendelijk en altijd bereid om te helpen of vragen te beantwoorden. Ideale lokatie voor kinderen vanaf 3 jaar
      Gereisd familie in juli 2010

Onwijs gaaf

Naad, 15-2-2010
      • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben net terug en ik vond het een onwijs goed appartement. Alles ziet er keurig uit en word goed schoongehouden. We zaten in een 6 persoons appartement. En het lekkerste van alles is het zwembad, heerlijk na een dag snowboarden, hihi.
      Gereisd familie in februari 2010

dit jaar voor de 5e keer

marleen naborn, 28-1-2010
      • Ligging t.o.v. pistes8

bij appartement Schermerhof in Westendorf voel je je thuis en het zwembad en de sauna zijn heerlijk na een dag skieen ik kijk al weer uit naar de voorjaarsvakantie.
      Gereisd familie in januari 2010

Ruim, schoon en gastvrij

Karen ter Haar, 21-1-2010
      • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al een jaar of zes/zeven in de Krokusvakantie bij de familie Fuchs, en altijd tot volle tevredenheid!

We komen met een groep mensen van 0 tot 60 jaar, verschillende generaties en interesses, verdeeld over meerdere appartementen binnen Schermerhof.

Er is voor elk wat wils; speelruimte voor de kinderen, het zwembad, de sauna, prachtige ruime schone appartementen (vooral de twee nieuwe boven het zwembad). Daarbij ligt het ook nog eens in een prachtige omgeving met veel slee- en speelmogelijkheden.

Enig nadeel(tje) is dat het wat verder van de skipistes en -liften af ligt, maar wij vinden het altijd een heerlijke wandeling naar het dorp!

Een aanrader voor iedereen dus!

Gereisd familie in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Schermerhof*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schermerhof in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schermerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schermerhof scoort een 9.57 uit 10 op basis van 19 reviews.