Camping Reiterhof ****

Camping Reiterhof ****
8,9

Uitstekend

39 reviews over Camping Reiterhof in het Nederlands

Rustige camping leuk voor een paar dagen

Marinus, 20-8-2017

Ik zou deze camping niet aanraden met kleine Kinderen. Deze camping heeft geen omheining of slagboom dus ze kunnen zo de weg oplopen. Sanitair was mooi schoon.
Gereisd familie in augustus 2017

Fijne camping met superaardig beheerdersechtpaar

Fam. Wolf, 15-8-2017

Mooie kleine camping met verschillende soorten staplekken. Klein, groot, hoog, laag.

Wij hebben een fijne vakantie gehad. Inderdaad aan een niet heel drukke doorgaande weg maar wij vonden dat niet storend. Flinke regenbuien gehad maar water was snel weer weg. Wel veel gasten die maar een paar dagen bleven en dan doorgaan naar italie. Jammer voor onze jongens die zo niet echt vrienden konden maken. Naastgelegen Salvenaland is top. Als campinggast krijg je korting. Mooi zwembad. Mooi zwemmeer met klimrots, trampoline en vlot. Mooie speeltuin. Midgetgolf, voetbalveld en een rodelbaan waar je de hele dag kunt rodelen voor maar 2 euro.

Eigenaar is een aardige vent die in is voor een geintje en regelmatig een praatje komt maken. En het sanitair is echt top. Nog nooit zulke ruime toiletten en douches meegemaakt. En zeer netjes en schoon!

Gereisd familie in augustus 2017

beste optie in de regio qua prijs

Dagmar, 13-8-2017

De prijs van deze camping (ongeveer 25,- per nacht) ligt lager dan die van andere campings in de regio (meer dan 40,- per nacht). Om die reden hebben we voor deze camping gekozen. De ligging met uitzicht op de Hohe Salve is mooi. En Salvenaland is een uitkomst zo dicht naast de camping! Prachtig Freizeitpark! Op de camping zelf was het sanitair uitstekend! Schoon en modern.

Maar er waren zeker ook de nodige minpunten. Om te beginnen was de reservering niet goed verlopen, waardoor we in eerste instantie eigenlijk niet echt welkom leken. Dus mochten we blij zijn met het enige overgebleven plekje, direct naast het (mooie) speeltuintje. Overdag fijn voor onze kleine kinderen, maar tot half 10 bleef er rumoer op de pingpongtafel. Daarom verzocht een andere plek te krijgen. De eigenaren wilden nu wel meedenken, gelukkig. Onze nieuwe plek was direct naast de doorgaande weg. Tja, ook dat gaf overlast. Alsof de vrachtwagens over je heen denderden in de tent. En onze plek bleek niet bestand tegen hevig noodweer, waardoor het gras een zwembadje werd.

Gereisd familie in augustus 2017

vanaf dag een voeld men zich vertrouwd en thuis.

Ashley Janssen, 12-8-2017

zeer schone sanitaire voorzieningen,vriendelijke en behulpzaam benaderd door eigenaren.altijd tijd voor een praatje, ook meedenken over eventuele dingen die in de buurt ondernomen kunnen worden. en zeker niet te vergeten met kleinere kinderen een aanrader door de wekelijkse jungel tour. ook speel gelegenheid op camping zelf.nieuwe en veilige toestellen. kortom geen slechte ervaring tijdens ons verblijf van 15 dagen.
Gereisd familie in juli 2017

super camping, super eigenaars

Erik & Carine, 26-2-2017

Alweer een weekje op camping Reiterhof doorgebracht en opnieuw een super ervaring. mooie ruime plaats die we zelf mochten uitzoeken, sanitair is zoals altijd kraaknet behalve als er een viezerik voor je is geweest . de eigenares zie je regelmatig de toiletten even binnen gaan om deze na te kijken. Er was een avond georganiseerd met eten en daarna nachtwandeling naar beneden, wat een super avond, de sfeer zat er heel goed in er werd gedanst, gelachen, kortom heel veel plezier gemaakt door iedereen die mee was, alweer nieuwe mensen leren, wat een ervaring. De eigenaars zijn super vriendelijk en doen echt hun best om het de gasten naar hun zin te maken. camping is ook helemaal niet duur en je hebt steeds voldoende stroom wat ook niet op alle campings zo is. we komen hier elke keer met een heel goed gevoel terug.
Gereisd met partner in februari 2017

LindaDeHerdt, 25-9-2016

We zijn toevallig op deze camping beland en zijn er 5 nachten gebleven omdat het er zo goed was. We hadden met onze camper met aanhanger een mooie grote plaats ter beschikking. De camping ligt midden in de mooie natuur, met vlak naast het terrein een recreatiedomein (zwembad, zwemvijver, minigolf, kinderanimatie, restaurant,...) en recht tegenover het terrein een restaurant met nederlandse chef. Er loopt een mooi wandel-/fietspad naar het centrum (2-tal km) en je kan er mooi wandelen in de natuur. Het sanitair is superdeluxe en heel goed onderhouden (8 min. douche met muntje van 1 euro - lekker warm water). De eigenaars zijn heel vriendelijk en geven graag tips over de omgeving. Je kan er lekkere verse broodjes bestellen voor 's morgens. Wij gaan zeker nog terug !
Gereisd met partner in september 2016

Tussen de stacaravans

Gerard, 7-8-2016

Verbazingwekkend dat alle reviews zó positief zijn. Ja sanitair is super ruim en ongekend schoon. Aan de overkant is een goed en betaalbaar restaurant en het uitzicht op de bergen is mooi. Echter je staat met je tent , caravan of camper letterlijk tussen de stacaravans en de tot vast verblijf vertimmerde caravans en dat is vaak niet zo'n fraai gezicht.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk rustige camping

Jojanneke, 3-8-2016

Vriendelijke eigenaren.

Broodjesservice.

Prachtig uitzicht vanuit de tent op de Hohe Salve.

Sanitair is erg schoon en mooi.Ruime plaatsen. Wij mochten zelf een plekje uit zoeken op de camping.

Salvenaland ligt naast de camping waar je heerlijk kunt zwemmen en tegenover de camping zit een gasthof waar je heerlijk kunt eten.

Zeker de moeite waard om deze camping te bezoeken.

Gereisd familie in juli 2016

Een tweede thuis

Carine, 31-7-2016

Super camping, al heel veel keren geweest en gaan nog heel veel keer terug. Mooie ligging zowel voor winter als zomer vakantie. kleine camping maar de eigenaars doen zo hun best om het iedereen naar zijn zin te maken. De camping is zeer rustig ligt inderdaad naast een iets drukkere weg maar dat vinden wij geen probleem. Naast de camping ligt een recreatie domein waar je met de gastencard korting krijgt. aangezien de camping helemaal niet duur is kan je daar gerust heen gaan voor maar 3,60 euro. In het dorpje kan je lekker eten en ook recht over de deur. Elke woensdag in de zomer kan je mee naar het junglekamp, waar je gezellig rond een kampvuur zit en brood en marshmallows voor de kinderen kunt maken, oude spelen kunt spelen en gezellig kunt babbelen met de andere camping gasten en af en toe zelfs een dansje wagen, als je van goede wil bent kan je hier best een toffe avond beleven. Het sanitair is hier echt een pluspunt, dit is zo mooi en proper, de douches zijn mooier en ruimer dan in sommige viersterren hotels en altijd heet water. elke ochtend broodjesservice.
Gereisd met partner in juli 2016

Één van de mooiste campings van Oostenrijk

Clement en Carla de Ridder, 26-7-2016

Wat de andere schrijven over deze camping is gedeeltelijk waar.

- Er loopt een weg langs de camping, dit geeft iets hinder.

- Als je onder aan de camping staat moet je inderdaad een stukje lopen naar de toiletten.

- Restaurant naast de camping heeft een nieuwe Nederlandse eigenaar (met lekker eten en Nederlands talige menukaart)

- Receptie is niet de hele dag open maar de tijden staan goed aangegeven.

CAMPING REITERHOF

Is een mooie camping met een super mooi uitzicht op de berg de hohe salve aan de kant van Hopfgarten.

Het sanitair is mooi en wordt goed schoongehouden, de douche kost 1€ voor 8 min dmv muntjes.

De prijs voor twee personen met caravan, auto, stoom, en toeristenbelasting in het hoogseizoen nog geen €24,- per nacht.

Voor de tennis banen, minigolf, rodelbaan, zwembad, zwemmeertje met mega opblaas rots in het meertje moet je inderdaad betalen. Maar met kortingskaart van de camping valt de prijs wel mee,€3,60 pp

Op de camping kan je nu ook elektrische fietsen huren, €20,- per dag / €50,- voor drie dagen.

In Hopfgarten kan je met een gondel/lift omhoog op de hohe salve met een schitterend uitzicht over de omgeving en de camping.

Leuke plaatsjes in de omgeving: Wörgl, Elmau, Kufsein, Soll, Westerdorf en Rattenberg. In Wattens in Swarovski ktistal.

Innsbruck is met de auto ook niet ver rijden, mooie stad en leuke dierentuin. En verder zijn er nog drie kastelen te bezichtigen in de buurt en nog veel meer........

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reiterhof in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reiterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Reiterhof scoort een 8.87 uit 10 op basis van 47 reviews.