Camping Panorama ***

7,9

14 reviews over Camping Panorama in het Nederlands

weinig toerplekken in zomer

wit, 20-8-2016

Vaste staanplaatsen overheersen hier wel (90 % Nederlands) en staan hier al erg lang waardoor heel erg "ons kent ons gehalte". Niet meer veel plaatsen over voor passanten. Camping wordt veel gebruikt als doorreiscamping; meeste mensen blijven maar een of paar dagen. Met vaste staanders is geen contact te krijgen, die hebben hun eigen kliekje.

Camping ligt goed (dit is pluspunt t.o.v. andere campings in directe omgeving): Hofer op zeer korte afstand (lopend om broodjes), via achteruitgang camping lopend naar zwembad of dorp, of via weg naar dorp lopen goed te doen. Bus stopt ook vlakbij camping en ook treinstation in westendorf. Wifi ontvangst in zomer is goed. Wifi kaart voor 3, 6 of 8 uur kopen en uitwisselbaar met meerdere aparaten. En...schitterende uitzicht op berg met in zomer heel veel parasailers.

Fietsen is in deze omgeving niet aan te raden.

In dorpje genoeg eetgelegenheden. Let wel op dat de restaurants in de zomer vaak 1 of 2 dagen dicht zijn per week ! welke dag dit is, wisselt per restaurant.

In Tirol is bergbahn-card niet inbegrepen bij campingprijs. Deze moet je dus apart aanschaffen.

minpunten: wegverkeer hoor je goed (drukbereden weg) en trein hoor je ook goed. Sta je achterop de camping op het veldje, dan hoor je weg niet meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vooral gericht op vaste plaatsen

Erwin, 15-1-2016

Camping ligt aan de rand van Westendorf en is vooral gericht op de campeerders met een vaste plaats. Er zijn wel passanten plaatsen. De beheerder is een beetje knorrig.

Prima eetgelegenheid op de camping en het sanitair is zeer ruim opgezet. Wel wat gedateerd maar in hele nette staat. Het dorp Westendorf op loopafstand met ruim voldoende uitgaansgelegenheden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

niet aan mij besteedt

Erwin, 31-12-2015

Ruime camping met voornamelijk vaste plaatsen. Vooraan wat plek voor passanten. in de winter wordt het weiland naast de campnig omgetovert tot een extra campeerveld

meer dan voldoende sanitair. restaurantje/cafe met schappelijke prijzen. De knorrige eigenaar is voornamelijk gericht op de vaste bezoekers en minder gesteld op passanten.

Gereisd met vrienden in december 2013

Rustige camping

Bezigbijtje, 27-8-2015

Een mooie, rustige camping, ideaal om de omgeving te bekijken. Prima voor kleine kinderen. Op het speel terrein staan zelfs kinderfietsen en steppen.

Bij eventueel slecht weer kunnen de kinderen binnen spelen.

Eigenaar deed wel moeilijk toen we om 6u wilden vertrekken ivm lange reistijd. We mochten uiteindelijk buiten de poort staan en kregen nog stroom!!

Sanitair ziet er perfect uit en is nieuw.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

mooie plaats om vakantie te vieren

mieke van 't hoff, 21-7-2014

panorama camping, mooi, veel in de omgeving te zien en wandelen
Gereisd met partner in juni 2014

Genieten

oornick, 21-7-2014

Net nieuw sanitair! Prachtig mooi! Goed restaurant en mooie ligging! Mittagsruhe tussen 1300 en 1500. Houd daar rekening mee. Verder echt perfect. Ondanks het ontzettende zware weer. Regen regen regen!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

leuke camping

M&R, 29-6-2014

Rustige niet al te grote camping met veel vasten gasten die er eeuwen staan. Sanitair is verouderd maar wel heel schoon. Eten in het restaurant is niet duur en van uitstekende kwaliteit. Er is geen zwembad daar moet je een stukje voor rijden. Supermarkt aan de overkant van de straat. De camping is schoon. De eigenaar houdt veel toezicht. Na 22.00 uur is het er echt stil.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Aardige camping voor paar dagen

Dorien, 29-7-2013

Panorama is een echte wintercamping met veel vaste plekken. Er zijn maar een tiental plekken voor seizoenskampeerders. Het sanitair is wat verouderd, maar schoon. Vanaf de camping loopt een leuk wandelpad naar het dorp Westendorf.
Gereisd met partner in juli 2013

Zeker voor herhaling vatbaar

Henriette Wijlaars, 23-7-2013

Camping Panorama is zeker een rustige camping, waar ieder zich uit respect voor anderen zeker aan houd, zeer vriendelijk voor jongere kinderen, waar vind je tegenwoordig nog fietsjes, steppen enz op een camping, voor de jeugd die alleen van de camping mogen is op 5 min lopen een ontzettend mooi zwembad, en Westendorf is te voet in 10 min bereikbaar, waar elke dag wel iets te doen is, disco voor de jongeren, live musik bij de hotels op terras, wij zijn 2 weken geweest, en hebben ons geen minuut verveeld, je kan er ontzettend veel wandelen, mountainbiken, er zijn veel bergliften open voor degene die slechter ter been zijn, ook openbaar vervoer ligt om de hoek van de camping en ook nog eens een supermarkt dichtbij, voor iedereen lopend te doen, broodjesservice op de camping super, eten in het restaurant was erg smakelijk en dat voor een goede prijs, het sanitair was erg zuiver, en het personeel was super behulpzaam en vriendelijk
Gereisd met partner in juli 2013

Erg op winterseizoen geörienteerd

mistraller, 14-7-2012

Bij aankomst schrokken we van het grote aantal vaste caravans, die voor een groot deel onbewoond waren. Het sanitair is voor oostenrijkse begrippen behoorlijk gedateerd, wel schoon. De speeltuin was niet kindveilig, ook de speeltoestellen in de speelruimte waren deels kapot. Desalnietemin hebben onze kids (1,5 en 3,5) zich er prima vermaakt. Nadeel is wel dat het sanitair boven is, dus met kinderen steeds oppassen op de trappen. Het restaurant was gesloten gedurende de 2 weken, (1week voor-, 1 week hoofdseizoen) dus daar kunnen we niets over melden. Zwembad was erg dichtbij, Westendorf zelf is iets verder. Personeel was behulpzaam, stroom en water bij de campingplaats. Rotsige bodem, wel mooi vlak. Waterafvoer was prima, bij hoosbuien waren de plassen onder de tent weer snel weg. Wifi niet geprobeerd, dat vonden we veel te duur. (Zie tip)

Vanwege de grote hoeveelheid kinderspeelgebieden in de bergen hebben we het erg leuk gehad, de camping zelf biedt echter weinig vertier voor kids.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Panorama in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Panorama scoort een 7.94 uit 10 op basis van 16 reviews.