Vakantiehuis Huis Simone

7 reviews over Vakantiehuis Huis Simone in het Nederlands

Slecht verzorgt huis!

Ruud, 9-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes4

Februari 2008 dacht ik met een gezelschap van een wintersporvakantie in Brixen im Thale te kunnen gaan genieten.

Bij aankomst bleek helaas al snel dat het huis veel minder aangenaam zou zijn dan in de diverse brochures was omschreven.

De woonkamer is veel te klein. Hier is het absoluut niet mogelijk om met 10 man te vertoeven, zoals wel in de brochures stond omschreven.

Daarbij is het meubilair dusdanig oud, dat dit scheuren en gaten vertoont. Vervelend geboeg bleken ook de zittingen van een aantal eetkamerstoelen los te zitten. De woonkamerbank is voor een ruit van de woonkamer geplaatst. Toen wij eenmaal op het balkon stonden werd direct duidelijk waarom deze daar stond. De ruit bevatte meerdere scheuren over de gehele breedte!

Verder vertoonde de houten vloeren veel krassen en scheuren, had de vaatwasser kuren (tot aan overstromen toen!), te weinig bestek en nog wat andere vervelende zaken. Brixen im Thale is zonder meer aan te raden, maar dan absoluut niet in "Huis Simone"

Gereisd met vrienden in februari 2008

Slecht/Afrader

Walter, 20-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes1

Wat in eerste instantie een mooie huisje lijkt, valt na binnenkomst al gelijk vies tegen. Het huis is slecht schoongemaakt, de meubels zijn van belabberde kwaliteit en er zit zelfs een gebroken ruit in het huisje. Halverwege de week blijkt de vaatwasser ook nog eens te lekken!! De woonkamer is met geen mogelijkheid groot genoeg voor 9 personen en ook de eettafel is veel te klein. De hele boel is ook erg gehorig, waardoor eigenlijk iedereen stil moet zijn al wil 1 persoon slapen. Het huisje ligt ver van de liften, ook omdat je ver moet omlopen omdat er nergens een trap is om via de kortste weg vacn de heuvel af te komen. Het huisje lijkt in eerste instantie voordelig, maar als je uiteindelijk ziet wat je er voor krijgt, is het ook wel logisch. Het enige positieve aan dit huis is dat het in de bergen staat. Er zijn trouwens ook te weinig parkeerplekken en het dorpje lijkt bijkans uitgestorven. Al met al is het niet veel soeps en raad ik iedereen aan om verder te kijken dan dit bouwval.
Gereisd met vrienden in januari 2009

nooit meer

daniel, 8-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Vakantiehuis Huis Simone in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten is alles wat wij er niet van hadden verwacht. Ten eerste zeer slechte meubels. We zijn door twee stoelen gezakt, de tafel die je uit zou kunnen schuiven brak in twee stukken toen dat werd geprobeert. Bij een van de kledingkasten viel de deur eruit. er was bovendien slecht schoongemaakt. er zijn zo nog een paar dingen op te noemen om te kunnen zeggen dat we voor dit geld veel beter zouden kunnen krijgen
Gereisd met vrienden in januari 2009

Toppertje

Dennis, 9-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij waren van 28-2 tot 7-3-2009 met 10 vrienden en zaten in het grote 11 pers. appartement. Ziet er allemaal prima uit, zeer ruim opgezet, groot balkon op het zuiden, 3 wc's, 2 douches en een bad, van sommige bedden was het matras wat aan de dunne kant maar dat mocht de pret niet drukken, alles op loopafstand en met de taxi zit je zo in Kirchberg of Westendorf voor het betere Apres Skien, kortom een prima huis en zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met vrienden in maart 2009

Knus gezellig app. voor klein gezin

Fam. Kerkhof, 6-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

In de laatste week van januari zijn wij in 1 van de 2 app. geweest met 4 volwassenen en 1 kleintje. ik kan in tegenstelling tot de andere beoordelaar zeggen dat de ruimte voldoende is en dat het zogenaamde washok, groot genoeg is om er van alles en nog wat mee te doen. je kunt lekker eten bij brixenerwirt en leuk zitten bij het cafe onder de gondel naar westendorf, de weg naar het huisje is goed begaanbaar en word ten alle tijde gestrooid. alsmede de parkeergelegenheid bij het huisje en de gondels zijn meer dan voldoende...
Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

Heerlijk huis voor klein gezin

Fam. Kerkhof, 6-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben de laatste week van januari in huis simone geweest en waren enthousiast. slaapkamers ruim en schoon met prima bedden. voldoende parkeergelegenheid en prachtig uitzicht met een heerlijk zonneterras.

Je kunt lopende weg bij de skilift komen maar op en neer met de auto, is ook een prima optie, gezien de ruime parkeermogelijkheden bij de gondel...

Alles in het huisje is ingericht met IKEA snuisterijen, dus voel je je als snel thuis.De weg naar het huisje word ten alle tijde gestrooid, dus kun je er gemakkelijk komen en vertrekken met de auto. Eten kun je lekker bij de Brixenerwirt... Oh ja, er zijn dus 2 gewone slaapkamers en 1 kleine ruimte waar ook nog een bed staat met kast ed. dus ruimte zat!!!

Gereisd anders in februari 2009

Ina Fidder, 23-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier in Febr geweest mooi appartement maar te klein voor 5 pers, Er waren Twee slaapkamer en een washok(stond een bed in)ook waren de bedden erg slecht, omgeving was geweldig!!!!!!!
Gereisd familie in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huis Simone in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huis Simone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Huis Simone scoort een 5.14 uit 10 op basis van 7 reviews.