Pension Haus Tirol

• Ligging t.o.v. pistes8,9

189 reviews over Pension Haus Tirol in het Nederlands

geweldig

voskamp, 12-8-2017

het was een top vakantie heel fijn dat het Nederlanders zijn alles was goed geregeld alles was gewoon top
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goede uitvalbasis om te wandelen.

Jacqueline, 4-6-2017

Je komt voor je gevoel thuis naar een dag weggeweest te zijn. Er is veel belangstelling voor de gasten.
Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig mooi verblijf in het familie appartement

Wim Knaap, 31-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goeie gastvrouw en gastheer. Leuke gezellige bar in de kelder.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Super vriendelijk en gezellig met mooie kelderbar

Fam. Oegema, 26-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Uitstekende keuken, ruime kamers worden goed schoongemaakt. Gezellige bar in de kelder!

Bus stopt voor het pension. Kortom, geen minpunten

Gereisd met vrienden in februari 2017

Goede service en vriendelijke mensen.

Marina en Dennis Geilkens, 25-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het ligt in een mooie en rustige omgeving.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooie wandelingen, aardige eigenaren, goed hotel!!

René, Marion & Lizzy, 20-5-2017

De eigenaren van het hotel dragen zeker bij aan een gezellig en goed verblijf. Ze zijn goed geïnformeerd en komen met diverse ideeën voor uitstapjes / wandelingen in de direkte en verdere omgeving. In de zomer worden er geen avondmaaltijden aangeboden maar op loopafstand zijn er diverse eetgelegenheden voor elk wat wils. Hotel is tevens huidiervriendelijk. We hebben het erg naar onze zin gehad en komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Super!

Aletta Kok, 15-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima kamers, gezellige kelderbar, uitstekende maaltijden
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

super accommodatie met een fantastisch team!

M&J, 14-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben in januari 2017 onze bruiloft gevierd in de sneeuw. Marco en Emiek hebben ons enorm geholpen, vooraf hebben ze een hoop vragen kunnen beantwoorden, maar ook in de week dat we er waren waren ze heel behulpzaam en gastvrij. Op onze trouwdag zijn we geëindigd in de kelderbar, dat was weer super verzorgd!

Wij zaten in het vakantiehuis en onze familie in het hotel. Het is een prachtig huis, heel netjes en schoon. Wij hebben de rest van de week ook gebruik gemaakt van half pension, een aanrader! Elke dag heerlijk gegeten, en er werd ook flexibel met kleine kinderen omgegaan, want die wilde vaak eerder eten. Ook de kamers in het hotel zijn erg netjes, de familiekamers zijn voor gezinnen ook heel prettig.

Sowieso zijn Marco en Emiek en de rest van het team erg gastvrij en behulpzaam. Van skiles, tot het regelen van vervoer naar het vliegveld, ze helpen je overal bij.

Kortom, wij hebben een geweldige bruiloft gehad, en daarna ook nog een hele fijne wintersport. Haus Tirol is een super accommodatie! Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2017

Heerlijke vakantie!

Leermakers, 11-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldige, ongedwongen, familiaire en (kind)vriendelijke sfeer. Goede faciliteiten, vriendelijke behulpzame medewerkers en heerlijk eten. Zelden zo'n fijne en relaxte wintersport gehad met kinderen. Wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Geweldig Goed!

Sem, Peggy, Bob, Carla en Ad Huijbregts, 10-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ideaal voor de Nederlandse skier. Dicht bij de piste en een bijzonder goed pension. Marco en Emiek en hun speciale vakantiehulpen, zorgen ervoor dat jij als gast alleen maar hoeft te genieten van 's-morgens tot 's-avonds laat.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Tirol in Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Tirol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Tirol scoort een 9.35 uit 10 op basis van 197 reviews.